• Miss EM

    Tredje kuren letrozole, någon som vill följas åt?

    Hej :)

    Har konstaterad pco, jag och min sambo har försökt att skaffa barn i c:a 2 år nu.

    Skall börja på tredje kuren utav letrozole nu,

    är det någon som sitter i samma sits som mig som skulle vilja följas åt? :)

  • Svar på tråden Tredje kuren letrozole, någon som vill följas åt?
  • Vanillie

    Fundera lite på er där blåsan först växt men sen stannar av... Jag har ju känt massa aktivitet i livmodern under tiden jag ätit tabletterna och fram till cykeldag 12-13... Sen har alla symtom försvunnit och inget har hänt med testen. De började till och med se svagare ut. "Jaha.. då sket det sig" tänkte jag på cykeldag 16-17 och började smörja lite med progesterall och äta rosenrot för att få mens... DÅ kom symptomen tillbaka starkare och äl på dag 20. Samma förra cykeln då jag fick positivt digitaltest dag 16 men ingen mens eller graviditet efter 14 dagar så ägget släppte aldrig. Väntade ytterligare e vecka och sen körde jag igång me smörja och rosenrot och fick äl...

    Har hört att vissa äter letrozol CD3-9. Asså flera dagar. Kan det va så att 3-7 sätter igång processen men att det inte hinner växa tillräckligt och stannar av för att letrozol går ut kroppen? Tydligen går ju effekten ur rätt snabbt efter man slutat och om det då inte hinner växa kanske det hjälper om man äter fler dagar? Bara en tanke... Jag har ju ingen aning hur mina växer eftersom jag inte gär på VUL. Kanske fått dag 20 ändå men förra cykeln är ju skum och samma... Att letrozol verkar starta men att jag behöver pusha på efter med annat...

  • Staketet
    Repet skrev 2017-10-13 10:55:03 följande:

    Uch, de där är aldrig lätt. man känner sig så himla dålig som människa när man inte bara kan vara glad för någon annan direkt utan också måste bli ledsen.

    Men vet du vad, vi kan inte styra våra känslor, och det är okej att bli ledsen. de behöver dom aldrig får reda på.

    hoppas din sambo var förstående och att ni kunde stötta varandra!

    Hur tar era män motgångarna? min bryr inte sig alls lika mycket som jag gör, vilket ibland känns otroligt frustrerande. han säger bara att det inte är hela världen, att vi kan ju försöka igen. och att vi har ju så mycket annat som vi kan vara glada för så vi ska inte förstora detta...

    ibland undrar jag om det skulle vara lättare att vara den som det inte va "fel" på, att det är lättare att hantera då.


    vi båda tycker det är väldigt jobbigt men min man är oftast väldigt positiv för att peppa mig och min kropp. Det som jag tycker är jobbigt är att han varit redo för barn mycket längre än jag och "nu är det min kropp som strular"! Jag vet att jag inte ska tänka så för det gör inte saken bättre.. men de är svårt!
  • minipeach86
    Repet skrev 2017-10-13 10:50:23 följande:
    Jag gick över till glad gubbe redan idag, vilket absolut inte var optimalt för min tillväxt av slemhinna direkt, inte för äggen heller kanske. Men jag frågaede igår om jag kan slå över och ha "omogna" ägg, men det påstod min läkare inte gick, utan när kroppen är klar så blir ältestet positivt...
    Men att ha en tunn slemhinna är inte optimalt, även om den är treskiktad. å den lär ju inte hunnit växa till sig från igår till idag. tror att den växer mellan 0,5-1mm per dygn...
    Men jag hoppas att det är storleksskillnaden mellan ägg och slemhinna som spelar roll. alltså om jag har ett ägg på 20mm, så behövs det en slemhinna på 8-10, men om jag har ett ägg på 16mm så räcker det med 6-8... hoppet är det sista som överger en som de brukar säga!
    Fast eller blinkande gubbe? Det känns ju skönt att din doktor säger att äggen inte släpper förrän de är mogna iaf, även om de är lite mindre! Det har jag också funderat på. Men jag har tänkt på när blåsan är stor men INTE släpper naturligt, utan att man måste ta sprutan. Kan det betyda att ägget egentligen har för dålig kvalitet för att kroppen ska vilja släppa det, och att det senare kan leda till ökad risk för missfall för att man "tvingat" fram en äl som kroppen inte var med på...? (Alltså gud vad man tänker och tänker när man befinner sig i detta haha)

