• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Archimedes
    Victoria K skrev 2017-08-29 22:34:11 följande:

    Ja, du borde vänta. Jag har också BIM på måndag, eller söndag..och jag ska vänta just för att jag inte vill besviken två gånger. Testar man innan BIM o det blir negativt blir man deppig, men hoppet finns fortfarande kvar på nåt sätt o sen om mensen kommer på BIM så blir man deppig och ledsen igen :(

    Du är ju självklart som du vill, men försök hålla ut :)Ja, du borde vänta. Jag har också BIM på måndag, eller söndag..och jag ska vänta just för att jag inte vill besviken två gånger. Testar man innan BIM o det blir negativt blir man deppig, men hoppet finns fortfarande kvar på nåt sätt o sen om mensen kommer på BIM så blir man deppig och ledsen igen :(

    Du är ju självklart som du vill, men försök hålla ut :)


    Jag testade.. och det är positivt.. men nu är jag livrädd att det är vad alla kallar spökstreck eller att mensen ska komma.. fy jag borde ha väntat! Jag känner mig inte ens glad utan snarare skräckslagen då alla mina symptom försvunnit..

  • MisseKido

    Kunde hitta hålla mig tog ett test i morse. Först var det helt blankt och efter någon minut kom ett svagt svagt streck. Kanske det är ett så kallat spökstreck? Har verkligen noll symptom att jag skulle vara gravid! Igår hade jag riktigt PMS-humör som jag brukar få några dagar innan mens. Har BIM 4/9.

  • Archimedes
    MisseKido skrev 2017-08-30 06:43:39 följande:

    Kunde hitta hålla mig tog ett test i morse. Först var det helt blankt och efter någon minut kom ett svagt svagt streck. Kanske det är ett så kallat spökstreck? Har verkligen noll symptom att jag skulle vara gravid! Igår hade jag riktigt PMS-humör som jag brukar få några dagar innan mens. Har BIM 4/9.


    Då har vi bim samtidigt och fått varsitt svagt streck idag. Det är väl bara att hålla ut och se vad som händer nästa vecka!
  • MisseKido
    Archimedes skrev 2017-08-30 05:54:49 följande:

    Jag testade.. och det är positivt.. men nu är jag livrädd att det är vad alla kallar spökstreck eller att mensen ska komma.. fy jag borde ha väntat! Jag känner mig inte ens glad utan snarare skräckslagen då alla mina symptom försvunnit..


    Haha jag gjorde precis likadant! Ditt ser ut som ett ganska starkt plus! Själv är jag väldigt osäker på mitt eget test. Jag har bara ett test kvar får nog köpa några fler ;)
  • Flansen
    MisseKido skrev 2017-08-30 06:43:39 följande:

    Kunde hitta hålla mig tog ett test i morse. Först var det helt blankt och efter någon minut kom ett svagt svagt streck. Kanske det är ett så kallat spökstreck? Har verkligen noll symptom att jag skulle vara gravid! Igår hade jag riktigt PMS-humör som jag brukar få några dagar innan mens. Har BIM 4/9.


    Åh det ser ju positivt ut för er båda tycker jag MisseKido och Archimedes!! :D jag har också bim 4 eller 5/9. Ska testa mig imorn tror jag :)
  • Victoria K
    Archimedes skrev 2017-08-30 05:54:49 följande:

    Jag testade.. och det är positivt.. men nu är jag livrädd att det är vad alla kallar spökstreck eller att mensen ska komma.. fy jag borde ha väntat! Jag känner mig inte ens glad utan snarare skräckslagen då alla mina symptom försvunnit..


    Wow, va kul! :) Jag tror inte du behöver vara orolig över att symptomen kommer o går, kroppen är ju konstig ibland. Men om du vill vara säker så är det ju bara ta ett nytt test om 2-3 dagar :) Grattis!

    Själv så har inga symptom kommit o gått, i förrgår hade jag världens molvärk, igår nästan inget och nu idag på morgonen så känns det som att mensen ska komma vilken minut som helst, o så mår jag lite illa :( Är på ÄL+10 idag. Brösten har ömmar i flera dagar nu, och jag är extremt trött på eftermiddagen/kvällen. Vet inte hur jag ska tolka det...
  • Flansen
    Archimedes skrev 2017-08-30 05:54:49 följande:

    Jag testade.. och det är positivt.. men nu är jag livrädd att det är vad alla kallar spökstreck eller att mensen ska komma.. fy jag borde ha väntat! Jag känner mig inte ens glad utan snarare skräckslagen då alla mina symptom försvunnit..


    Jag vill inte säga för mkt men jag tycker att detta är alldeles för starkt för att va ett spökstreck. Det ser verkligen positivt ut! :)
  • Victoria K
    Flansen skrev 2017-08-30 06:58:04 följande:

    Åh det ser ju positivt ut för er båda tycker jag MisseKido och Archimedes!! :D jag har också bim 4 eller 5/9. Ska testa mig imorn tror jag :)


    Har också BIM 4/9, eller 3/9. Håller tummarna för oss alla! :)
  • Victoria K
    Victoria K skrev 2017-08-30 07:00:13 följande:

    Wow, va kul! :) Jag tror inte du behöver vara orolig över att symptomen kommer o går, kroppen är ju konstig ibland. Men om du vill vara säker så är det ju bara ta ett nytt test om 2-3 dagar :) Grattis!

    Själv så har inga symptom kommit o gått, i förrgår hade jag världens molvärk, igår nästan inget och nu idag på morgonen så känns det som att mensen ska komma vilken minut som helst, o så mår jag lite illa :( Är på ÄL+10 idag. Brösten har ömmar i flera dagar nu, och jag är extremt trött på eftermiddagen/kvällen. Vet inte hur jag ska tolka det...


    *mina symptom ska det vara... Inte inga ;)
  • Archimedes
    Victoria K skrev 2017-08-30 07:00:13 följande:

    Wow, va kul! :) Jag tror inte du behöver vara orolig över att symptomen kommer o går, kroppen är ju konstig ibland. Men om du vill vara säker så är det ju bara ta ett nytt test om 2-3 dagar :) Grattis!

    Själv så har inga symptom kommit o gått, i förrgår hade jag världens molvärk, igår nästan inget och nu idag på morgonen så känns det som att mensen ska komma vilken minut som helst, o så mår jag lite illa :( Är på ÄL+10 idag. Brösten har ömmar i flera dagar nu, och jag är extremt trött på eftermiddagen/kvällen. Vet inte hur jag ska tolka det...


    Man tycker ju att man borde vara lite rutinerad efter två barn men icke! Det känns som att min mens ska komma närsom här med. Men det kommer jag ihåg från mina andra graviditeter med att jag sprang på toa och kollade hela tiden. Fick MF på bim+2 förra månaden fast det var ingen planerad graviditet.
Svar på tråden Vi med BIM September 2017