• Målarsasah

    Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????

    Hallå där ute i bebisverkstaden!

    Dags för BIM i slutet av oktober, några som vill följas åt, är ju så skönt med andra som går igenom samma längtan och tankar!

    :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????
  • Too tiki
    Målarsasah skrev 2016-10-30 10:12:38 följande:
    Jag har testat med dom också och alla har varit negativa, är på bim+3 idag, dock gjorde jag ett CB digitalt bim+1 och de stod ej gravid. Så tror jag är sen bara (inte varit de sen december.)

    Men testa ett annat test och se? Annars är de nog bara att vänta, har ju hört många som plussar väldigt sent!

    Har testat med CB digital ÄL + 11 och hade tänkt spara den jag har kvar och testa med testlagrets till de visar något. Har försökt att bli gravid nu i över 1 år så det har gått åt väldigt mkt tester =dyrt därför vill jag slippa ta digital när billigare inte visar något.


    Är troligen sen och får kolla med den digitala om jag inte får mens inom kort. Däremot har jag många stickor kvar från testlagret men funderar nu på om jag kanske borde köpa andra billiga stickor om det visar sig att jag inte är gravid. Vilka billiga tester använder ni och har ni fått olika resultat på olika tester vid samma tidpunkt?

  • Emlin
    obi skrev 2016-10-30 10:07:07 följande:

    Jag testade positivt idag på BIM+3!! 


    Åh stort grattis!!!
  • Målarsasah
    Too tiki skrev 2016-10-30 10:44:44 följande:

    Har testat med CB digital ÄL + 11 och hade tänkt spara den jag har kvar och testa med testlagrets till de visar något. Har försökt att bli gravid nu i över 1 år så det har gått åt väldigt mkt tester =dyrt därför vill jag slippa ta digital när billigare inte visar något.

    Är troligen sen och får kolla med den digitala om jag inte får mens inom kort. Däremot har jag många stickor kvar från testlagret men funderar nu på om jag kanske borde köpa andra billiga stickor om det visar sig att jag inte är gravid. Vilka billiga tester använder ni och har ni fått olika resultat på olika tester vid samma tidpunkt?


    Förstår vad du menar, tråkigt att de blir så dyrt!
  • Målarsasah

    Någon som har erfarenhet av att få spökstreck på CB erly? Gjorde precis en nu på bim+3 men tycker sträcket va lite för svagt för att vara någonting ?

  • Målarsasah


    Mycket möjligt att detta är ett spökstreck (är ganska säker på de) men vad tror ni? Suck man vill ju veta vad som händer nu på bim+3 :/
  • Målarsasah
    Målarsasah skrev 2016-10-30 14:27:34 följande:

    Mycket möjligt att detta är ett spökstreck (är ganska säker på de) men vad tror ni? Suck man vill ju veta vad som händer nu på bim+3 :/


    Svårt att se om man inte klickar upp och zoomar. Blir ju aldrig rättvist på bild "/
  • AM78

    Grattis!!????


    Målarsasah skrev 2016-10-30 10:13:21 följande:

    Men grattis!! Vad kul att höra!! =D


Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????