• lvja
    Äldre 23 May 17:47
    9034 visningar
    11 svar
    11
    9034

    Söker par som vill umgås

    Hej! Jag och min sambo har det lite dåligt med likasinnade vänner. Vi skulle så himla gärna vilja ha mysiga middagar här hemma och hitta på saker tillsammans med andra par. Men alla våra vänner är singlar och är mer intresserade av festande osv. Och när vi bjuder in dom blir det lätt "tredje hjulet" situation. Jag är 20 år och han är 26, bor i Stockholm. Han är intresserad av träning och spel, och jag har väl inga specifika intressen så. Men skulle gärna träffa ett eller flera par som är intresserade av att lära känna och hitta på saker med oss. Är så himla svårt i vuxen ålder att träffa nya vänner. Tips!? Eller rent av någon som är intresserad? Och understrykas bör väl kanske, för att förhindra missförstånd, att detta inte har något med sex att göra.

  • Svar på tråden Söker par som vill umgås
  • Äldre 23 May 18:09
    #1

    Hej!

    Jag och min sambo meter också ett par vi kan bli vän med! Han är 23 och tränar mycket och spelar, jag är 22 och brukar också träna, titta på film osv.

    Vi bor också i Stockholm och vill hitta ett par som vill åka och göra saker med oss, typ iväg och klättra, grilla, paddla och även typ spela sällskapsspel och äta middag :)

  • lvja
    Äldre 24 May 08:41
    #2

    Låter kul! Hur får vi kontakt?

  • Äldre 9 Jul 20:37
    #3

    Hej! Jag vet inte om det fortfarande är aktuellt, men jag och min sambo är också ute efter nya vänner. Jag är 23 och han är 28 och bor i Sundbyberg.

  • Äldre 15 Jul 15:28
    #4

    Hej!

    Är i samma sits och skulle vilja umgås som par och hitta på aktiviteter. Blir nu mest att man sitter hemma själv, inte roligt alls! Vart i Stockholm bor ni? :)

  • Äldre 17 Jul 09:20
    #5

    Sundbyberg. Var bor ni? :)

  • lvja
    Äldre 28 Jul 12:40
    #6
    karlochlina skrev 2017-07-09 20:37:41 följande:

    Hej! Jag vet inte om det fortfarande är aktuellt, men jag och min sambo är också ute efter nya vänner. Jag är 23 och han är 28 och bor i Sundbyberg.


    Det är fortfarande aktuellt! Vi bor också i Sundbyberg :)
  • Äldre 24 Aug 18:42
    #7

    Kanske finns ett annat sätt att ta kontakt på än i en öppen tråd?

  • Äldre 8 Nov 16:06
    #8

    Hej! 
    Jag och min man har samma problem som du och din sambo, vi har tyvärr inga vänner , så vi känner oss ensama och utråkad för att vi inte ha någon att umgås med... tror du att det skulle fungera att träffas och försöka bygga en vänskap


    ?

    Hälsningar
    Junia
  • Äldre 5 Sep 22:02
    #9

    Hej! Några kvar som fortf letar parkpmpisar? :) vi är 28 respektive 33 år och bor söder om stan. :)

  • Äldre 5 Sep 22:03
    #10
    MPDH skrev 2018-09-05 22:02:06 följande:

    Hej! Några kvar som fortf letar parkpmpisar? :) vi är 28 respektive 33 år och bor söder om stan. :)


    I Stockholm kanske jag ska tillägga ????
  • Äldre 13 Sep 09:47
    #11

    Jag och min sambo letar fortfarande! Ni som är intresserade kan skriva ett pm till mig så kan jag lägga till er på Facebook :)

Svar på tråden Söker par som vill umgås