• Äldre 11 Aug 14:39
    34836 visningar
    85 svar
    85
    34836

    Tjejen tände enormt på smisk.

    Hej

    Har ett fantastiskt sexliv med min sambo och vi utforskar de vi har lust med .

    Jag har förstått att hon gillar hårdare tag och försiktigt efterlyst smisk och hårdare tag än vi redan har .

    Inatt red hon mig och när hon böjde sig fram över mig med kuken fortfarande i sig så daskade jag till rejält med handflatan och såg hur hon fröst till och stannade upp med njutning , jag tänkte att lika bra att testa medans hon är på så jag gav henne en hårdare dask och ytterligare en snabbt där på och hon blev som förbytt och galen i sin orgssm .

    Trodde hon skulle slita håret av mitt bröst när hennes händer knep tag i mitt brösthår.

    Hennes ansikte fick ett utryck jag aldrig sett förut och hon kom i en galen orgasm .

    Häftigt men nästan så det blev läskigt

    Så nu undrar jag om nån kvinna här kan förklara vad som händer vid smisk .

    Min tjej har svårt att förklara vad som händer bara att hon gillar det jäkligt mycket .

    Så nu blir de rejält hårda tag en stund framöver

  • Svar på tråden Tjejen tände enormt på smisk.
  • Anonym (.)
    Äldre 11 Aug 16:01
    #1

    Smärta frigör endorfiner. Endorfiner är ju typ som en drog, ger en trevlig effekt i kroppen.

  • Anonym (Härli­gt)
    Äldre 11 Aug 16:08
    #2

    Jag är likadan som din tjej. Det är sååå skönt! Kan inte förklara varför men älskar att bli smiskad.
    Lås fast hennes händer nästa gång! Det är extremt njutningsfullt att känna att man sitter fast och inte kan röra sig.

  • Anonym (69"-m­an)
    Äldre 12 Aug 14:59
    #3

    Spännande tråd!

    Jag skulle gärna förstå mekanismerna bakom bättre. Smiskat lite med handflatan kan vara sexigt men det räcker för mig. En gång hetsade min tjej mig på fyllan, att sniskan skinkorna med mitt bälte så att det touchade venusberget. Det måste ha gjort fruktansvärt ont!?!? Endorfiner i all ära men smärtan!?!?!?! Fy fan!!! Hon var helnöjd, glad och kärleksfull efter, själv kände jag mig skamsen. Hon skulle vara tvungen att fjäska ordentligt innan jag ställer upp på det igen.

  • Äldre 12 Aug 23:19
    #4

    Ju kåtare man är ju mera njuter man av smärtan, kan inte förklara det bättre men så är det. Att få röven randad av ett bälte samtidigt som man blir knullad bakifrån är himmelskt när man är riktigt kåt. Gärna med händerna fastbundna! 

  • Anonym (Rödst­järt)
    Äldre 12 Aug 23:22
    #5
    Pussan skrev 2017-08-12 23:19:12 följande:

    Ju kåtare man är ju mera njuter man av smärtan, kan inte förklara det bättre men så är det. Att få röven randad av ett bälte samtidigt som man blir knullad bakifrån är himmelskt när man är riktigt kåt. Gärna med händerna fastbundna! 


    För att inte tala om smisk med björkris!
  • Äldre 12 Aug 23:35
    #6
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2017-08-12 23:22:09 följande:
    För att inte tala om smisk med björkris!
    Gärna det. Eller en piska eller bara handflatorna...
  • Anonym (Mr Prefec­t)
    Äldre 13 Aug 07:24
    #7
    Anonym (69"-man) skrev 2017-08-12 14:59:01 följande:

    Spännande tråd!

    Jag skulle gärna förstå mekanismerna bakom bättre. Smiskat lite med handflatan kan vara sexigt men det räcker för mig. En gång hetsade min tjej mig på fyllan, att sniskan skinkorna med mitt bälte så att det touchade venusberget. Det måste ha gjort fruktansvärt ont!?!? Endorfiner i all ära men smärtan!?!?!?! Fy fan!!! Hon var helnöjd, glad och kärleksfull efter, själv kände jag mig skamsen. Hon skulle vara tvungen att fjäska ordentligt innan jag ställer upp på det igen.


    Detsamma..
    Mitt ex sedan 20 är var väldigt smärtkänslig både för smisk och även vid samlag, så mkt handlade om att vara försiktig.

    Nuvarande Mrs Prefect älskar smisk men jag är 'för snäll' för att ge det ;)
  • Anonym (Ug)
    Äldre 13 Aug 07:34
    #8
    -1

    Smisk är helt fantastiskt. Särskilt när det är så hårt att rumpan är blå i dagar efteråt. Min nuvarande vågar inte ta i och därför blir han nog tyvärr snart ett ex. Trist men jag älskar smärta och han är för snäll mot mig.

  • Äldre 15 Jan 10:14
    #9
    Anonym (Härligt) skrev 2017-08-11 16:08:50 följande:

    Jag är likadan som din tjej. Det är sååå skönt! Kan inte förklara varför men älskar att bli smiskad.

    Lås fast hennes händer nästa gång! Det är extremt njutningsfullt att känna att man sitter fast och inte kan röra sig.


    Pussan skrev 2017-08-12 23:19:12 följande:

    Ju kåtare man är ju mera njuter man av smärtan, kan inte förklara det bättre men så är det. Att få röven randad av ett bälte samtidigt som man blir knullad bakifrån är himmelskt när man är riktigt kåt. Gärna med händerna fastbundna! 


    Intressant att händerna även ska vara fastbundna. Får en bild av händerna bakom ryggen samtidigt som hon får smisk på rumpan. Blir att testa det låter det som för att se och höra vilka reaktioner man får. :)
  • Äldre 15 Jan 19:53
    #10

    Just smisk är inte provat här men däremot känner jag igen att kroppen liksom feltolkar smärta som njutning när upphetsningen är tillräcklig - även utan att uppskatta smärta i sig. Är ngt i nervsystemet. Oklart om det gäller alla eller bara vissa.

Svar på tråden Tjejen tände enormt på smisk.