• Anonym (bedrö­vad)
    Äldre 12 Sep 07:49
    25003 visningar
    68 svar
    68
    25003

    smal omkrets

    Här är en kille som börjar närma sig 30 och inte haft sex på nästan 5 år då min tjej som jag varit tillsammans med sen gymnasiet lämnade mig för en annan.

    Jag fick nitlotten här i livet och blev skapad med en penis som är 10.5 cm i omkrets och 15 cm i längd i fullt stånd. Jag tror inte någon kan förstå hur det känns. Det är framförallt omkretsen jag är mest olycklig över.
    Jag visar mig inte längre i offentliga duschar sedan några ungdomar skrattade år mig för några år sedan. I slakt tillstånd är den en kopia av mitt pekfinger.

    Jag har accepterat att jag aldrig kommer att kunna träffa en kvinna och tillfredsställa henne och pga mitt dåliga självförtroende har jag blivit inbunden på köpet. Istället för att ta kontakt och vara charmig så håller jag mig mest för mig själv nu för tiden.Mina föräldrar är på mig hela tiden och tycker att det är dags för mig att stadga mig och skaffa familj och säger att ungkarlslivet nu ändå borde vara över. Min äldre syster frågade mig förra året lite försiktigt om jag inte tände på tjejer ( var homosexuell) eftersom jag aldrig träffade tjejer.
    Min yngre bror frågade mig om jag kunde vara barnvakt nästa helg till deras tvillingar. Visst kan jag det kära bror! Jag har ju ingen och inget vettigt att göra på helgerna i alla fall. Jag hatar mitt liv!

    på köpet är jag rätt lång! 1,84 och ser riktigt bra ut tycker jag själv. Snacka om att tjejer blir besvikna när det ska sexas med en lång snygg kille och de drar ned kalsongerna..
    Finns det andra här som lever i ett lyckligt förhållande med en nöjd kvinna trots att ni har en penis som är liten. Hur lyckades ni hitta varandra? Det är väl mycket begärt men jag vill inte ha en tjej som träffar andra män då och då för att kompensera detta. Är det omöjligt?

  • Svar på tråden smal omkrets
  • Anonym (Wow)
    Äldre 12 Sep 08:13
    #1

    Wow, det är precis som om det var jag som skrev det där.. Har nästan exakt samma storlek som dig (15x11) och ah, vad ska man säga.. Livsglädjen har försvunnit helt. Vet precis hur du känner och att man inte kan göra något åt det suger. 

    Har precis som dig låst in mig i min egna bubbla sedan ett par år tbx (är 25 nu) och orkar/har inte motivationen till att träffa människor, speciellt inte tjejer eftersom jag vet att det blir en jävla besvikelse när man drar ner byxorna. 

    Vet inte riktigt vart jag ville komma med min kommentar, men du är verkligen inte ensam och tro mig, jag vet precis hur du känner. 

  • Anonym (bedrö­vad) Trådstartaren
    Äldre 12 Sep 08:55
    #2
    Anonym (Wow) skrev 2017-09-12 08:13:42 följande:

    Wow, det är precis som om det var jag som skrev det där.. Har nästan exakt samma storlek som dig (15x11) och ah, vad ska man säga.. Livsglädjen har försvunnit helt. Vet precis hur du känner och att man inte kan göra något åt det suger. 

    Har precis som dig låst in mig i min egna bubbla sedan ett par år tbx (är 25 nu) och orkar/har inte motivationen till att träffa människor, speciellt inte tjejer eftersom jag vet att det blir en jävla besvikelse när man drar ner byxorna. 

    Vet inte riktigt vart jag ville komma med min kommentar, men du är verkligen inte ensam och tro mig, jag vet precis hur du känner. 


    Har du haft många tjejer? Är det nån som "hintat" att de önskat du var större?
    Jag blev lämnad av mitt livs kärlek för över 4 år sedan och vi hade varit tillsammans i över 7 år. Hon gjorde slut för att hon som hon sade: "inte var redo att stadga sig och ville ut och resa med sina vänner och leva medans hon var ung"!
    Detta trots att hon alltid varit den som varit hemmakär och alltid velat bo på landet  på en stor gård. Utelivet och fester var inget för henne. Det sista året vi var tillsammans så blev hon helt förändrad och ytligare.
    Det kom fram senare att hon träffat flera andra män bakom min rygg i över ett års tid. Nu är hon gift och har barn och bor lustigt nog i en stor vräkig villa utanför stan.