    Men om du fick fast gubbe idag så släpper ju ägget ändå inte förrän om 24-36 timmar, och om vi säger att slemhinnan i de bästa av världar vuxit från 4,5 mm till 5,5 mm från igår till idag, så kanske det hinner växa till 6,5 eller 7 mm ungefär tills ägget faktiskt släpper, och sedan ytterligare 1 mm till ca 8 mm innan det faktiskt fäster! =) (För det tar väl ca 24 h innan det faktiskt hoppar fast på slemhinnan?) Och som du säger, kanske man klarar sig på en något tunnare slemhinna om ägget är lite mindre.. eller är ägget lika stort oavsett storlek på blåsan, att det bara är själva blåsan som växer och ändrar storlek tills den brister? Hur som helst så hoppas jag också jättemycket åt dig! =)

    Angående mannen så är min väldigt... passivt engagerad, kan man säga så? Han är fylld av tankar och längtan men pratar mest om det när jag tar upp det, förutom lite då och då när han ser något extra gulligt eller någon uppenbar bebis/barnsituation dyker upp. Han lyssnar alltid när jag har något att prata av mig om eller diskutera. Typ nu när jag ville förklara att blinkande gubbe betyder att östrogenpåslaget har ökat men att den inte blir fast förrän östrogenet i sin tur har get LH en skjuts osv hahaha.. alltså han kan ju inget sådant (och jag har bara kört med vanliga stickor förut), men han lyssnar noggrant och försöker med alla medel hänga med på lingon och förstå! Han berättade att han träffat en barndomsvän härom dagen och de hade suttit på en bar och diskuterat hur vår framtida lilla flicka eller pojke möjligtvis skulle kunna se ut när den väl kom.. det var så gulligt att höra. Han säger att han tänker på att bli pappa flera gånger varje dag, i alla situationer föreställer han sig hur den situationen hade varit om han varit pappa och det funnits ett barn. Han är dock väldigt lugn och sansad av sig, så när jag blir ledsen ber jag honom berätta för mig (igen) hur allt ska bli.. då förklarar han lugnt och omsorgsfullt att det kommer bli vår tur när det är dags, att vi inte kan styra eller påverka, att vi redan gör vårt bästa, vi ska ha förtröstan i att livet kommer ge oss vår ägglossning (för det första) och vårt plus (tillslut) när det är meningen. Och så ger han exempel på andra saker vi varit frustrerade över i livet som vi fått vänta på, eller blivit besvikna över, och så har vi fått något mycket bättre senare istället. Osv! Jag har tur som har honom annars hade jag nog ballat ur emotionellt mycket oftare och värre! =)
    Vanillie skrev 2017-10-13 12:25:11 följande:

    Fundera lite på er där blåsan först växt men sen stannar av... Jag har ju känt massa aktivitet i livmodern under tiden jag ätit tabletterna och fram till cykeldag 12-13... Sen har alla symtom försvunnit och inget har hänt med testen. De började till och med se svagare ut. "Jaha.. då sket det sig" tänkte jag på cykeldag 16-17 och började smörja lite med progesterall och äta rosenrot för att få mens... DÅ kom symptomen tillbaka starkare och äl på dag 20. Samma förra cykeln då jag fick positivt digitaltest dag 16 men ingen mens eller graviditet efter 14 dagar så ägget släppte aldrig. Väntade ytterligare e vecka och sen körde jag igång me smörja och rosenrot och fick äl...

    Har hört att vissa äter letrozol CD3-9. Asså flera dagar. Kan det va så att 3-7 sätter igång processen men att det inte hinner växa tillräckligt och stannar av för att letrozol går ut kroppen? Tydligen går ju effekten ur rätt snabbt efter man slutat och om det då inte hinner växa kanske det hjälper om man äter fler dagar? Bara en tanke... Jag har ju ingen aning hur mina växer eftersom jag inte gär på VUL. Kanske fått dag 20 ändå men förra cykeln är ju skum och samma... Att letrozol verkar starta men att jag behöver pusha på efter med annat...



    Vad intressant att din äl kommit efter en skjuts av rosenrot och progesteronkräm! Jag har läst på andra håll att en LITEN mängd progesteronkräm faktiskt kan locka fram en ägglossning, men om man tar för mycket så tror kroppen att den redan ägglossat och så blir det tvärtom. Men jag vågar själv inte prova..

