• Äldre 3 Aug 16:31
    3896 visningar
    1 svar
    -1
    1
    3896

    Ni som letar en donator

    Ser typ en tråd per dag om olika tjejer som letar efter privatdonator som kan ge dem sperma men dem får inte mycket napp här.. och med tanke att jag vet de är för att jag har pratat med några av dem och vissa har lagt ut en tråd flera gånger.

    Jag måste bara få lätta mitt hjärta . För det första finns det ju sidor som jag fattat de som säljer sånt men då tycker ni att det är för dyrt.. så man kan sätta ett pris på ett barn ? Är man så villig att få sperma av en donator så har priset ingen betydelse. .

    Sen att det är killar som ni får sperma av. skulle nog säga 70% av alla killar skulle gå med på att ha sex med dig för att göra dig gravid gratis än att ge sperma gratis .. det jag vill komma fram till är att betala för er istället och göra det på korrekt sett istället eller träffa en kille som vill görs er gravid så hittar ni nån nog fortare.. tycker det är lite kul att ni sätter pris på ett barn .. "Det är för dyrt" a då kanske du inte ska barn ... förlåt om texten är i osammanhängande men ville skriva av mig och det har kanske för att minst 5 st har fråga mig om jag skulle kunna donera sperma

  • Svar på tråden Ni som letar en donator
  • neverp­reggo
    Äldre 7 Aug 15:55
    #1

    Nu ligger tråden nog lite fel. Har mest sett märkliga snubbar som puttar upp trådar, spammar för att de är sååå snälla som kan ge spermaFoten i munnen


     


    Men ja. Spara ihop istället för att utsätta er för en märklig donator om nu ingen bekant vill donera som ni är ok med. Barn kommer att vara dyrt ändå.

Svar på tråden Ni som letar en donator