• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Archimedes
    Victoria K skrev 2017-09-03 10:21:46 följande:

    BIM idag. Vaknade med ganska så kraftig mensvärk, gick på toa och trodde den skulle komma men icke. Nu, några timmar senare, inget än. Tror hela tiden att den har kommit så jag går o tittar i trosan stup i kvarten. Paranoid! Att denna värk började redan i onsdags vet jag inte hur jag ska tolka...

    Brösten är fortfarande ömma och större än vanligt. Idag tycks de ha växt ännu mer :O Bröstvårtorna går knappt att röra vid, gör så jäkla ont!


    Dags att testa!

    Grattis till alla plus!
  • hannaa2017
    Lussebulle2017 skrev 2017-09-03 09:56:47 följande:

    Hej!

    Är det en illusion? Eller är det någon annan som ser?


    Ser något väldigt svagt om jag lutar skärmen på min laptop. Håller tummarna för dig.
  • hannaa2017
    Victoria K skrev 2017-09-03 10:21:46 följande:

    BIM idag. Vaknade med ganska så kraftig mensvärk, gick på toa och trodde den skulle komma men icke. Nu, några timmar senare, inget än. Tror hela tiden att den har kommit så jag går o tittar i trosan stup i kvarten. Paranoid! Att denna värk började redan i onsdags vet jag inte hur jag ska tolka...

    Brösten är fortfarande ömma och större än vanligt. Idag tycks de ha växt ännu mer :O Bröstvårtorna går knappt att röra vid, gör så jäkla ont!


    Brukar du ha extremt ömma bröst vid mens? Annars är det ju ett bra tecken :)
  • Snultan
    Flansen skrev 2017-09-02 17:56:35 följande:

    Grattis till alla som pussat återigen! :D Vilka av er som pussat har upplevt ökade flytningar?


    Jag har haft det, typ en vecka efter ÄL extremt mkt

    Sedan lugnade det ner sig lite.
    Matheus 131002!
  • Svea87

    Kunde inte hålla mig såklart tog ett test imorse helt blankt.. känns som att alla kan se innan bim utom jag: ( och vaknade upp med mensvärk så min mens är säkert påväg..

  • Victoria K
    hannaa2017 skrev 2017-09-03 10:29:27 följande:

    Brukar du ha extremt ömma bröst vid mens? Annars är det ju ett bra tecken :)


    Ja, brukar ha ömma bröst innan mens, men denna månad började det förra onsdagen - alltså för 11 dagar sen samt att de började bli ådriga. Vanligtvis börjar de ömma 4-5 dagar innan mens. De brukar bli en aning större, men nu är de verkligen mycket större. Så det är knepigt...

    Vågar inte testa idag. Den kan ju fortfarande komma idag, så vill inte bli besviken två gånger. Först ett negativt test o sen mens liksom...nej det vill jag inte.
  • luciabarn

    Jag är på cd 33. Brukar få min mens på dag 28-31 absolut senast 32, det varierar alltså lite. Jag har inga som helst känningar på att mensen är påväg. Hade det i början på veckan måndag och tisdag. men efter det inget alls.. helt blanka gravtest dessutom. Har vita gryniga flytningar, det brukar vara helt torrt dagarna innan mens. Utöver det så mår jag som vanligt. Jätte märkligt. Känns varken som att jag ska få mens eller som att jag är gravid.

    Förstår inte vad som händer i kroppen.. någon som varit med om något liknande tidigare? Kanske ska testa med andra test. Har uteslutande testat med rfsu-test. Kan de ena visa "falskt" negativt?

  • 14163

    Gravid! Testet säger v 2-3 men natural cykels säger v 4???? Sambon fick lite av en chock bara, hur reagera era partners nu som har plussat. Bara hoppas att allt går vägen nu! Så himla lycklig att få veta att jag kan bli gravid över huvudtaget!

  • Victoria K
    Archimedes skrev 2017-09-03 10:27:43 följande:

    Dags att testa!

    Grattis till alla plus!


    Ja jag vet!! Iiih! Men jag vågar inte, den kan ju fortfarande komma idag, så vill inte bli besviken två gånger. Ska försöka hålla mig några dagar, om det inte visar sig idag.

    Ska gå ut på en långpromenad senare idag, så då kanske mensen kommer. Har hänt förr.

    Håller er uppdaterade ;)
  • luciabarn
    Snultan skrev 2017-09-03 10:36:00 följande:
    Jag har haft det, typ en vecka efter ÄL extremt mkt

    Sedan lugnade det ner sig lite.
    Matheus 131002!
    Hur brukade dina flytningar vara innan mens annars? Tänker om det skiljer sig på annat vis än att de ökat? :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017