• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • Linnis92

    Jag tycker det är bra att Bettan ryter i åt latmaskarna. Jag har viss förståelse för att Maria kanske vill ha lite "lugn och ro" efter veckan med Pruttis.

    Blir så sjukt less på att Linnea och Alex BARA latar sig. Så säger hon att folk tror hon jobbar, de andra har ju genomskådat henne för länge sen.

    Hon smala tjejen i skogen är ganska vulgär x) ska blir kul att se hur de kommer tas emot på gården!

  • Johannus
    Linnis92 skrev 2017-01-26 00:40:25 följande:
    Jag tycker det är bra att Bettan ryter i åt latmaskarna. Jag har viss förståelse för att Maria kanske vill ha lite "lugn och ro" efter veckan med Pruttis.
    Blir så sjukt less på att Linnea och Alex BARA latar sig. Så säger hon att folk tror hon jobbar, de andra har ju genomskådat henne för länge sen.

    Hon smala tjejen i skogen är ganska vulgär x) ska blir kul att se hur de kommer tas emot på gården!
    Hon som visar sig naken ofta från skogen kommer nog inte bli långvarig. Den andra tjejen har man knappt sett. men däremot mannen tror jag blir en bra man till gården.

    Vi höres på lördag då är jag hemma igen.
  • record collector
    Johannus skrev 2017-01-26 00:51:39 följande:
    Hon som visar sig naken ofta från skogen kommer nog inte bli långvarig. Den andra tjejen har man knappt sett. men däremot mannen tror jag blir en bra man till gården.

    Vi höres på lördag då är jag hemma igen.
    Vad grundar du detta påstående eller antagande på? Att hon inte kommer att bli långvarig på gården syftar jag på?

    Tänk på "Naken-Janne" som var med i en av de första säsongerna. 
  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-01-26 00:51:39 följande:

    Hon som visar sig naken ofta från skogen kommer nog inte bli långvarig. Den andra tjejen har man knappt sett. men däremot mannen tror jag blir en bra man till gården.

    Vi höres på lördag då är jag hemma igen.


    Det finns gott om märkliga människor på farmen så tror inte att hon åker ut för att hon visar sina kroppsdelar då och då :)
  • Deceree1
    Linnis92 skrev 2017-01-26 01:33:15 följande:

    Det finns gott om märkliga människor på farmen så tror inte att hon åker ut för att hon visar sina kroppsdelar då och då :)


    Hon verkar sjukt bekräftelsetörstig iaf. Nåt konstigt är det med henne. Beteendet känns inte riktigt normalt. Pratar om sin mamma o pappa som om hon är 11 år, sliter ner tröjan o visar brösten för mannen hon känt ett par dagar... Näe..... det känns som om hon inte är riktigt som hon ska. Dom kommer att ta ner henne på jorden om hon kommer till farmen. Där blir hon nog tvungen att bli vuxen. Som en 30-åring ska vara
  • Linnis92

    Är det bara jag som tycker att Alexander utnyttjar Linnea? Gulligull och så fort han får chansen så vill han att hon ska åka ut..

  • Deceree1
    Linnis92 skrev 2017-01-26 21:02:29 följande:

    Är det bara jag som tycker att Alexander utnyttjar Linnea? Gulligull och så fort han får chansen så vill han att hon ska åka ut..


    Jaa, det tycker jag oxå att han gör. Det är synd dör hon verkats vara ganska nere i honom. Ingen förtjänar att bli sårad så..
  • Linnis92
    Deceree1 skrev 2017-01-26 22:44:24 följande:

    Jaa, det tycker jag oxå att han gör. Det är synd dör hon verkats vara ganska nere i honom. Ingen förtjänar att bli sårad så..


    Ja alltså, kul för henne att sitta och kolla på programmet nu och se hans fulspel. Fulspel är helt ok, i situationer som denna, men inte när man rent av utnyttjar människor.
  • Linnis92

    Och så Robert "jag har inte kommit hit för att jobba 16 timmar om dygnet"

    Nä men det är väl mycket bättre att kötta igenom alla uppgifterna så har man fritid när allt är klart?! Och vad fan trodde han?! En hel gård ska byggas upp! Hade han velat ha semester så hade han åkt till Grekland en vecka.

  • Klickerträna

    Haha, ja. Deras logik fallerar rätt ofta. Många av dem verkar överlag ha svårt att se sin egen roll utifrån och hur andra verkligen betraktar dem.

    Niklas och Jerry och Alexandra tycker jag är personer som kan hålla huvudet högt och vara nöjda med sig själva. De jobbar på utan att trilskas och starta onödiga intriger. Dessa tre ser jag gärna i final (i dagsläget).

    Och ja, Syliane(?) i skogen är lite märklig, men jag tycker mest det är skoj att TV-teamet så uppenbart satt dem just tre stycken tillsammans i hopp om att det ska bli intriger och att en ska bli femte hjulet, men så verkar de istället trivas bra tillsammans.
    In your face, TV-teamet!