• sofabulous

    Borde Pride avskaffas?

    Det är många som tycker att Pride är onödigt och att skattepengar borde läggas på lite vettigare saker. Vad anser ni?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Borde Pride avskaffas?
  • Mirja von Beau
    Nimzay skrev 2017-07-26 11:50:14 följande:
    Skitlöjligt
    Homofob much?

    Hellre någon Pride demonstration än någon femi demonstration typ "Alla är välkomna" eller någon neonazi demonstration typ "Judar styrar Sverige"....
  • Nimzay
    Mirja von Beau skrev 2017-07-26 12:32:20 följande:
    Homofob much?

    Hellre någon Pride demonstration än någon femi demonstration typ "Alla är välkomna" eller någon neonazi demonstration typ "Judar styrar Sverige"....
    Ganska löjliga de sakerna med, men eftersom de inte känns lika extremt uttjatade som Pride känns det svårt att vara lika skeptisk till dem, särskilt då det sistnämnda
  • Abegayle70
    Nimzay skrev 2017-07-26 12:38:45 följande:
    Ganska löjliga de sakerna med, men eftersom de inte känns lika extremt uttjatade som Pride känns det svårt att vara lika skeptisk till dem, särskilt då det sistnämnda
    Insinuerar du på något vis att det ligger någon sanning i svamlet om att judar styr Sverige?
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Alessia

    Prides arbete med att upplysa och undervisa får för mig gärna vara kvar, men de vulgära och bitvis rätt äcklande paraderna vill inte jag se längre.

  • Nimzay
    Abegayle70 skrev 2017-07-26 12:42:42 följande:
    Insinuerar du på något vis att det ligger någon sanning i svamlet om att judar styr Sverige?
    Va nej? sa bara att sånt svammel inte kändes uttjatat
  • Abegayle70
    Alessia skrev 2017-07-26 12:46:28 följande:

    Prides arbete med att upplysa och undervisa får för mig gärna vara kvar, men de vulgära och bitvis rätt äcklande paraderna vill inte jag se längre.


    Låt bli att gå dit och titta då!
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Glinda från Oz
    Alessia skrev 2017-07-26 12:46:28 följande:

    Prides arbete med att upplysa och undervisa får för mig gärna vara kvar, men de vulgära och bitvis rätt äcklande paraderna vill inte jag se längre.


    Har du ens tittat på Paraden någon gång?
  • Mirja von Beau
    Nimzay skrev 2017-07-26 12:38:45 följande:
    Ganska löjliga de sakerna med, men eftersom de inte känns lika extremt uttjatade som Pride känns det svårt att vara lika skeptisk till dem, särskilt då det sistnämnda
    Nja, då behöver jag inte längre fråga varför du stör dig så mycket på homos och transgender.

    Jag stör mig inte det minsta på pride, eftersom någon homosexuell påverkar inte mitt liv på något sätt. Däremot är jag väldigt skeptiskt mot personer med ett skevt politisk agenda. Nej, det är inte några judar som styrar det svenska samhället. Heller inte är alla enbart välkomna i Sverige.

    Men hur som helst. Alla har rätt att delar på sina åsikter. Det kallas yttrandefrihet.
Svar på tråden Borde Pride avskaffas?