• Skrutt 83

    BIM Mars 2017

    Hej!

    Startar en tråd för oss som har Bim nu i mars. Hoppas fler vill hänga på och att vi får se många fina plus!


    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-28 15:32
    BIM-Lista

    [quote=77455467][quote-nick]Ulrika34 skrev 2017-02-28 14:57:49 följande:[/quote-nick]
    Morphet, 26 år, Helsingborg, 1:a försöket 2:a barnet, ÄL ca 14/2, BIM ca 1/3 

    Percafluviatilis, 27 år, Göteborg, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 20/3 BIM ca 4/3

    Novanex, 34 år, Sundsvall 3:e försöket 3:e barnet ÄL 17-18/2 BIM 4-6/3

    Mncp, 32, Göteborg, 1:a försöket 1:a barnet, ÄL 22-23/2, BIM 6-7/3 

    Becca90 26 år, sundsvall , 3e försöket första barnet. ÄL 16-17/2 BIM 7/3 

    Firago, 25 år, Borås, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 24/2 BIM 9/3 

    Vonblois, 33 år, Halland, 1 år försök, 1:a barnet. Äl 22-24/2 BIM 10/3 

    Milou3, 40 år, Sthlm, 6:e försöket 3:e barnet, ÄL 23/2, BIM 11/3 

    FrökenE1985, 31år, Sthlm, 10:e försöket, 1:a barnet, ÄL 26/2 och BIM 12/3.

    Livethänder 32 år, Sthlm, 10:e försöket 1:a barnet, ÄL 26/2 och bim 12/3 

    Starlights, 27 år, Norrland, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 5/3, BIM 17/3. 

    royce, 30 år, Norrland, 2 års försök, 1:a barnet. ÄL 1-5/3, BIM 17/3 

    Typ89, 28 år, Småland, 2:a försöket 2:a barnet. ÄL ca 3/1 BIM ca 17/3 

    Skrutt 83, 34 år, Sthlm, 2:a försöket 3:e barnet, ÄL 8/3 BIM 21/3 

    Jsv17, 34 år, Sthlm, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 8/3 Bim 22/3 

    Sajo0106, 29, Skellefteå, 13:e försöket 2:a barnet, ÄL 9-11/3 och bim 22/3 

    Madss 20 år, Perstorp, 2:a försöket första barnet. ÄL 9/3 BIM 23/3 

    jhk88, 29 år, Ljungaverk, 3:e försöket tredje barnet. ÄL 6-8/3 BIM 23/3. 

    oONinniOo, 28 år, Kumla, 2:a försöket, 2:a barnet. ÄL 10/3 BIM 25/3.

    Ulrika34, 34 år, Stockholm, 3:e försöket med 5:e barnet. ÄL 12/3 BIM 26/3

    Estor, 29, Karlstad, 5 försöket efter MA. 1a barnet. ÄL 14/3 bim 27/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2017
  • JomiCohy

    Hej på er!

    Det är första omgången för mig och min man och min BIM är på måndag. Jag har bestämt igen för att inte testa mig förrän tidigast då, men det är lite jobbigt hur nyfiken jag är och hur gärna jag vill pinka på en pinne. Haha! Jag försöker att intala mig om att allt kommer lösa sig och att det är sällan det går första gången, men ändå har jag de senaste dagarna känt mig konstig i kroppen. Mensvärksliknande molande i nedre magen, daglig huvudvärk, trött som bara den... detta är vanligen väldigt ovanliga känslor så långt innan mensen, brukar vara dagen innan annars.... Oj vad fantasin skenar!

  • Mpw

    BIM-4 idag och så himla förvirrad.. har haft bruna flytningar till o från nu ända sedan Äl. Brukar vanligtvis inte ha så mycket spottings. Hade bruna flytningar även när jag väntade sonen men de kom först efter BIM om jag minns rätt. I övrigt har jag inga symptom mer än envis trötthet och lätt yrsel men det kan lika gärna vara förkylning på gång..

    Kan knappt vänta till söndag och se om tant röd (inte!) kommer :)

  • LeiaBus2010
    tomten12 skrev 2017-03-15 15:50:44 följande:

    NEJ!!


    orzia1 skrev 2017-03-15 18:04:21 följande:

    Nej men vafan


    Skrutt 83 skrev 2017-03-15 18:11:39 följande:

    Fy så trist tjejer :( håller tummarna för er båda nästa månad


    Percafluviatilis skrev 2017-03-15 18:20:56 följande:

    Tråkigt för er som fick mens. Bättre lycka i april :)


    Nej ingen mens... bara brun flytning

    Får se vad morgondagen har att bjuda på.

    Men mensvärk har jag sedan länge
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • ungafruahlberg
    Skrutt 83 skrev 2017-03-15 14:19:15 följande:

    Hej tjejer!

