• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-08-29 20:47:04 följande:

    Nej det var ingen mens. Har haft binda på för det har känts som att den ska komma. Men den har ej kommit. Såg något brunaktigt på bindan innan och kändes som mens men nej...det var typ flytning.

    Ska försöka hålla mig från att testa men jag börjar verkligeb tänka nu....


    Oj va underligt. Spännande att se vad det är!
    Matheus 131002!
  • Flansen
    Jokri85 skrev 2017-08-29 20:47:04 följande:

    Nej det var ingen mens. Har haft binda på för det har känts som att den ska komma. Men den har ej kommit. Såg något brunaktigt på bindan innan och kändes som mens men nej...det var typ flytning.

    Ska försöka hålla mig från att testa men jag börjar verkligeb tänka nu....


    Håller tummarna för dig! Jag hade till och med som en "vanlig" mens precis vid BIM min första graviditet. Mindre än en vanlig mens iof men ändå så pass mkt att jag absolut inte trodde att jag var gravid. Men det var jag och allt såg bra ut :)
  • Snuffsan88

    I morgon ska jag ta ett test på morgonen.. Har ju som sagt noll koll på min cykel..Oskyldig

    Men har kännt molvärk i svanken och ständigt dragande aktivitet i livmoder och äggstockarna..  Brukar aldrig ha den molvärken i svanken när jag får mens... Nu är det min 4 vecka utan mens...

    spännande detta Drömmer

  • Archimedes

    Jag tror jag ska testa imorgon. Men är så jäkla nervös! Om jag inte får ett plus så kommer jag bli så deppig! Det är bim-5 imorgon. Egentligen är jag dum som ens överväger detta då jag analyserar sådant här alldeles för mycket. Bim på måndag egentligen. Visst borde jag vänta?! Alla symptom jag känt tidigare är som bortblåsta nu, förutom tröttheten :(

  • FH24
    Milou3 skrev 2017-08-29 17:43:18 följande:

    Grattis! PE ger inga spök!


    Tack så mycket för svar :D vågar inte lita helt på det ännu, får testa igen imorgon/övermorgon och se om det ökat :)
  • FH24
    Flansen skrev 2017-08-29 19:12:52 följande:

    Ser definitivt positivt ut!! Grattis! :D


    Tack så mycket D vågar inte lita helt på det ännu, får testa igen imorgon/övermorgon och se om det ökat :)
  • FH24
    Elsisi skrev 2017-08-29 17:24:04 följande:

    Så fick jag för ett par dagar sen, och fick positivt på digitalt nyss :) håller tummarna!


    Hoppas hoppas!

    Vågar inte lita helt på det ännu, får testa imorgon/övermorgon igen och se om det ökat :D
  • Jokri85
    Snultan skrev 2017-08-29 21:15:44 följande:

    Oj va underligt. Spännande att se vad det är!


    Hmm ja inte har det kommit mer. Känner mig typ öite småsjuk. Frossa och så.... skumt. Känner mig lite snurrig med faktiskt.
  • Jokri85
    Flansen skrev 2017-08-29 21:35:59 följande:

    Håller tummarna för dig! Jag hade till och med som en "vanlig" mens precis vid BIM min första graviditet. Mindre än en vanlig mens iof men ändå så pass mkt att jag absolut inte trodde att jag var gravid. Men det var jag och allt såg bra ut :)


    Åh tack så mycket!

    Vi får se vad det är...känner inte igen mig själv riktigt. Haft så lätt för att bli yr och susar i öronen lite...läskigt..
  • Victoria K
    Archimedes skrev 2017-08-29 22:05:40 följande:

    Jag tror jag ska testa imorgon. Men är så jäkla nervös! Om jag inte får ett plus så kommer jag bli så deppig! Det är bim-5 imorgon. Egentligen är jag dum som ens överväger detta då jag analyserar sådant här alldeles för mycket. Bim på måndag egentligen. Visst borde jag vänta?! Alla symptom jag känt tidigare är som bortblåsta nu, förutom tröttheten :(


    Ja, du borde vänta. Jag har också BIM på måndag, eller söndag..och jag ska vänta just för att jag inte vill besviken två gånger. Testar man innan BIM o det blir negativt blir man deppig, men hoppet finns fortfarande kvar på nåt sätt o sen om mensen kommer på BIM så blir man deppig och ledsen igen :(

    Du är ju självklart som du vill, men försök hålla ut :)
    Archimedes skrev 2017-08-29 22:05:40 följande:

    Jag tror jag ska testa imorgon. Men är så jäkla nervös! Om jag inte får ett plus så kommer jag bli så deppig! Det är bim-5 imorgon. Egentligen är jag dum som ens överväger detta då jag analyserar sådant här alldeles för mycket. Bim på måndag egentligen. Visst borde jag vänta?! Alla symptom jag känt tidigare är som bortblåsta nu, förutom tröttheten :(


    Ja, du borde vänta. Jag har också BIM på måndag, eller söndag..och jag ska vänta just för att jag inte vill besviken två gånger. Testar man innan BIM o det blir negativt blir man deppig, men hoppet finns fortfarande kvar på nåt sätt o sen om mensen kommer på BIM så blir man deppig och ledsen igen :(

    Du är ju självklart som du vill, men försök hålla ut :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017