    Jag har aldrig hört någon som äter Letrozol dag 3-9. Däremot att vissa får äta dag 3-7 och andra dag 5-9. Jag frågade min doktor om detta igår faktiskt, och hon sa att de läkare som instruerar sina patienter till dag 5-9 gör fel. Att det var gamla Pergotime man åt dag 5-9 och att det har hängt kvar hos vissa läkare, men att Letrozol ju fungerar annorlunda och då är det viktigt att sätta in det tidigt i cykeln och det ska alltså vara dag 3-7 för alla. Jag tror att om blåsorna inte hinner växa till sig tillräckligt under denna period så är svaret inte att äta fler dagar utan att höja dosen nästa gång =/ Blir antagligen så för mig. Har bara kört på enkeldos, men eftersom mina blåsor inte orkat sig över 13 mm-strecket så satsar vi på dubbeldos nästa gång och hoppas på en större skjuts och tillväxt under de där dagarna. Vad säger din läkare om VUL och uppföljning när du frågar? 
  • Staketet
    minipeach86 skrev 2017-10-13 13:08:01 följande:

    Fast eller blinkande gubbe? Det känns ju skönt att din doktor säger att äggen inte släpper förrän de är mogna iaf, även om de är lite mindre! Det har jag också funderat på. Men jag har tänkt på när blåsan är stor men INTE släpper naturligt, utan att man måste ta sprutan. Kan det betyda att ägget egentligen har för dålig kvalitet för att kroppen ska vilja släppa det, och att det senare kan leda till ökad risk för missfall för att man "tvingat" fram en äl som kroppen inte var med på...? (Alltså gud vad man tänker och tänker när man befinner sig i detta haha)

    Men om du fick fast gubbe idag så släpper ju ägget ändå inte förrän om 24-36 timmar, och om vi säger att slemhinnan i de bästa av världar vuxit från 4,5 mm till 5,5 mm från igår till idag, så kanske det hinner växa till 6,5 eller 7 mm ungefär tills ägget faktiskt släpper, och sedan ytterligare 1 mm till ca 8 mm innan det faktiskt fäster! =) (För det tar väl ca 24 h innan det faktiskt hoppar fast på slemhinnan?) Och som du säger, kanske man klarar sig på en något tunnare slemhinna om ägget är lite mindre.. eller är ägget lika stort oavsett storlek på blåsan, att det bara är själva blåsan som växer och ändrar storlek tills den brister? Hur som helst så hoppas jag också jättemycket åt dig! =)

    Angående mannen så är min väldigt... passivt hänga med på lingon och förstå! Han berättade att han träffat en barndomsvän härom dagen och de hade suttit på en bar och diskuterat hur vår framtida lilla flicka eller pojke möjlig..

    Jag har aldrig hört någon som äter Letrozol dag 3-9. Däremot att vissa får äta dag 3-7 och andra dag 5-9. Jag frågade min doktor om detta igår faktiskt, och hon sa att de läkare som instruerar sina patienter till dag 5-9 gör fel. Att det var gamla Pergotime man åt dag 5-9 och att det har hängt kvar hos vissa läkare, men att Letrozol ju fungerar annorlunda och då är det viktigt att sätta in det tidigt i cykeln och det ska alltså vara dag 3-7 för alla. Jag tror att om blåsorna inte hinner växa till sig tillräckligt under denna period så är svaret inte att äta fler dagar utan att höja dosen nästa gång =/ Blir antagligen så för mig. Har bara kört på enkeldos, men eftersom mina blåsor inte orkat sig över 13 mm-strecket så satsar vi på dubbeldos nästa gång och hoppas på en större skjuts och tillväxt under de där dagarna. Vad säger din läkare om VUL och uppföljning när du frågar? 


    minipeach86 skrev 2017-10-13 13:08:01 följande:

    Fast eller blinkande gubbe? Det känns ju skönt att din doktor säger att äggen inte släpper förrän de är mogna iaf, även om de är lite mindre! Det har jag också funderat på. Men jag har tänkt på när blåsan är stor men INTE släpper naturligt, utan att man måste ta sprutan. Kan det betyda att ägget egentligen har för dålig kvalitet för att kroppen ska vilja släppa det, och att det senare kan leda till ökad risk för missfall för att man "tvingat" fram en äl som kroppen inte var med på...? (Alltså gud vad man tänker och tänker när man befinner sig i detta haha)

