• Äldre 8 Aug 20:13
    1038 visningar
    1 svar
    1
    1038

    Sexologen: Så gör ni får att få lusten tillbaka

    Sexologen: Så gör ni får att få lusten tillbaka
    Alla vill ha det perfekta sexlivet, men i verkligheten blir det inte alltid så. Pressen förstör stämningen och lusten försvinner. Sexologen tipsar om vad ni ska göra för att få lusten tillbaka. 

    Denna tråd innehåller kommentarer för ovantående artikel.

    Läs hela artikeln här
  • Svar på tråden Sexologen: Så gör ni får att få lusten tillbaka
  • Äldre 8 Aug 20:13
    #1

    Jag är en 38 årig mamma med en dotter på 13 år, sen 8 år tillbaka hitta jag min nya pojkvän och vi pratar om bebis, han är idag 42 år och inga barn sen innan, nu pratar vi om att skaffa barn ihop då vi känner att de känns rätt för oss båda. Dottern tjatar om lillsyskon och självklart vill jag ha fler barn. Men under ett år så händer de inget. Sexlivet är lagom bra.

    Jag har gått till gyn och enligt henne så är jag "grön". Sambon följde med men ville inte undersöka sig, aldrig gjort antar jag. Jag är hans andra riktiga "flickvän" i hans liv.

    Jag fick tbl för 13 år sen för att sätta igång mina "ägg" och idag får jag inte de pga att han inte står på min adress. (en annan historia).

    Men jag har ett litet problem och undrar ifall nån annan har samma problem eller har nån lösning?

    Än så länge har jag inte blivit med barn fast vi gör före, under o efter ägglossningen.

    För övrigt har han lagom stl och allt annat är normalt, enligt mig.

    Har ni några tips till mig vad som kan funka eller några hjälpmedel som kan funka och kunna bLi med barn!!!???

    Mvh. Fundersam mamma!

Svar på tråden Sexologen: Så gör ni får att få lusten tillbaka