• Äldre 25 Jul 14:16
    123262 visningar
    1747 svar
    1747
    123262

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Äldre 4 Aug 22:51
    #1

    Hejhej!

    Hoppar in här, fick spottings idag men ingen mensvärk så bara att invänta att helvetet bryter ut imorgon...

    Beräknad ÄL 23/8

    BIM 4/9

    7:e försöket 1:a barnet


    BIM 4:e September 2017
  • Äldre 5 Aug 06:37
    #2

    Hejsvejs!

    Andra försöket med barn nr.2.

    BIM i början på september.

    Önskar oss Lycka till <3

  • Äldre 5 Aug 08:06
    #3
    LifeOfBullshit skrev 2017-08-04 22:51:37 följande:

    Hejhej!

    Hoppar in här, fick spottings idag men ingen mensvärk så bara att invänta att helvetet bryter ut imorgon...

    Beräknad ÄL 23/8

    BIM 4/9

    7:e försöket 1:a barnet


    Okej..nu kör Vi!

    Håller tummarna för oss alla!:)
  • Äldre 5 Aug 11:31
    #4
    Jokri85 skrev 2017-08-05 08:06:42 följande:

    Okej..nu kör Vi!

    Håller tummarna för oss alla!:)


    Ja, denna gång får det ta mig tusan ta sig!

    Tummar och tår hållna för oss alla!
    BIM 4:e September 2017
  • Äldre 6 Aug 11:10
    #5

    Hopp in! Fick mens inatt vilket gjorde mig mycket mer besviken än jag var beredd på.

    Bim runt den 4 september, tredje försöket till första barnet.


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Äldre 6 Aug 14:04
    #6
    knivskrik skrev 2017-08-06 11:10:54 följande:

    Hopp in! Fick mens inatt vilket gjorde mig mycket mer besviken än jag var beredd på.

    Bim runt den 4 september, tredje försöket till första barnet.


    Vad tråkigt :(

    Men du är välkommen hit! Har du använt ÄL test?

    Ska försöka första försöket om ca en vecka sen vänta på bim typ 1/2 september.
  • Äldre 6 Aug 14:24
    #7

    Hejsan!

    Hoppar in i tråden jag också. Hade ett missfall i slutet på juni, vecka 10. Fick min mens för fem dagar sedan. Hoppas på ägglossning om en vecka?

    Så BIM runt 1/9. Första barnet och jag längtar verkligen!

  • Äldre 6 Aug 15:21
    #8
    Jokri85 skrev 2017-08-06 14:04:54 följande:
    Vad tråkigt :(

    Men du är välkommen hit! Har du använt ÄL test?

    Ska försöka första försöket om ca en vecka sen vänta på bim typ 1/2 september.
    Nej det har jag inte, har inte riktigt orken till det. Har hållit koll på hur flytningarna ser ut hittills, har nu köpt en basaltermometer också så tänkte kombinera de två. Vi är väl fortfarande i det stadiet att vi tänker att det får ta sig när det vill, men samtidigt är jag informationsnörd och vill veta allt om min cykel :) 

    Åh, det är så pirrigt när man bestämt sig för att försöka! Tänker du köra med äl-tester?
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Äldre 6 Aug 17:39
    #9

    Hej!

    Hoppar in här jag med 28år, BIM 1a september, andra försöket med 1a barnet. Just börjat med naturalcykels och tänkte testa med ägglossnings test den här månaden:) spännande detta!

    Förra månaden fick jag operera för bartolinit vilket förstörde sexet hela månaden och lagom till de gick igen kom mensen???? Kör ni bara på eller har ni koll på era cykler?

  • Äldre 6 Aug 21:31
    #10

    Hoppar gärna oxå in.

    Senaste mens 30 juni, men fick en mens till den 17 juli?? Testade negativt idag då jag enligt kalendern borde fått mens 28 juli, vet inte men kan mensen flytta på sig två veckor bara sådär??

Svar på tråden Vi med BIM September 2017