• Anonym (Djupp­enetre­rad!)
    Äldre 12 Sep 01:11
    4843 visningar
    23 svar
    23
    4843

    Finns det verkligen män som inte tycker samlag är skönt?

    Har läst detta i flera trådar här inne. Har sällan hört något så sorgligt och ofattbart och förhoppningvis inte varit med om det, men nu börjar jag ju tvivla????

    Frågan kom bla upp i samband med om män stönade eller inte vid samlag och varför det i så fall var tysta, och då var det män som inte tyckte samlag var tillräckligt skönt...... Detta är ju ytterst tragiskt, för samlag borde ju vara det skönaste  vår skapare gett oss människor kan man tycka?

    Som kvinna är det sagolikt skönt och det sexigaste som finns att ha en attaktiv man djupt inne i mitt sköte. Får gåshud av blotta tanken!

    Varför tycker ni i så fall inte det är skönt att knulla med en kvinna? Beror det på vilka känslor ni har för kvinnan eller brist på friktion t ex? För själva närheten och föreningen borde väl vara tillräcklig för att njuta och känna tillfredsställelse, eller?

  • Svar på tråden Finns det verkligen män som inte tycker samlag är skönt?
  • Anonym (50+)
    Äldre 12 Sep 15:27
    #11

    Det är klart att samlag är skönt, framförallt närheten och gemenskapen. Däremot har jag ganska svårt att känna av tillräckligt mycket för att komma fram till utlösning.

  • Anonym (Trist­)
    Äldre 13 Sep 16:15
    #12

    Min nuvarande bara slaknar vid samlag (som är det jag själv - i kombination med klitorisstimulans - njuter av allra mest). Analt eller oralt går däremot bra, men han har aldrig lyckats komma utan att jag samtidigt slickar pungen (blir lite svårt vid samlag...)

    Är vi helt ensamma om detta, eller?!

    Hade aldrig tidigare slickat en mans pung (och då har jag haft många partners före honom), men nu är det nästan uteslutande pungslick och munsprut som gäller... :-/

    Det positiva är att jag njuter av att han är nära klimax och ofta lyckas tajma hans orgasm genom att smeka mig själv samtidigt. Saknar dock samlagen mycket!

  • Anonym (Djupp­enetre­rad!) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 17:03
    #13
    Anonym (Trist) skrev 2017-09-13 16:15:13 följande:

    Min nuvarande bara slaknar vid samlag (som är det jag själv - i kombination med klitorisstimulans - njuter av allra mest). Analt eller oralt går däremot bra, men han har aldrig lyckats komma utan att jag samtidigt slickar pungen (blir lite svårt vid samlag...)

    Är vi helt ensamma om detta, eller?!

    Hade aldrig tidigare slickat en mans pung (och då har jag haft många partners före honom), men nu är det nästan uteslutande pungslick och munsprut som gäller... :-/

    Det positiva är att jag njuter av att han är nära klimax och ofta lyckas tajma hans orgasm genom att smeka mig själv samtidigt. Saknar dock samlagen mycket!


    Låter urtrist. Har haft det så med några män också sista åren men aldrig i mina yngre år då alla killar kom vid samlag. Oralsex var mest en lite förrätt för att få en i stämning. Tycker det verkar som om många män tappat närhetsaspekten och blivit skadade av för mycket porrtittande och tillfälligt sex. Jag har tappat mitt intresse för sex pga dåliga älskare. Jag älskar samlaget mest av allt och när en man kommer i mig! Tycker allt oralsexfokus är skittrisst men gärna i kombination.
    Behöver också killar som kan hålla ståndet för att inte lessna.

    Att slicka pungar kan vara gott om de är lena och rakade.
  • Anonym (Frust­erande­)
    Äldre 13 Sep 21:18
    #14

    Finns det kvinnor som blir frustrerade om mannen inte har sexlust medan du själv är spräng kåt 

  • Anonym (Frust­erande­)
    Äldre 13 Sep 21:28
    #15
    Anonym (Djuppenetrerad!) skrev 2017-09-12 01:11:20 följande:

    Har läst detta i flera trådar här inne. Har sällan hört något så sorgligt och ofattbart och förhoppningvis inte varit med om det, men nu börjar jag ju tvivla????

    Frågan kom bla upp i samband med om män stönade eller inte vid samlag och varför det i så fall var tysta, och då var det män som inte tyckte samlag var tillräckligt skönt...... Detta är ju ytterst tragiskt, för samlag borde ju vara det skönaste  vår skapare gett oss människor kan man tycka?

    Som kvinna är det sagolikt skönt och det sexigaste som finns att ha en attaktiv man djupt inne i mitt sköte. Får gåshud av blotta tanken!

