• Anonym (Jenny­)
    Äldre 2 Jun 19:23
    3219 visningar
    17 svar
    17
    3219

    Min kille kissar helst (?) utomhus.

    Hej!

    Att män oftare kissar utomhus än kvinnor är ingen nyhet, men har träffat en kille som verkar ha tagit det där ett steg längre.

    Han verkar tycka att det är helt ok att kissa lite vars stans utomhus och inte bara när det inte finns andra alternativ.

    Vad tycker ni om detta? Lite ohyfsat att ställa sig och kissa en bit bortom parkeringen efter att man varit och handlat, eller hur?

    Han hade kunnat vänta, vi har bara fem minuter med bil hem.

    Förstår ni vad jag menar, av ren bekvämlighet kissar han gärna i rabatterna utanför entrén till vårt hyreshus istället för att gå på toaletten när vi kommit in.

    Någon som känner igen detta "problem"?

  • Svar på tråden Min kille kissar helst (?) utomhus.
  • Anonym (Rttf)
    Äldre 2 Jun 19:33
    #1

    Nej. Låter väldigt ohyfsat.

  • Äldre 2 Jun 19:54
    #2

    Jag hade blivit totalt avtänd av det. Man kissar inte överallt det är äckligt och luktar!

  • Äldre 2 Jun 19:55
    #3

    Det är miljövänligt, marken tar upp kvävet och man slipper spola och slösa på vatten. En riktig miljömupp, din kille.

  • Anonym (Jenny­) Trådstartaren
    Äldre 2 Jun 20:15
    #4
    Tecum skrev 2017-06-02 19:55:44 följande:

    Det är miljövänligt, marken tar upp kvävet och man slipper spola och slösa på vatten. En riktig miljömupp, din kille.


    Ha ha. Han gör det bara av bekvämlighetsskäl. Själv kissar jag i duschen då det är bekvämt och miljövänligt.
  • Äldre 2 Jun 20:27
    #5
    Anonym (Jenny) skrev 2017-06-02 20:15:55 följande:
    Ha ha. Han gör det bara av bekvämlighetsskäl. Själv kissar jag i duschen då det är bekvämt och miljövänligt.
    Wow, ni två borde få gratis medlemskap i Mp som uppmuntran för ert praktiska miljöarbete...
  • Anonym (Jenny­) Trådstartaren
    Äldre 2 Jun 20:36
    #6
    Tecum skrev 2017-06-02 20:27:27 följande:
    Wow, ni två borde få gratis medlemskap i Mp som uppmuntran för ert praktiska miljöarbete...
    Nej, röstar inte MP. Men det är väl helt naturligt att kissa i duschen samtidigt som man duschar?

    Är ganska nytt med den här killen och jag är inte förbunden till honom.

    Bra kille, men vissa saker gör mig fundersam.
  • Anonym (känne­r igen)
    Wed 11 Sep 2019 20:34
    #7

    jag känner igen det och min kille har inga problem med kissa utomhus, han verkar tycka det är bekvämt.

  • Barbro­45
    Wed 11 Sep 2019 20:42
    #8

    Så han tar fram sin penis, håller i den, kissar, stoppar in den igen. Fräscht! När tvättar han sina händer? Han kan förvänta sig att någon småbarnsförälder tar honom för blottare och ropar PEDOFIL.

  • Anonym (känne­r igen)
    Wed 11 Sep 2019 20:44
    #9
    Barbro45 skrev 2019-09-11 20:42:10 följande:

    Så han tar fram sin penis, håller i den, kissar, stoppar in den igen. Fräscht! När tvättar han sina händer? Han kan förvänta sig att någon småbarnsförälder tar honom för blottare och ropar PEDOFIL.


    Vi kanske har handlat och går mot bilen, han ställer sig en bit bort och kissar, sedan åker vi.
  • Wed 11 Sep 2019 23:15
    #10
    -1
    Anonym (Jenny) skrev 2017-06-02 20:36:05 följande:
    Nej, röstar inte MP. Men det är väl helt naturligt att kissa i duschen samtidigt som man duschar?

    Är ganska nytt med den här killen och jag är inte förbunden till honom.

    Bra kille, men vissa saker gör mig fundersam.
    Om du  nu inte är "förbunden honom" vad det nu kan tänkas innebära (bloggjänta språk eller nåt religiöst amerika -inspirerat heterosexstrunt?) så förstår jag inte varför du ens orkar bry dig!

    Koncentrera dig på att bli lite mer vuxen själv!

    Man upphör aldrig att förvånas över hur otroligt nojiga kvinnor- speciellt yngre är när det gäller enkla vardagliga kroppsfunktioner som att behöva pissa/bajsa och fisa dagligen..

    Måtte finnas milliontals trådar på detta tema - över hela världen om mäns naturliga kroppsfunktioner som "kvinnor - iaf vissa tycks vara helt befriade ifrån..

    Praktexempel; "Ska jag som kvinna behöva stå ut med att min man fiser i sömnen? Skadar det barnen? "Nu är jag så kränkt och ledsen att jag inte kan jobba längre.. Ge mig stöd.... jag är så ledsen..

    Serious?

    Om killen väjer att pissa utomhus så må det väl vara hans beslut - inte ditt!

    Nästa gång är det din tur! Vad är problemet? 


