• Målarsasah

    Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????

    Hallå där ute i bebisverkstaden!

    Dags för BIM i slutet av oktober, några som vill följas åt, är ju så skönt med andra som går igenom samma längtan och tankar!

    :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????
  • Målarsasah
    Too tiki skrev 2016-10-31 13:46:27 följande:

    Tack :) Ska försöka att inte tappa hoppet även om det känns jobbigt att inte veta....Har beställt fler tester nu i varje fall så jag klarar mig denna veckan ut. Hoppas tant röd kommer då om hon nu ska komma (helst inte om det är av rätt orsak)

    Önskar så att ditt spökstreck blir ett riktigt streck, du får hålla oss uppdaterad om hur det går. Kramar


    Vad bra! Alltid bra att bunkra med tester hehe!

    Tack så jätte mycket! Dock tror jag inte alls på de, gjorde testlagret igen i morse och de va negativt som dom andra, sedan gjorde jag ett CB plus på lunchen och de syntes ett spökstreck ( som jag fått innan på dom) så jag tror min kropp kämpar för en blödning nu ( men hoppas såklart inte på de)

    Håller tummarna för oss =D
  • FrökenE1985

    Hallå! Jag följer er fortfarande med nyfikenhet. Passar på att uppdatera er lite om min situation i nuläget för den som är intresserad.

    Här är man på äl+5. Samma symtom som förra cykeln. Så det bådar gott. Plussade då extremt svagt (med flera olika märken) men det försvann sedan och slutade i mf. Dock ett mycket tidigt sådant så tänker mer på det som mens. Så det är ingenting som grämer mig.

    Känner mig helt säker på att ägget precis fäst hoppas bara på att det stannar denna gång. Bim 9 november men räknar med att plussa tidigare.

    Håller tummarna för er som fortfarande väntar!

  • Målarsasah
    FrökenE1985 skrev 2016-10-31 15:35:27 följande:

    Hallå! Jag följer er fortfarande med nyfikenhet. Passar på att uppdatera er lite om min situation i nuläget för den som är intresserad.

    Här är man på äl+5. Samma symtom som förra cykeln. Så det bådar gott. Plussade då extremt svagt (med flera olika märken) men det försvann sedan och slutade i mf. Dock ett mycket tidigt sådant så tänker mer på det som mens. Så det är ingenting som grämer mig.

    Känner mig helt säker på att ägget precis fäst hoppas bara på att det stannar denna gång. Bim 9 november men räknar med att plussa tidigare.

    Håller tummarna för er som fortfarande väntar!


    Kyl att du tittar in igen! Håller tummarna för dig att du får behålla nu och fröet växer sig stort och starkt! Kram!
  • Too tiki

    Där kom tant röd (tror jag) :(


    Nu blir det till att ta nya tag och hoppas på att nov månad kan bli min månad. Inför denna ÄL kommer jag börja ta progesterall dag 7 för att öka chansen till ÄL, sen när ÄL varit ska jag öka dosen för att förlänga min lutealsfas som ju är lite kort normalt sett.


    Jag har ju alltid haft en ganska klockren cykel på 21-22 dgr så på sätt och vis kändes det skönt att tant röd dök upp för detta testande flera dgr över BIM har varit påfrestande. Denna månad har cykeln varit 27 dgr mot mina vanliga 21-22 dgr. Fattar ingenting men nu tar jag nya tag och hoppas, hoppas att det går vägen med ÄL tester, progesterall och tempning.


    Lycka till ni som fortfarande väntar på + och tack för att ni hjälpt med mig svar på mina frågor Hjärta

  • FrökenE1985
    Målarsasah skrev 2016-10-31 16:32:01 följande:

    Kyl att du tittar in igen! Håller tummarna för dig att du får behålla nu och fröet växer sig stort och starkt! Kram!


    Tack för tummarna. Jag håller mina hårt som attan också. Kram
  • Mandiiisen

    Jag är på BIM -3 ungefär, fick mycket tunt tunt sträck på predicor early & CB plus.. Vet inte om det syns på bilderna med familjelivs upplösning.. Vad tror ni..

    ?

  • Målarsasah
    Mandiiisen skrev 2016-10-31 18:28:16 följande:

    Jag är på BIM -3 ungefär, fick mycket tunt tunt sträck på predicor early & CB plus.. Vet inte om det syns på bilderna med familjelivs upplösning.. Vad tror ni..

    ?


    Jag ser något ljust på CB men inget på den andra, testa om några dagar så hoppas vi att du får ett starkt plus :)
  • Målarsasah
    Too tiki skrev 2016-10-31 16:40:09 följande:

    Där kom tant röd (tror jag) :(

    Nu blir det till att ta nya tag och hoppas på att nov månad kan bli min månad. Inför denna ÄL kommer jag börja ta progesterall dag 7 för att öka chansen till ÄL, sen när ÄL varit ska jag öka dosen för att förlänga min lutealsfas som ju är lite kort normalt sett.

    Jag har ju alltid haft en ganska klockren cykel på 21-22 dgr så på sätt och vis kändes det skönt att tant röd dök upp för detta testande flera dgr över BIM har varit påfrestande. Denna månad har cykeln varit 27 dgr mot mina vanliga 21-22 dgr. Fattar ingenting men nu tar jag nya tag och hoppas, hoppas att det går vägen med ÄL tester, progesterall och tempning.

    Lycka till ni som fortfarande väntar på + och tack för att ni hjälpt med mig svar på mina frågor 


    Fy vad tråkigt att höra! Håller alla tummar och tår för dig att nästa månad blir din tur! Kram!
  • Too tiki
    Målarsasah skrev 2016-10-31 18:33:52 följande:
    Fy vad tråkigt att höra! Håller alla tummar och tår för dig att nästa månad blir din tur! Kram!
    Tack :) Håller tummarna för dig också!
  • livias
    Målarsasah skrev 2016-10-30 09:35:48 följande:

    Vad fasen?! Vad skumt, man kan ju tycka att de antingen blir ett plus eller mens simple as that. Du måste ju vara jätte långt över nu?!

    Nä är på bim+3 idag och inget än, och mina testen är tvärblanka, men den lär säkert komma snart.

    Kollade upp i appen och jag har inte varit så här sen sedan december, annars har de bara varit +/- 1 dag, så man börjar ju undra varför kroppen ska börja knasat nu när man vill ha en liten :/


    Hur går det för dig?? Såg ju ett svagt sträck :D Har du testat mer? Ja.... Nu är jag på bim + 12! Jag har inte testat sen i fredags. Ska ta ett test på onsdag, mest för att få bekräftat att det är negativt då jg ska ringa gyn och boka tid. Mensen har med största sannolikhet hoppat över en månad bara:) Sjukt irriterande! Då man varit högst någon dag +\- i typ 14 år. Men men. Sååå spännande med ditt test dock. Håller tummarna stenhårt. Kram!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av 20-30 oktober ????