    Men om du fick fast gubbe idag så släpper ju ägget ändå inte förrän om 24-36 timmar, och om vi säger att slemhinnan i de bästa av världar vuxit från 4,5 mm till 5,5 mm från igår till idag, så kanske det hinner växa till 6,5 eller 7 mm ungefär tills ägget faktiskt släpper, och sedan ytterligare 1 mm till ca 8 mm innan det faktiskt fäster! =) (För det tar väl ca 24 h innan det faktiskt hoppar fast på slemhinnan?) Och som du säger, kanske man klarar sig på en något tunnare slemhinna om ägget är lite mindre.. eller är ägget lika stort oavsett storlek på blåsan, att det bara är själva blåsan som växer och ändrar storlek tills den brister? Hur som helst så hoppas jag också jättemycket åt dig! =)

    Angående mannen så är min väldigt... passivt engagerad, kan man säga så? Han är fylld av tankar och längtan men pratar mest om det när jag tar upp det, förutom lite då och då när han ser något extra gulligt eller någon uppenbar bebis/barnsituation dyker upp. Han lyssnar alltid när jag har något att prata av mig om eller diskutera. Typ nu när jag ville förklara att blinkande gubbe betyder att östrogenpåslaget har ökat men att den inte blir fast förrän östrogenet i sin tur har get LH en skjuts osv hahaha.. alltså han kan ju inget sådant (och jag har bara kört med vanliga stickor förut), men han lyssnar noggrant och försöker med alla medel hänga med på lingon och förstå! Han berättade att han träffat en barndomsvän härom dagen och de hade suttit på en bar och diskuterat hur vår framtida lilla flicka eller pojke möjligtvis skulle kunna se ut när den väl kom.. det var så gulligt att höra. Han säger att han tänker på att bli pappa flera gånger varje dag, i alla situationer föreställer han sig hur den situationen hade varit om han varit pappa och det funnits ett barn. Han är dock väldigt lugn och sansad av sig, så när jag blir ledsen ber jag honom berätta för mig (igen) hur allt ska bli.. då förklarar han lugnt och omsorgsfullt att det kommer bli vår tur när det är dags, att vi inte kan styra eller påverka, att vi redan gör vårt bästa, vi ska ha förtröstan i att livet kommer ge oss vår ägglossning (för det första) och vårt plus (tillslut) när det är meningen. Och så ger han exempel på andra saker vi varit frustrerade över i livet som vi fått vänta på, eller blivit besvikna över, och så har vi fått något mycket bättre senare istället. Osv! Jag har tur som har honom annars hade jag nog ballat ur emotionellt mycket oftare och värre! =)Vad intressant att din äl kommit efter en skjuts av rosenrot och progesteronkräm! Jag har läst på andra håll att en LITEN mängd progesteronkräm faktiskt kan locka fram en ägglossning, men om man tar för mycket så tror kroppen att den redan ägglossat och så blir det tvärtom. Men jag vågar själv inte prova..

    Jag har aldrig hört någon som äter Letrozol dag 3-9. Däremot att vissa får äta dag 3-7 och andra dag 5-9. Jag frågade min doktor om detta igår faktiskt, och hon sa att de läkare som instruerar sina patienter till dag 5-9 gör fel. Att det var gamla Pergotime man åt dag 5-9 och att det har hängt kvar hos vissa läkare, men att Letrozol ju fungerar annorlunda och då är det viktigt att sätta in det tidigt i cykeln och det ska alltså vara dag 3-7 för alla. Jag tror att om blåsorna inte hinner växa till sig tillräckligt under denna period så är svaret inte att äta fler dagar utan att höja dosen nästa gång =/ Blir antagligen så för mig. Har bara kört på enkeldos, men eftersom mina blåsor inte orkat sig över 13 mm-strecket så satsar vi på dubbeldos nästa gång och hoppas på en större skjuts och tillväxt under de där dagarna. Vad säger din läkare om VUL och uppföljning när du frågar? 


    Vad fint sätt att tänka av din man! Skönt att han lyssnar på dig :). Låter som våra män agerar ganska likt i att lyssna och prata men inte själv tar upp ämnet.

