• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Victoria K
    Sandrawr skrev 2017-08-30 12:04:44 följande:

    Bim igår, testade negativt imorse.

    Men ingen mens ännu, lever fortfarande på hoppet.. :)


    Håller tummarna! Lycka till :)
  • Victoria K

    Ännu ett "symptom" kanske? Har svettats ganska mycket de senaste två dagarna..både under armarna och mellan benen, har ganska vattniga flytningar också. Någon mer som gör/har gjort det? Kanske är mensen på g? Någon som upplevt det innan mens?

    Väldigt jobbigt är det iallafall... :p

  • Archimedes
    Victoria K skrev 2017-08-30 13:26:50 följande:

    Ännu ett "symptom" kanske? Har svettats ganska mycket de senaste två dagarna..både under armarna och mellan benen, har ganska vattniga flytningar också. Någon mer som gör/har gjort det? Kanske är mensen på g? Någon som upplevt det innan mens?

    Väldigt jobbigt är det iallafall... :p


    Jag har också jättevattniga flytningar. Tror hela tiden att mensen kommer! Är ju skräckslagen att mensen ska komma!
  • Jokri85
    Snultan skrev 2017-08-30 11:23:49 följande:

    Håller tummarna för oss!!


    Samma här.

    Ska testa med clearblue så jag ser hur månha veckor i så fall.

    Vart hittar jag dem billigt npgon som vet?
  • Victoria K
    Archimedes skrev 2017-08-30 13:46:26 följande:

    Jag har också jättevattniga flytningar. Tror hela tiden att mensen kommer! Är ju skräckslagen att mensen ska komma!


    Ja, det är lite knepigt och ganska jobbigt. Känns som att jag är blöt i baken när jag ställer mig upp efter att ha suttit i någon timme eller så. Så idag körde jag med extra lång tröja som går över rumpan, haha! Det går ju inte igenom byxan, men det känns som det! Haha :p
  • Flansen
    Archimedes skrev 2017-08-30 13:46:26 följande:

    Jag har också jättevattniga flytningar. Tror hela tiden att mensen kommer! Är ju skräckslagen att mensen ska komma!


    Det har jag också! Har flera ggr fått gå och kolla för jag har känt att nu måste det verkligen ha varit mens. :p kan ha det innan mens men inte så här tidigt, det började redan några dagar efter äl den här gången . Hoppas att det är ett tecken!
  • Victoria K
    Flansen skrev 2017-08-30 14:30:37 följande:

    Det har jag också! Har flera ggr fått gå och kolla för jag har känt att nu måste det verkligen ha varit mens. :p kan ha det innan mens men inte så här tidigt, det började redan några dagar efter äl den här gången . Hoppas att det är ett tecken!


    För mig har det varit ganska torrt i trosan annars, har varit sparsamt med flytningar. En dag hade jag en del tjocka och vita, men annars väldigt "tunnt" sekret.

    Imorse var det verkligen som att mensen skulle komma, det värkte precis så där som det kan göra timmarna innan mensen kommer. Men än så länge inget! Hoppas hoppas!

    Mitt andra symptom, att jag kissar mycket, har försvunnit. Igår och idag har jag inte kissat lika mycket som dagarna innan. Tröttheten och huvudvärken kvarstår, även ömma bröst...ja, jag vet varken ut eller in. Tror mensen kommer komma tyvärr :(
  • FH24

    Nu tvivlar jag inte längre :D känns dock overkligt :o ännu starkare nu och behöver inte heller redigeras för att synas :D lycka till alla, håller tummarna er! :D

  • Snultan

    Illamående from hell kom plötsligt kl 14. Hade samma igår på eftermiddagen. Magen känns lite spänd och öm på nåt vis. Ingen mensvärk eller så. Hoppet blir ju större och större, vilket oxå betyder att jag kommer bli dubbelt så ledsen om mensen kommer. Iiiiih!


    Matheus 131002!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017