• Anonym (Frågvis)

    En typ av tjej att ligga med, en annn att gifta sig med?

    Jag undrar som rubriken lyder, vad är skillnaden mellan de tjejer ni drömmer om att ligga med och de tjejer som ni vill gifta er med? Om det nu finns någon?

    /frågvis

  • Svar på tråden En typ av tjej att ligga med, en annn att gifta sig med?
  • Anonym (mm)

    Jag är alltid tjejen man bara ligger med, varför vet jag inte. Nåt gör jag ju fel...

  • Matlu356

    Nja, en tjej som man ligger med räcker det att man vill ligga med. En att gifta sig med måste man vilja ligga med och leva med... högre krav

  • KaptenOhoy

    Ingenting, bara att jag är mer petig med en tjej som jag ska ha ett förhållande med. Träffas man bara för sex så kan man förbise fler brister.

  • Matlu356

    Som man känner jag inte alls att jag ställer upp på hora eller madonna.

    En kvinna får vara hur sexuell som helst utan att betraktas som hora. Och hur sexuell som helst och vara den man vill leva med.

  • Anonym (Spanien)

    En viss typ av män med madonna/hora-åsikter gifter sig med madonnor. Sen gnäller de över bristen på sex... Jag fascineras över bristen på logik och insikt.

  • PeterGB3G
    Anonym (mm) skrev 2017-09-09 15:13:17 följande:

    Jag är alltid tjejen man bara ligger med, varför vet jag inte. Nåt gör jag ju fel...


    Hur gammal är du? Tanken som män får med en kvinna är "skulle jag kunna ha barn med henne..?" Är svaret nej, så, bara sex.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • KaptenOhoy
    Matlu356 skrev 2017-09-09 15:18:30 följande:

    Som man känner jag inte alls att jag ställer upp på hora eller madonna.

    En kvinna får vara hur sexuell som helst utan att betraktas som hora. Och hur sexuell som helst och vara den man vill leva med.


    Personligen har jag gärna båda. En madonna utanför sängen, en hora i sängen. ;)
  • Anonym (aumir)
    KaptenOhoy skrev 2017-09-09 15:26:46 följande:
    Personligen har jag gärna båda. En madonna utanför sängen, en hora i sängen. ;)
    Precis !

    Bara så förbannad svårt å hitta dom i en och samma kvinna.
Svar på tråden En typ av tjej att ligga med, en annn att gifta sig med?