• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Jokri85
    Snultan skrev 2017-08-30 07:58:54 följande:

    Grattis till alla plus! :) Hoppas det blir fler!

    Nu är jag på dag 31 i cykeln (oregelbunden cykel så vet inte när BIM är). Ingen mens i sikte och egentligen inga direkta symtom. Igår var jag helt säker på att den skulle komma, ni vet man kan ju ha den känslan i kroppen, plus att det kändes blött där nere hela tiden. Hade två konstiga episoder igår då de på allvar kändes som att jag skulle kissa på mig, skumt! Och inatt var magen alldeles hård och öm.

    Väntar veckan ut om inte mensen kommit att testa.


    Tror jag gör likadant. Väntar veckan ut med att testa.

    Jag är på ÄL + 12 eller ÄL +13.
  • Jokri85

    Grattis till alla er som har plussat! :D

    Hoppas det kommer fler plus!

    Själv är jag på ÄL +12 eller ÄL +13.

    Eller BIM +2 BIM+3.

    Vågar ej testa är rädd för att få negativt så väntar in mensen... har slutat med p piller så kan ju vara att första mensen dröjer...

    Hur tänker ni?

  • Victoria K
    Jokri85 skrev 2017-08-30 09:58:41 följande:

    Grattis till alla er som har plussat! :D

    Hoppas det kommer fler plus!

    Själv är jag på ÄL +12 eller ÄL +13.

    Eller BIM +2 BIM+3.

    Vågar ej testa är rädd för att få negativt så väntar in mensen... har slutat med p piller så kan ju vara att första mensen dröjer...

    Hur tänker ni?


    Jag kommer vänta till åtminstone BIM+5 innan jag testar, nu är det på BIM-4 eller 5. Är också rädd för negativt, så får hellre mens än det.. Hatar väntan efter att man stoppat stickan i kisset o måste gå och våndas i 3 minuter, så himla nervöst...
  • FH24
    Flansen skrev 2017-08-30 10:01:03 följande:

    Jag ser definitivt nåt! :) vilken dag är du på?


    Hoppas! :D

    Är fortfarande tidigt BIM -6 (äl +9).

    Så får testa om några dagar igen. Men känns som att det borde vara positivt då det ökat :)
  • Flansen
    FH24 skrev 2017-08-30 10:24:29 följande:

    Hoppas! :D

    Är fortfarande tidigt BIM -6 (äl +9).

    Så får testa om några dagar igen. Men känns som att det borde vara positivt då det ökat :)


    Åh vad kul!! Då är det ju säkert så :) jag är på äl +9 Eller 10 imorgon och ska testa då :)
  • MisseKido

    Kan inte släppa ifall det var ett plus eller inte i morse jag såg! Enda jag går och tänker på, vill bara åka hem från jobbet och testa igen :D Skräckblandad förtjusning. En annan orsak till att jag vill testa tidigt är ifall jag måste sluta snusa eller inte. Måste ha en bra och säker anledning och då passar en graviditet bra att sluta. Får jag tydligare streck imorgon så är det bye bye med allt som har med nikotin att göra :)

  • FH24
    Flansen skrev 2017-08-30 10:50:00 följande:

    Åh vad kul!! Då är det ju säkert så :) jag är på äl +9 Eller 10 imorgon och ska testa då :)


    Jag håller tummarna för dig! :D
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-08-30 09:55:10 följande:

    Tror jag gör likadant. Väntar veckan ut med att testa.

    Jag är på ÄL + 12 eller ÄL +13.


    Håller tummarna för oss!!
    Matheus 131002!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017