• Jokri85

    Vi med BIM September 2017

    Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

    Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

    ?

  • Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Lussebulle2017
    Archimedes skrev 2017-09-03 15:21:47 följande:

    Grattis!! Har du också bf den 13 maj? :)


    Den 15 maj enligt uträkning :)
  • Lussebulle2017

    Tack så mycket för alla gratulationer!

    Har inga symtom.. inte ont i brösten, inte hungrig.

    Har bara haft magkänslan och att jag inte haft någon pms denna månad :D

    Sååå spännande! Är så tacksam att få den här gåvan!

  • Snultan
    luciabarn skrev 2017-09-03 11:02:49 följande:

    Hur brukade dina flytningar vara innan mens annars? Tänker om det skiljer sig på annat vis än att de ökat? :)


    Nä inte direkt så mkt flytningar efter ÄL utan mer runt ÄL. Så de va nåt annorlunda. Däremot har jag nog alltid vart extra blöt precis när mensen kommer igång. Men detta va ju som sagt 1 vecka efter ÄL och en vecka innan bim om man nu säger så :)
    Matheus 131002!
  • Snultan
    eriwag skrev 2017-09-03 11:20:07 följande:

    Grattis snultan!!! Min gamla klasskompis :) jag och min man försöker oxå! Bim på torsdag, testade mig idag och det var negativt :(


    Haha kul :) tack! Vad tråkigt men hoppas det var för tidigt att testa bara :/
    Matheus 131002!
  • Victoria K
    Lussebulle2017 skrev 2017-09-03 15:48:31 följande:

    Tack så mycket för alla gratulationer!

    Har inga symtom.. inte ont i brösten, inte hungrig.

    Har bara haft magkänslan och att jag inte haft någon pms denna månad :D

    Sååå spännande! Är så tacksam att få den här gåvan!


    Så härligt! Vilken fin gåva du har fått! :D

    Självklart har jag bara massa pms, eller symptom, beroende på hur det slutar :p
  • Victoria K
    Victoria K skrev 2017-09-03 18:00:56 följande:

    Så härligt! Vilken fin gåva du har fått! :D

    Självklart har jag bara massa pms, eller symptom, beroende på hur det slutar :p


    ***Skrev fel, menade: själv... Inte självklart :p
  • Snultan

    Hur hade ni gjort om er kompis gifte sig 1-2 veckor efter ert bf och ville att ni skulle vara brudtärna?

    Jag vill väldigt gärna ställa upp men det finns en del grejer jag funderar på. Kommer min klänning att passa? Kommer jag känna mig tjock och ful? Kommer jag ha ont/må dåligt? Hur kommer bebis må? Min kompis bor 2,5 timme bort med bil.


    Matheus 131002!
  • FH24

    Verkar tyvärr varit kemiskgraviditet för min del "/ nu lärt mig att jag inte ska testa så långt innan BIM.

    Haft väldig mensvärk hela dagen och nu i eftermiddags kom det rosa på pappret,så mensen kommer nog nu. Har BIM imorgon eller tisdag -.- typiskt, aja nya tag nästa ÄL!

    Önskar er alla ett stort lycka till! <3

  • SixxAM

    Hej här kommer en till med bim 11/9 satsar på barn nr 2 . Har en son som blir 6 sedan tidigare och en bonusson på snart 4.

    Känner mig yr, illamående, molvärk o "dragningar" vid livmoder/ tjejmagen.

    Känner mig mega gravid. T.om med brösten producerar vätska ???? men kan vara tankens makt som gör det?!

Svar på tråden Vi med BIM September 2017