• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Archimedes
    Flansen skrev 2017-08-30 06:58:04 följande:

    Åh det ser ju positivt ut för er båda tycker jag MisseKido och Archimedes!! :D jag har också bim 4 eller 5/9. Ska testa mig imorn tror jag :)


    Håller tummarna!
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-08-29 22:28:47 följande:

    Hmm ja inte har det kommit mer. Känner mig typ öite småsjuk. Frossa och så.... skumt. Känner mig lite snurrig med faktiskt.


    Åh så känner jag mig med!! Hoppas det är bra tecken!
    Matheus 131002!
  • Snultan

    Grattis till alla plus! :) Hoppas det blir fler!

    Nu är jag på dag 31 i cykeln (oregelbunden cykel så vet inte när BIM är). Ingen mens i sikte och egentligen inga direkta symtom. Igår var jag helt säker på att den skulle komma, ni vet man kan ju ha den känslan i kroppen, plus att det kändes blött där nere hela tiden. Hade två konstiga episoder igår då de på allvar kändes som att jag skulle kissa på mig, skumt! Och inatt var magen alldeles hård och öm.

    Väntar veckan ut om inte mensen kommit att testa.


    Matheus 131002!
  • Victoria K
    Archimedes skrev 2017-08-30 07:13:54 följande:

    Man tycker ju att man borde vara lite rutinerad efter två barn men icke! Det känns som att min mens ska komma närsom här med. Men det kommer jag ihåg från mina andra graviditeter med att jag sprang på toa och kollade hela tiden. Fick MF på bim+2 förra månaden fast det var ingen planerad graviditet.


    Oh nej, tråkigt med MF :( håller tummarna för dig! Nu, några timmar efter mensvärken imorse, så känns det en aning bättre, har fortfarande värk med inte lika stark. Vill bara att det ska bli söndag eller måndag så jag vet om mensen då eller inte...aah, blir galen på denna väntan!
  • Ungmensäker

    Hej! Första månaden med äl-stickor och inte ett enda "riktigt" positivt resultat. Det har ökats för att sen gå ner till att öka igen. Har haft lite oregelbunden mens sen ett missfall för några månader sen så vi hade sex typ cd 10,13,14,17,19 (idag är 20 och vi ska ha ikväll) sista mensen fick jag på dag 45. Nu sen förra veckan ungefär har jag fått HUR MYCKET FINNAS SOM HELST. I hela ansiktet. Har aldrig det annars. Vad kan det bero på? Beräknad bim 10/9

  • Flansen
    Victoria K skrev 2017-08-30 07:01:31 följande:

    Har också BIM 4/9, eller 3/9. Håller tummarna för oss alla! :)


    Åh kul med typ samma bim. Håller tummarna för dig också Victoria!
  • Jooosen

    Cd7 och drygt en vecka kvar till äl... tiden går långsamt!! Blir 6e försöket till första barnet. Allt känns ibland som en omöjlighet :(( sorry för neggo! Men är skönt att kunna ventilera i såna här trådar hehe :)


    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jokri85
    Snultan skrev 2017-08-30 07:53:30 följande:

    Åh så känner jag mig med!! Hoppas det är bra tecken!


    Ja hoppas! :D
Svar på tråden Vi med BIM September 2017