    Jag har inte heller hört någon förutom dag 3-7 eller dag 5-9. Låter som att du behöver en starkare dos? Du kan inte få gå på ultraljud för att se om äggen växer?
  • Hormonkarusellen
    Repet skrev 2017-10-13 10:55:03 följande:

    Uch, de där är aldrig lätt. man känner sig så himla dålig som människa när man inte bara kan vara glad för någon annan direkt utan också måste bli ledsen.

    Men vet du vad, vi kan inte styra våra känslor, och det är okej att bli ledsen. de behöver dom aldrig får reda på.

    hoppas din sambo var förstående och att ni kunde stötta varandra!

    Hur tar era män motgångarna? min bryr inte sig alls lika mycket som jag gör, vilket ibland känns otroligt frustrerande. han säger bara att det inte är hela världen, att vi kan ju försöka igen. och att vi har ju så mycket annat som vi kan vara glada för så vi ska inte förstora detta...

    ibland undrar jag om det skulle vara lättare att vara den som det inte va "fel" på, att det är lättare att hantera då.


    Helt riktigt, vi har rätt till alla känslor. Jag har en jättefin sambo. Han stöttar och tröstar men sen brukar vi lägga locket lite på, säkert både bra och dåligt. Jag tycker det är skönt att inte alltid prata om det, då blir man ju ledsen hela tiden. Men kanske man skulle prata mer än vi gör. Tycker det känns som han tar det lättare, men det skulle ju också kunna vara så han vill få mig att tro eftersom det är "mitt" fel. Han måste liksom vara den förstående då.

    Jag hade en dröm att avslöja framtiden på jul, men nu blev det ju inte så... jag hade även tänkt det på mors dag och på midsommar, på min födelsedag... det är väl dumt att man planerar, men så funkar man ju. Så besviken att vi måste åka och köpa vanliga julklappar när jag hade föreställt mig något annat..
  • Vanillie
    minipeach86 skrev 2017-10-13 13:08:01 följande:

    Fast eller blinkande gubbe? Det känns ju skönt att din doktor säger att äggen inte släpper förrän de är mogna iaf, även om de är lite mindre! Det har jag också funderat på. Men jag har tänkt på när blåsan är stor men INTE släpper naturligt, utan att man måste ta sprutan. Kan det betyda att ägget egentligen har för dålig kvalitet för att kroppen ska vilja släppa det, och att det senare kan leda till ökad risk för missfall för att man "tvingat" fram en äl som kroppen inte var med på...? (Alltså gud vad man tänker och tänker när man befinner sig i detta haha)

    Men om du fick fast gubbe idag så släpper ju ägget ändå inte förrän om 24-36 timmar, och om vi säger att slemhinnan i de bästa av världar vuxit från 4,5 mm till 5,5 mm från igår till idag, så kanske det hinner växa till 6,5 eller 7 mm ungefär tills ägget faktiskt släpper, och sedan ytterligare 1 mm till ca 8 mm innan det faktiskt fäster! =) (För det tar väl ca 24 h innan det faktiskt hoppar fast på slemhinnan?) Och som du säger, kanske man klarar sig på en något tunnare slemhinna om ägget är lite mindre.. eller är ägget lika stort oavsett storlek på blåsan, att det bara är själva blåsan som växer och ändrar storlek tills den brister? Hur som helst så hoppas jag också jättemycket åt dig! =)

    Angående mannen så är min väldigt... passivt engagerad, kan man säga så? Han är fylld av tankar och längtan men pratar mest om det när jag tar upp det, förutom lite då och då när han ser något extra gulligt eller någon uppenbar bebis/barnsituation dyker upp. Han lyssnar alltid när jag har något att prata av mig om eller diskutera. Typ nu när jag ville förklara att blinkande gubbe betyder att östrogenpåslaget har ökat men att den inte blir fast förrän östrogenet i sin tur har get LH en skjuts osv hahaha.. alltså han kan ju inget sådant (och jag har bara kört med vanliga stickor förut), men han lyssnar noggrant och försöker med alla medel hänga med på lingon och förstå! Han berättade att han träffat en barndomsvän härom dagen och de hade suttit på en bar och diskuterat hur vår framtida lilla flicka eller pojke möjligtvis skulle kunna se ut när den väl kom.. det var så gulligt att höra. Han säger att han tänker på att bli pappa flera gånger varje dag, i alla situationer föreställer han sig hur den situationen hade varit om han varit pappa och det funnits ett barn. Han är dock väldigt lugn och sansad av sig, så när jag blir ledsen ber jag honom berätta för mig (igen) hur allt ska bli.. då förklarar han lugnt och omsorgsfullt att det kommer bli vår tur när det är dags, att vi inte kan styra eller påverka, att vi redan gör vårt bästa, vi ska ha förtröstan i att livet kommer ge oss vår ägglossning (för det första) och vårt plus (tillslut) när det är meningen. Och så ger han exempel på andra saker vi varit frustrerade över i livet som vi fått vänta på, eller blivit besvikna över, och så har vi fått något mycket bättre senare istället. Osv! Jag har tur som har honom annars hade jag nog ballat ur emotionellt mycket oftare och värre! =)Vad intressant att din äl kommit efter en skjuts av rosenrot och progesteronkräm! Jag har läst på andra håll att en LITEN mängd progesteronkräm faktiskt kan locka fram en ägglossning, men om man tar för mycket så tror kroppen att den redan ägglossat och så blir det tvärtom. Men jag vågar själv inte prova..