    Är på äl+7 idag och tycker tiden seeeegar sig fram!! På fredag på äl+9 blir första testet, kastas mellan hopp och förtvivlan mest hela tiden. Känns för bra för att vara sant om det skulle ha tagit sig så därför vågar jag inte hoppas. Inga extrema symtom heller så därför har jag inget större hopp. Brösten ömmar lite men de gör dem alltid mellan äl och mens, har lite lotionflytningar men inte extremt mkt så det utmärker sig.. det största skulle nog kunna vara stickningarna jag känt runt livmodern, och lite små molande till och från..

    Går och lägger mig mkt tidigare än vanligt inte så mkt för att jag är trött som det är för att jag vill komma en dag närmre testdag. Är förväntansfull att vakna varje morgon för att se om tempen håller sig fortsatt hög. Skadad man är, haha!!!


    Är på samma som du! ÄL+7 idag, vi från hålla tummarna för varandra, tänkte ta ett första test på lördag, garv beställt CB early. Har precis samma symtom som dig, stickningar i livmodern och lotionflytningar, inte heller några större mängder. Dock idag så fick jag metallsmak i munnen också, har ätit efter jag kände det så nu har jag bara matsmak i munnen men hoppas det kommer tillbaka! Gah man verkligen letar och hoppas på symtom hela tiden!
  • Starlights

    Usch.. bim på fredag, känns länge dit.

    Funderar på ni som skriver att ni inte talar om för er man att ni har ägglossning. Funkar det verkligen? Alltså att de inte fattar ändå? haha. Tror min sambo skulle förstå direkt, det är inte så vanligt att vi i vanliga fall har sex flera dagar i rad annars.. Men kanske får ta och förföra honom lite oftare innan äl, så han blir förvirrad haha. ;)  Är ju den där jäkla prestationsångesten hos honom som ställer till det här. 

  • FridaB92
    Starlights skrev 2017-03-15 19:58:20 följande:

    Usch.. bim på fredag, känns länge dit.

    Funderar på ni som skriver att ni inte talar om för er man att ni har ägglossning. Funkar det verkligen? Alltså att de inte fattar ändå? haha. Tror min sambo skulle förstå direkt, det är inte så vanligt att vi i vanliga fall har sex flera dagar i rad annars.. Men kanske får ta och förföra honom lite oftare innan äl, så han blir förvirrad haha. ;)  Är ju den där jäkla prestationsångesten hos honom som ställer till det här. 


    Haha jag har funderat på samma sak! Min sambo får också sån prestationsångest men han fattar ju med en gång när jag har ägglossning för jag ligger på som en rem. Och blir ju inte bättre att det tar Forever för honom att komma, så samlagen blir ju långa. (Inga problem annars om man säger så) :)
  • Snultan

    Min sambo är mitt uppe i ett examensarbete så han har noll tankar på bebisverkstan. När jag säger ligg så ligger vi ungefär haha. Sen har han inte heller så jättekoll på hur the babymaking funkar har jag märkt hehe asså med fertila dagar osv.. de är liksom jag som har koll på de o han bidrar med sina små simmare :-P skämt å sido.. vi har ett barn sedan innan o jag vet att sånt här stressar honom, inte så att han får prestationsångest men han kan känna sig pressad. Så vi gör såhär och de funkar för oss. Undrar han nåt så frågar han annars kör vi bara på å de där med o testa tillsammans förstår jag personligen inte, de är ju mitt kiss, han får se plusset sen o resten delar vi ju livet ut...


    Matheus 131002!
  • Starlights
    FridaB92 skrev 2017-03-15 20:17:06 följande:

    Haha jag har funderat på samma sak! Min sambo får också sån prestationsångest men han fattar ju med en gång när jag har ägglossning för jag ligger på som en rem. Och blir ju inte bättre att det tar Forever för honom att komma, så samlagen blir ju långa. (Inga problem annars om man säger så) :)


    Haha ja men eller hur! Han skulle ju fatta på en gång! Så jobbigt med denna prestationsångest. :(
  • Skrutt 83
    ungafruahlberg skrev 2017-03-15 19:40:00 följande:

    Är på samma som du! ÄL+7 idag, vi från hålla tummarna för varandra, tänkte ta ett första test på lördag, garv beställt CB early. Har precis samma symtom som dig, stickningar i livmodern och lotionflytningar, inte heller några större mängder. Dock idag så fick jag metallsmak i munnen också, har ätit efter jag kände det så nu har jag bara matsmak i munnen men hoppas det kommer tillbaka! Gah man verkligen letar och hoppas på symtom hela tiden!


    Ja det får vi verkligen göra!! Hoppas på många fina plus i tråden nu! Vad roligt att vi ligger lika och har så lika symptom. Metallsmaken låter ju väldigt lovande. Jag har mått illa idag till och från när jag blivit hungrig men det är nog inte gravidrelaterat vid mina tidigare graviditeter där jag spytt till v 20 har det börjat först i v.6-7. Har lite molvärk i magen nu men kan likaväl vara inbillning. Så nyfiken att se om tempen är lika hög imorgon. Håller tummarna för att du får ett fint plus på lördag! Borde också vänta tills dess och leva på hoppet men har ju plussat på äl+9 tidigare så kommer inte kunna hålla mig längre
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
Svar på tråden BIM Mars 2017