• Anonym (KC)
    Äldre 24 Nov 18:27
    3333 visningar
    24 svar
    24
    3333

    Stönande kille, ok? Irriterad?

    Jag har en period där jag förtryckt min sexualitet av olika anledningar. Har till och med talat med en terapeut om det. 

    Nu när jag vågat släppa lös mer känslomässigt så har jag märkt att jag börjat stöna mer per automatik av sex och onani. 

    Säkert bra så det är positiva tecken.

    Men har börjat fundera på vad grannarna tycker. Nu är det inte något överdrivet skrik eller något sånt, inte heller överdrivet nattetid. Så inget extremt. Men ändå så kan det och hörs säkert ibland mellan väggarna om man stönar normalt vid sin onani. 

    Är det något som ni skulle reagera på? Tycka var störande eller irriterande på något sätt om ni hörde en kille genom väggen som stönade ett tag? 

    Tack för er syn.

  • Svar på tråden Stönande kille, ok? Irriterad?
  • Anonym (grann­ar)
    Äldre 24 Nov 18:36
    #1

    Ibland kan jag höra stön från andra lägenheter men det tycker jag inte är något konstigt. 

    Jag älskar stön från män och skulle inte störas alls. Snarare blir jag upphetsad.

  • Samsi
    Äldre 24 Nov 18:40
    #2

    Jag som kille gillar starkt att höra granntjejer stöna....sexigt och härligt att veta att hon blir påsatt just då. Om jag vet vilken tjej det är så blir det bara mer upphetsande.

  • r a v e n
    Äldre 24 Nov 18:58
    #3

    Jamen hur högt kan det rimligen låta när en man bara runkar lite? Lät på rubriken som att det här rörde sig om något som får fönsterrutorna att ramla ur. Men som svar på frågan, de flesta uppskattar nog ej att höra andras sexljud, har jag förstått. :D

  • Anonym (KC) Trådstartaren
    Äldre 26 Nov 14:19
    #4
    r a v e n skrev 2016-11-24 18:58:44 följande:

    Jamen hur högt kan det rimligen låta när en man bara runkar lite? Lät på rubriken som att det här rörde sig om något som får fönsterrutorna att ramla ur. Men som svar på frågan, de flesta uppskattar nog ej att höra andras sexljud, har jag förstått. :D


    Skulle det vara skillnad på hur mycket tjejer och killar får låta vid sex? Lät lite som att "när en man" gör det. 

    Jag kan tycka det är bra om män också lär sig att släppa loss. 

    Sen det här med att folk inte uppskattar sånt. Jag undrar varför? Man hör folk gå på toaletten, man hör folk hosta osv. Det är ju bara mänskligt. Är inte sex och njutning mänskligt?

    Allt detta är inte riktad enbart mot dig utan kastar ut dessa frågor som allmänna i tråden men det kändes som lämpliga följdfrågor till ditt inlägg.
  • r a v e n
    Äldre 26 Nov 14:37
    #5
    Anonym (KC) skrev 2016-11-26 14:19:24 följande:

    Skulle det vara skillnad på hur mycket tjejer och killar får låta vid sex? Lät lite som att "när en man" gör det. 

    Jag kan tycka det är bra om män också lär sig att släppa loss. 

    Sen det här med att folk inte uppskattar sånt. Jag undrar varför? Man hör folk gå på toaletten, man hör folk hosta osv. Det är ju bara mänskligt. Är inte sex och njutning mänskligt?

    Allt detta är inte riktad enbart mot dig utan kastar ut dessa frågor som allmänna i tråden men det kändes som lämpliga följdfrågor till ditt inlägg.


    Nej, du missförstod. Att det kan låta mer eller mindre mycket beroende på om det knullas eller onaneras var snarare vad jag tänkte. Men vad vet jag, du kanske är en ovanligt högljudd runkare. Vad gäller dina övriga frågor borde du rimligen förstå att det vanligtvis anses vara skillnad på att höra någon spola i toaletten och att höra någon bli påsatt, eller för all del - runka så högljutt att det stör grannarna. De flesta verkar alltså inte uppskatta att höra de sist nämnda sakerna där.
  • Anonym (KC) Trådstartaren
    Äldre 26 Nov 14:42
    #6
    r a v e n skrev 2016-11-26 14:37:09 följande:
    Nej, du missförstod. Att det kan låta mer eller mindre mycket beroende på om det knullas eller onaneras var snarare vad jag tänkte. Men vad vet jag, du kanske är en ovanligt högljudd runkare. Vad gäller dina övriga frågor borde du rimligen förstå att det vanligtvis anses vara skillnad på att höra någon spola i toaletten och att höra någon bli påsatt, eller för all del - runka så högljutt att det stör grannarna. De flesta verkar alltså inte uppskatta att höra de sist nämnda sakerna där.
    Okej.

    Men nä, faktiskt så förstår jag inte varför två olika naturliga ljud från naturliga aktiviteter människor gör ifrån sig bedöms så olika. Förklara gärna varför.

    Min misstanke är att de människor som inte uppskattar en viss typ av ljud inte själva är så naturliga och öppna med t.ex. sex utan har mentala föreställningar om att sex är något hysch hysch. 
  • r a v e n
    Äldre 26 Nov 14:51
    #7
    Anonym (KC) skrev 2016-11-26 14:42:19 följande:

    Okej.

    Men nä, faktiskt så förstår jag inte varför två olika naturliga ljud från naturliga aktiviteter människor gör ifrån sig bedöms så olika. Förklara gärna varför.

    Min misstanke är att de människor som inte uppskattar en viss typ av ljud inte själva är så naturliga och öppna med t.ex. sex utan har mentala föreställningar om att sex är något hysch hysch. 


    Du får fråga någon av dem :)
  • Anonym (KC) Trådstartaren
    Äldre 26 Nov 14:54
    #8
    r a v e n skrev 2016-11-26 14:51:34 följande:
    Du får fråga någon av dem :)
    Så du är inte en sån som tycker att sexljud som råkar höras är avskyvärt?
  • r a v e n
    Äldre 26 Nov 14:54
    #9
    Anonym (KC) skrev 2016-11-26 14:54:02 följande:

    Så du är inte en sån som tycker att sexljud som råkar höras är avskyvärt?


    Nej, precis.
  • Anonym (Stöna på)
    Äldre 26 Nov 16:09
    #10

    Jag skulle inte mer än haja till, förstå att någon förmodligen gör något sexuellt och kanske småflina ^^ skulle absolut inte känna mig störd av något så naturligt! Blir man det är man nog lite av en bittermuffla.

    Tror nog grannarna har hört mig och sambon någon gång hehe. Men ingen som sagt något iaf och då kan jag ändå stöna ganska så högt ibland..

Svar på tråden Stönande kille, ok? Irriterad?