  • Anonym (K)
    Thu 12 Sep 2019 02:23
    #11
    +1
    Gaydar skrev 2019-09-11 23:15:57 följande:

    Om du  nu inte är "förbunden honom" vad det nu kan tänkas innebära (bloggjänta språk eller nåt religiöst amerika -inspirerat heterosexstrunt?) så förstår jag inte varför du ens orkar bry dig!

    Koncentrera dig på att bli lite mer vuxen själv!

    Man upphör aldrig att förvånas över hur otroligt nojiga kvinnor- speciellt yngre är när det gäller enkla vardagliga kroppsfunktioner som att behöva pissa/bajsa och fisa dagligen..

    Måtte finnas milliontals trådar på detta tema - över hela världen om mäns naturliga kroppsfunktioner som "kvinnor - iaf vissa tycks vara helt befriade ifrån..

    Praktexempel; "Ska jag som kvinna behöva stå ut med att min man fiser i sömnen? Skadar det barnen? "Nu är jag så kränkt och ledsen att jag inte kan jobba längre.. Ge mig stöd.... jag är så ledsen..

    Serious?

    Om killen väjer att pissa utomhus så må det väl vara hans beslut - inte ditt!

    Nästa gång är det din tur! Vad är problemet? 


    Problemet är att det är äckligt. Det finns toaletter nära till hands men ändå väljer han att kissa ute inför eventuell publik och utan möjlighet till att tvätta händerna. Det är ohyffsat och äckligt och vilken normaluppfostrad smart människa som helst förstår det.
  • Thu 12 Sep 2019 11:10
    #12

    Haha...på landet går jag ofta ut och pinkar, en kombination av att det är ganska skönt att gå ut i skogsbrynet och för att spara vatten. Men i staden? Nej!!! Låter ganska knäppt.

  • Anonym (Exet)
    Fri 13 Sep 2019 09:23
    #13
    +1

    Oj Jenny, är det min gamla pojkvän du är ihop med eller finns det fler. Kiss i buskarna innan vi gick in, kiss i buskarna när vi gick ut. Inte alltid med ofta. Han tyckte att det var bekvämare, äckligt tyckte jag.

    Han slutade direkt när en av min killkompisar såg det och sa, lägg av med att flasha kuken för småungar, jävla peddo. Det var en lekplats alldeles intill.

  • Anonym (Blä)
    Fri 13 Sep 2019 09:54
    #14

    Jag bodde i centrum tidigare. Varje lördag- och söndagsmorgon stank det urin i hela kvarteret. Svinäckligt. Man kan gå på toa innan man beger sig hem eller hålla sig. Kan vi kvinnor kan männen!

  • Anonym (Blä)
    Fri 13 Sep 2019 09:56
    #15
    Gaydar skrev 2019-09-11 23:15:57 följande:
    Om du  nu inte är "förbunden honom" vad det nu kan tänkas innebära (bloggjänta språk eller nåt religiöst amerika -inspirerat heterosexstrunt?) så förstår jag inte varför du ens orkar bry dig!

    Koncentrera dig på att bli lite mer vuxen själv!

    Man upphör aldrig att förvånas över hur otroligt nojiga kvinnor- speciellt yngre är när det gäller enkla vardagliga kroppsfunktioner som att behöva pissa/bajsa och fisa dagligen..

    Måtte finnas milliontals trådar på detta tema - över hela världen om mäns naturliga kroppsfunktioner som "kvinnor - iaf vissa tycks vara helt befriade ifrån..

    Praktexempel; "Ska jag som kvinna behöva stå ut med att min man fiser i sömnen? Skadar det barnen? "Nu är jag så kränkt och ledsen att jag inte kan jobba längre.. Ge mig stöd.... jag är så ledsen..

    Serious?

    Om killen väjer att pissa utomhus så må det väl vara hans beslut - inte ditt!

    Nästa gång är det din tur! Vad är problemet? 
    Så du menar att män till skillnad från kvinnor har ETT BEHOV av att kissa mot husväggar ute på stan?
  • Anonym (Gryne­t)
    Sat 14 Sep 2019 19:19
    #16

    Ni är lite småäckliga båda två, tycker jag. Alltså både du och din pojkvän. 

    Han som kissar ute fast det inte är nödvändigt. Hur "duttar" han av snoppen efteråt? Annars hamnar de sista dropparna garanterat i kalsongerna. 

    Att kissa i duschen är också ofräscht eftersom det brukar stinka urin efteråt. Toaletter har sk vattenlås för att förhindra dålig lukt, men det har ju sällan avloppsrören från duschen. 

    Nej, ni behöver skärpa till er båda två!

  • Anonym (känne­r igen)
    Sat 14 Sep 2019 19:26
    #17
    Anonym (Grynet) skrev 2019-09-14 19:19:53 följande:

    Ni är lite småäckliga båda två, tycker jag. Alltså både du och din pojkvän. 

    Han som kissar ute fast det inte är nödvändigt. Hur "duttar" han av snoppen efteråt? Annars hamnar de sista dropparna garanterat i kalsongerna. 

    Att kissa i duschen är också ofräscht eftersom det brukar stinka urin efteråt. Toaletter har sk vattenlås för att förhindra dålig lukt, men det har ju sällan avloppsrören från duschen. 

    Nej, ni behöver skärpa till er båda två


    Händer även att min kille gör det, kanske ngt manligt beteende? tänker at de har så lätt att hänga ut den..
Svar på tråden Min kille kissar helst (?) utomhus.