    Jag har aldrig hört någon som äter Letrozol dag 3-9. Däremot att vissa får äta dag 3-7 och andra dag 5-9. Jag frågade min doktor om detta igår faktiskt, och hon sa att de läkare som instruerar sina patienter till dag 5-9 gör fel. Att det var gamla Pergotime man åt dag 5-9 och att det har hängt kvar hos vissa läkare, men att Letrozol ju fungerar annorlunda och då är det viktigt att sätta in det tidigt i cykeln och det ska alltså vara dag 3-7 för alla. Jag tror att om blåsorna inte hinner växa till sig tillräckligt under denna period så är svaret inte att äta fler dagar utan att höja dosen nästa gång =/ Blir antagligen så för mig. Har bara kört på enkeldos, men eftersom mina blåsor inte orkat sig över 13 mm-strecket så satsar vi på dubbeldos nästa gång och hoppas på en större skjuts och tillväxt under de där dagarna. Vad säger din läkare om VUL och uppföljning när du frågar? 


    Nä exakt därför har jag bara tagit en liten mängd progesterall! Och det verkar ha funkat.

    Tack för bra förklaring om varför fler dagar inte funkar. Där föll min teori hahaha Gyn har sagt att jag ska göra av mig om det inte hänt något/ om jag inte blitt gravid på 3 försök med enkeldos utan vul. Väntar på om det tagit sig nu.
  • Anonym (Snark)


    Tjejer! Hos min gyn, på mitt apotek, och i clearblue dubbel hormonindikators information framgår att resultatet kan påverkas av både pco och våra läkemedel. Jag har fått rådet att använda den enkla varianten.

    Fattar inte att vi inte får tydligare information!

    Menar ni alltså att det är ok med letrozol? Det går emot all min information......
  • Vanillie
    Anonym (Snark) skrev 2017-10-14 07:44:17 följande:

    Tjejer! Hos min gyn, på mitt apotek, och i clearblue dubbel hormonindikators information framgår att resultatet kan påverkas av både pco och våra läkemedel. Jag har fått rådet att använda den enkla varianten.

    Fattar inte att vi inte får tydligare information!

    Menar ni alltså att det är ok med letrozol? Det går emot all min information......


    Har inte läst det där så hade ingen aning. Dock står det ju att fertilitetsläkemedel (och så har de bara tagit klorifencitrat som exempel) kan vara missvisande för "hög fertilitet" men att det inte bör vara missvisande vid "maximal fertilitet". Vet inte om samma gäller för letrozol? Det borde väl innebära att man inte kan lita på den blinkande smileyn men när den blir fast borde det ju vara rätt? Samma princip då som det står att man kan lita på det enkla digitala när det blir fast gubbe. Eller innebär enkla vanliga stickor? Dom har jag hört att man inte kan lita på eftersom de är lättpåverkade av pcos och ofta visa starkt hela cykeln. Håller med om att det är alldeles för dålig info och gyn ofta har dålig koll på sånt här trots att de ska vara experter.
  • Vanillie

    Åh ikväll fick jag bara den intensiva känslan av att det är klart att det inte tagit sig denna gången heller och allt känns så hopplöst. Varför skulle det gå liksom Får väl tillåta mig att ha en dipp och förhoppningsvis känna mig mer positiv imorgon men FY vad orättvist att alla vi behöver gå igenom detta!

Svar på tråden Tredje kuren letrozole, någon som vill följas åt?