• Anonym (Peter Jacobs­son)
    Äldre 5 Jun 23:03
    56681 visningar
    80 svar
    80
    56681

    Kvinnor - hur skönt är det med ett stenhårt knull?

    Kvinnor, föredrar ni mjukt sex eller hårt knull?

    Hur skulle ni beskriva känslan av att bli rejält påsatt bakifrån?

  • Svar på tråden Kvinnor - hur skönt är det med ett stenhårt knull?
  • Äldre 5 Jun 23:05
    #1

    Int skönt alls förutom i korta stunder. Vad som är skönt är en ödmjuk sexuellt erfaren och begåvad kille som kan ta för sig med känsla och sätta på mig rejält när jag behöver och har känsla och taktsinne.

  • Anonym (Hårt!­)
    Äldre 5 Jun 23:12
    #2
    +1

    Föredrarar hårt knull alltid. Långsamt kan vara okej, men då isåfall fortfarande hårda och djupa stötar. Känslan att bli påsatt riktigt hårt bakom är... underbar. Skönt, på gränsen till smärtsamt ibland (speciellt i blrjan) - men på ett bra sätt enligt mig, han har kontroll. Så hårt, helt klart. Men sen så år jag ju submissive när det kommer till sex.

  • Äldre 6 Jun 00:11
    #3
    +1

    Vad ör stenhårt knull ? Har alltid varit den mer sensuella typen som gillar spelet när man eggar upp varandra . Blickar.Gillar killar som smeker och tar på mig på ett härligt sätt. Och kyssar. Något våldsaktigt hårdknull är inte min grej även om det hettar till.

  • Anonym (:))
    Äldre 6 Jun 00:38
    #4
    Pumakvinna skrev 2017-06-05 23:05:27 följande:

    Int skönt alls förutom i korta stunder. Vad som är skönt är en ödmjuk sexuellt erfaren och begåvad kille som kan ta för sig med känsla och sätta på mig rejält när jag behöver och har känsla och taktsinne.


    Var kan jag skriva upp mig? haha :)
  • Anonym (Ingen kanin)
    Äldre 6 Jun 01:58
    #5

    Kraftiga långa juck är bra.

    Stressiga kaninen är bara vidrig (mycket omtalad bland väninnorna och alla hatar den)

  • Äldre 6 Jun 02:03
    #6

    Ja "Ingen kanin" , det är skönt med långa juck enda från ollonet in till roten.

  • Anonym (Karin­)
    Äldre 6 Jun 05:23
    #7

    Själva knullandet skall vara stenhårt, Vill helt enkelt känna att man blir påsatt. sedan är det en klar fördel om killen efter en kväll med hårda påsättningar kan hålla stånd till lite mjuk och skön myssex där man under lite småprat bara mår gott. Kaninknullare och kilar som inte kan hålla sig vakna efter sex går bort.

  • Anonym (L)
    Äldre 6 Jun 17:51
    #8

    Mjukt! Jag tycker att det känns mer, och betydligt skönare.

  • Anonym (mmmm)
    Äldre 6 Jun 18:52
    #9

    jag föredrar den sensuella stilen. klart det kan bli lite fort och hårt precis på slutet innan han kommer men det handlar väl snarast om sekunder. Innan ska det vara mysigt, närhet, mycket smek och kel. Han får gärna ta mig bakifrån men så hårt så att man nästan ramlar omkull är inte vad jag kallar kvalitet.

  • Äldre 6 Jun 22:23
    #10

    Vill bli tagen hårt. Men det ska inte blandas ihop med snabbt (kanintypen är inte så givande). Bestämt och djuriskt vill jag ha det.

    Men visst. Ett mysknull kan också vara okej ibland som omväxling

Svar på tråden Kvinnor - hur skönt är det med ett stenhårt knull?