    Varför tycker ni i så fall inte det är skönt att knulla med en kvinna? Beror det på vilka känslor ni har för kvinnan eller brist på friktion t ex? För själva närheten och föreningen borde väl vara tillräcklig för att njuta och känna tillfredsställelse, eller?


    Tycker du om när mannen stönar? sex är ju underbart men samtidigt alla har ju olika lust eller om man är deppig så blir det ju inte mycket
  • Anonym (Mina)
    Äldre 13 Sep 21:32
    #16

    Kan ju finnas orsaker till att männen inte finner det så skönt. 
    Utarbetad, stressad, depressioner, mediciner, brist på testosteron eller porrskadad är säkert bland de vanligaste orsakerna. 

  • Anonym (Rocco­.)
    Äldre 13 Sep 22:53
    #17
    +1
    Anonym (Mina) skrev 2017-09-13 21:32:51 följande:

    Kan ju finnas orsaker till att männen inte finner det så skönt. 
    Utarbetad, stressad, depressioner, mediciner, brist på testosteron eller porrskadad är säkert bland de vanligaste orsakerna. 


    Ibland är det skönare och enklare att bara dra en härlig runk!
  • 100kgp­appa
    Äldre 14 Sep 09:29
    #18
    Anonym (Mina) skrev 2017-09-13 21:32:51 följande:

    Kan ju finnas orsaker till att männen inte finner det så skönt. 

    Utarbetad, stressad, depressioner, mediciner, brist på testosteron eller porrskadad är säkert bland de vanligaste orsakerna. 


    Eller så är man inte så känslig helt enkelt...Skulle du ge samma "diagnos" om gällde kvinnor som inte känner så mycket vid samlag?
  • Anonym (Mina)
    Äldre 14 Sep 12:15
    #19
    100kgpappa skrev 2017-09-14 09:29:42 följande:
    Eller så är man inte så känslig helt enkelt...Skulle du ge samma "diagnos" om gällde kvinnor som inte känner så mycket vid samlag?
    Tjaa, det fungerar rätt väl på kvinnor med.? Jag var inte särskilt sugen på sex när jag hade östrogenbrist eller var för stressad/deprimerad.

    Klart att det kan finnas andra orsaker också,har aldrig påstått något annat utan svarade bara på TS fråga. Diagnos vill jag inte påstå att det är utan snarare rätt vanliga orsaker hos både kvinnor och män. Det utesluter inte att det kan finnas andra orsaker, utan var bara några exempel på vanliga orsaker.
  • Anonym (Frust­erande­)
    Tue 27 Jul 2021 17:33
    #20
    -1

    Är det inte kul om männen ger ifrån sig ljud?

  • Anonym (Ja)
    Tue 27 Jul 2021 17:38
    #21

    Då räcker det väl detsamma för en kvinna då ? Eller ?

  • Tue 27 Jul 2021 18:05
    #22

    Rent fysiskt har inte män samma känsla under själva samlaget, men jag kan som man uppleva känslan att se henne njuta av mig som starkare än min egen njutning om nån fattar vad jag menar. Alltså att själva UPPLEVELSEN av sexet är viktigare och skönare än det man känner med kuken. Att se en snygg kvinna ligger och njuter under en, få känna på hennes kropp i kombination med själva knullandet är ju superhärligt. Tror att det är därför män är så visuella av sig och vill se o känna mkt på henne. En kvinna kan vara förblindad av njutning bara av att man knullar henne hårt men så funkar inte en man. Vi behöver det där extra för att känna njutning under själva samlaget. Vår orgasm kommer sen ganska plötsligt och den är ju troligen lika skön som kvinnans. Har fått uppfattningen att en kvinna kan älska samlag som inte leder till orgasm (även om hon såklart föredrar att få det), men för en man blir det mer som nåt som bara bröts av. Rent fysiskt är mannens orgasm 99% av njutningen. Blir det "för" skönt under samlaget kommer mannen få orgasm och då slås det ju av lite så att säga. Visst, är du 25 kan du nog köra på en gg, men nu med mkt mindre känsla och inlevelse. Men som sagt kan en man älska att knulla länge oxo, och även utan att få orgasm, men då krävs det lite upplevelse runt alltihop, inte bara knulla.
    Personlig reflektion detta

  • Anonym (Aintw­orthit­)
    Tue 27 Jul 2021 19:25
    #23

    Ja, allt för ofta så är det mer jobb än utdelning. Vi män får nästan alltid stå för allt fysiskt jobb vid samlag och ärligt talat om man inte har en väldigt kompatibel partner så är det helt enkelt inte skönt nog att väga upp arbetsinsatsen som krävs.

Svar på tråden Finns det verkligen män som inte tycker samlag är skönt?