• Anonym (Djupp­enetre­rad!)
    Äldre 12 Sep 01:11
    4844 visningar
    23 svar
    23
    4844

    Finns det verkligen män som inte tycker samlag är skönt?

    Har läst detta i flera trådar här inne. Har sällan hört något så sorgligt och ofattbart och förhoppningvis inte varit med om det, men nu börjar jag ju tvivla????

    Frågan kom bla upp i samband med om män stönade eller inte vid samlag och varför det i så fall var tysta, och då var det män som inte tyckte samlag var tillräckligt skönt...... Detta är ju ytterst tragiskt, för samlag borde ju vara det skönaste  vår skapare gett oss människor kan man tycka?

    Som kvinna är det sagolikt skönt och det sexigaste som finns att ha en attaktiv man djupt inne i mitt sköte. Får gåshud av blotta tanken!

    Varför tycker ni i så fall inte det är skönt att knulla med en kvinna? Beror det på vilka känslor ni har för kvinnan eller brist på friktion t ex? För själva närheten och föreningen borde väl vara tillräcklig för att njuta och känna tillfredsställelse, eller?

  • Svar på tråden Finns det verkligen män som inte tycker samlag är skönt?
  • Anonym (Rocco­.)
    Äldre 12 Sep 01:19
    #1

    Skönt och skönt. Precis som Rocco har jag tröttnat på fittan. Analt är fortfarande kul. Men känner mig oftast trött och gammal, klarar mig med en avsugning.

  • Anonym (Djupp­enetre­rad!) Trådstartaren
    Äldre 12 Sep 01:40
    #2
    Anonym (Rocco.) skrev 2017-09-12 01:19:37 följande:

    Skönt och skönt. Precis som Rocco har jag tröttnat på fittan. Analt är fortfarande kul. Men känner mig oftast trött och gammal, klarar mig med en avsugning.


    Usch så tragiskt, Ryser!!!!...En av anledningarna till varför jag aldrig ger ut min anal till någon frigid eller sexskada herre! Kan de inte knulla fittan blir det heller ingen avsugning!
  • Anonym (Rocco­.)
    Äldre 12 Sep 01:48
    #3
    Anonym (Djuppenetrerad!) skrev 2017-09-12 01:40:50 följande:

    Usch så tragiskt, Ryser!!!!...En av anledningarna till varför jag aldrig ger ut min anal till någon frigid eller sexskada herre! Kan de inte knulla fittan blir det heller ingen avsugning!


    Rövhålet är så mycket smidigare att knulla .

    Lättare att komma åt och så mycket tightare än fittan. Bättre upplevelse.
  • 100kgp­appa
    Äldre 12 Sep 12:37
    #4

    Det är lite olika, men ibland känns det knappt nånting alls i fittan. Oralt är helt klart skönast, men även analen är mysig.

  • Mannsc­haft
    Äldre 12 Sep 13:29
    #5

    Det finns nog, om de männen väljer att reducera sex till enbart penetration. Manliga sexualiteten kanske är mer mekaniskt enkel och mindre emotionellt kopplad än den kvinnliga. Trots det är det onödigt att behöva ifrågasätta partners njutande utifrån att enstaka missnöjda på FL ser sex som oskönt. Lyhördheten är då riktad åt fel håll.


    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • Anonym (Rocco­.)
    Äldre 12 Sep 13:52
    #6
    100kgpappa skrev 2017-09-12 12:37:56 följande:

    Det är lite olika, men ibland känns det knappt nånting alls i fittan. Oralt är helt klart skönast, men även analen är mysig.


    Finns så många slappa fittor. Röven är alltid trång.
  • Anonym (Bisex­uell kille)
    Äldre 12 Sep 14:02
    #7

    Jag stönar sällan när jag sätter på, det är bara korta delar av samlaget, eller delar av t.ex. oralsex som jag stönar, men jag stönar nästan alltid när jag blir påsatt.

    Jag tror de flesta tycker samlag är skönt, men det krävs någpt litet extra för att jag ska stöna. Dessutom har man ju lärt sig att ha sex lite tyst. Är det inte grannar, eller syskon eller föräldrar som finns i huset, så är det ju barn hemma som man inte vill att de ska höra.

    Är jag ensam med frun och ingen annan kan höra så stönar jag mer, hon likaså...

  • Anonym (Ludvi­g)
    Äldre 12 Sep 14:49
    #8
    Anonym (Djuppenetrerad!) skrev 2017-09-12 01:11:20 följande:

    .........

    Som kvinna är det sagolikt skönt och det sexigaste som finns att ha en attaktiv man djupt inne i mitt sköte. Får gåshud av blotta tanken!

    Varför tycker ni i så fall inte det är skönt att knulla med en kvinna? Beror det på vilka känslor ni har för kvinnan eller brist på friktion t ex? För själva närheten och föreningen borde väl vara tillräcklig för att njuta och känna tillfredsställelse, eller?


    Kvinnor är ju väldigt olika här också....
    Om jag uppfattat rätt är det ungefär 50% av alla kvinnor som får orgasm av samlag. Och kanske inte ens det eftersom många behöver stimulera klitoris samtidigt. Dessutom är det långt ifrån alla kvinnor som stönar eller låter vid samlag. Gäller för TS att förstå att hon faktiskt inte talar för alla kvinnor utan bara för hur hon fungerar. Många kvinnor njuter ju mycket mer av oral stimulans än av en kuk i fittan. (Min fru är en av dom.)
    Det är väl olika hos män också precis som hos kvinnor?
  • Anonym (Ludvi­g)
    Äldre 12 Sep 14:52
    #9

    Jag tror att en förklaring kan ligga i att mannen oftast är den som kontrollerar samlaget. Han måste anstränga sig mer fysiskt och dessutom ha kontroll över kvinnans njutning och även ha koll på sin egen utlösning för att inte komma för snabbt. Han kan inte utlämna sig åt njutningen på samma sätt som kvinnan. 
    Skillnad om man ligger o tar emot oralt, då kan man bara koppla av och njuta.

  • 100kgp­appa
    Äldre 12 Sep 15:18
    #10
    Anonym (Rocco.) skrev 2017-09-12 13:52:19 följande:

    Finns så många slappa fittor. Röven är alltid trång.


    Tycker faktiskt inte det är så stor skillnad. I vissa ställningar känner jag knappt något i analen heller, medans i andra känns det jättemycket.
Svar på tråden Finns det verkligen män som inte tycker samlag är skönt?