• Äldre 3 Jul 11:43
    8307 visningar
    9 svar
    9
    8307

    Någon fler som sökt Grundlärare HT17?

    Hej :)

    Är de någon här förutom jag som sökt till Grundlärare till hösten -17? Vilken inriktning har ni valt?

    Jag har sökt inriktning F-3 och 4-6.

    Är fortfarande osäker på vilken som känns mest rätt..

    Men jag är väldigt peppad på att börja och räknar mer dagarna till den 13/7 när första beskedet kommer!

    Hoppas på att dela med denna resa med fler ^^

  • Svar på tråden Någon fler som sökt Grundlärare HT17?
  • Äldre 3 Jul 16:37
    #1

    Piff

  • Äldre 6 Jul 12:42
    #2

    Puff

  • Äldre 15 Jul 07:11
    #3
    +1

    Jag läser redan på Grundlärarprogrammet med inriktning åk 4-6. Jag började hösten 2015 och ska börja termin 5 nu i augusti. Jag älskar att plugga, jag har verkligen valt rätt, funderade på f-3 innan men insåg att jag gillar de lite större barnen.

    Hur gick det TS, kom du in??

  • Äldre 18 Jul 07:00
    #4

    Hej :)

    Jag påbörja nu min 3:e termin på grundlärarutbildningen 4-6. Känns helt rätt, som en glad tjej skrev, för min del så är 1-3 också för litet.

    Hur går det för dig en glad tjej? Vet att vi har pratat innan, när jag sökte in på utbildningen :)

  • Äldre 18 Jul 22:18
    #5

    Jajnjn, det går jättebra för mig, jag har tagit alla 120 poäng, har många VG. Jag har valt NO som fjärde undervisningsämne och även fördjupningsämne. Jag ska ha VFU på Teneriffa hela oktober, det ser jag fram emot. Hur går det för dig?

  • Äldre 26 Jul 20:52
    #6

    Hej va roligt att ni delar med er :D

    Jag valde tillsist 4-6 och kom in :)

    Hade samma känsla som er att F-3 känns lite för små. Så är superglad att jag kom in på 4-6 :) :)

  • Äldre 7 Sep 00:47
    #7

    Hejhej!

    Jag sökte också Grundlärare årskurs 4-6 nu till hösten och kom in! Var studerar du? Glad

  • Äldre 13 Sep 18:35
    #8
    youdontknow skrev 2017-09-07 00:47:37 följande:

    Hejhej!

    Jag sökte också Grundlärare årskurs 4-6 nu till hösten och kom in! Var studerar du? 


    Miun, du? :D :D
  • Äldre 14 Sep 09:18
    #9

    Åh okej!

    Jag studerar på distans på ltu! :)

Svar på tråden Någon fler som sökt Grundlärare HT17?