  • Anonym (Liten­)
    Äldre 12 Sep 09:07
    #3

    Förstår inte era problem min är 10,5 i omkrets o 13 i längd jag separerade med min fru sen 20 år tillbaks för 3 år sedan och lovar er jag har aldrig legat så mycket som nu har under dessa 3 år kanske legat med 30 talet kvinnor endast 1 tyckte det var dåligt med min lilla kuk alla andra sa att det fanns viktigare saker än penetration som oralt tex
    Alla har sugit mig otroligt skönt o tyckt det varit bra med en liten då den inte kommer för långt ner i halsen och inte ger kramp i käken av att vara för grov.
    Så jag förstår inte erat problem ut o dejta o ligg så mycket ni får sen en vacker dag är ni för gamla och orkar inte

  • Anonym (bedrö­vad) Trådstartaren
    Äldre 12 Sep 09:12
    #4
    Anonym (Liten) skrev 2017-09-12 09:07:11 följande:

    Förstår inte era problem min är 10,5 i omkrets o 13 i längd jag separerade med min fru sen 20 år tillbaks för 3 år sedan och lovar er jag har aldrig legat så mycket som nu har under dessa 3 år kanske legat med 30 talet kvinnor endast 1 tyckte det var dåligt med min lilla kuk alla andra sa att det fanns viktigare saker än penetration som oralt tex
    Alla har sugit mig otroligt skönt o tyckt det varit bra med en liten då den inte kommer för långt ner i halsen och inte ger kramp i käken av att vara för grov.
    Så jag förstår inte erat problem ut o dejta o ligg så mycket ni får sen en vacker dag är ni för gamla och orkar inte


    Så jag önskar att jag hade din mentalitet och din syn på livet. Jag vet inte om jag är porrskadad då för jag har fått för mig att tjejer hellre är utan än att ligga med nån som inte fyller upp dom. Jag skulle vilja säga att de flesta tjejerna på detta forum tycker så.
  • Anonym (Liten­)
    Äldre 12 Sep 09:16
    #5

    Om dom bara bryr sig om storleken är dom ju lika ytliga som dom män som bara bryr sig om storleken på bröst

  • Anonym (Wow)
    Äldre 12 Sep 09:20
    #6
    Anonym (bedrövad) skrev 2017-09-12 08:55:09 följande:
    Har du haft många tjejer? Är det nån som "hintat" att de önskat du var större?
    Jag blev lämnad av mitt livs kärlek för över 4 år sedan och vi hade varit tillsammans i över 7 år. Hon gjorde slut för att hon som hon sade: "inte var redo att stadga sig och ville ut och resa med sina vänner och leva medans hon var ung"!
    Detta trots att hon alltid varit den som varit hemmakär och alltid velat bo på landet  på en stor gård. Utelivet och fester var inget för henne. Det sista året vi var tillsammans så blev hon helt förändrad och ytligare.
    Det kom fram senare att hon träffat flera andra män bakom min rygg i över ett års tid. Nu är hon gift och har barn och bor lustigt nog i en stor vräkig villa utanför stan.
    Har haft ett förhållande (från jag var 15 till jag var 18), annars så har jag bara haft ons (9st) vilket egentligen inte är något för mig. 
    Usch, det där är inget roligt sätt att bli lämnad på.. Och det är väl ungefär det jag också är lite rädd för. Lyckas man inte tillfredsställa ens partner så är chansen mycket större att man blir dumpad/hon är otrogen, och hur kul är det liksom..? 
  • Anonym (Liten­)
    Äldre 12 Sep 09:22
    #7

    Tror du ska prova äldre kvinnor 40 o uppåt tror dom bryr sig mindre om kuken o lärt sig njuta av annat som att bli slickade tex

  • Äldre 12 Sep 09:24
    #8
    +1

    Jag är 30 år, kvinna. Jag förstår inte riktigt varför ni anser att era penisar är för små? Jag föredrar inte att ha sex med en man som har stor penis, får ont och behöver alltid en massa glidmedel för att det ska gå vägen. Och ja, jag är kåt och våt men har ändå det problemet. Så jag ser inget problem med er storlek, snarare en fördel. Låt er inte hämmas i livet av ytlighet, ni lever bara en gång. Skulle någon klaga på er storlek så är det ju deras förlust, inte er! Jag skiter fullständigt i att jag ex. inte har några stora bröst, jag har fina normalstora bröst och vägrar hämmas av tanken att de kunde ha varit större, att storleken eventuellt gör en man besviken. Stör det mannen kan han dra.

    Så sluta bry dig om storleken!

  • Anonym (Wow)
    Äldre 12 Sep 09:24
    #9
    Anonym (Liten) skrev 2017-09-12 09:07:11 följande:

    Förstår inte era problem min är 10,5 i omkrets o 13 i längd jag separerade med min fru sen 20 år tillbaks för 3 år sedan och lovar er jag har aldrig legat så mycket som nu har under dessa 3 år kanske legat med 30 talet kvinnor endast 1 tyckte det var dåligt med min lilla kuk alla andra sa att det fanns viktigare saker än penetration som oralt tex
    Alla har sugit mig otroligt skönt o tyckt det varit bra med en liten då den inte kommer för långt ner i halsen och inte ger kramp i käken av att vara för grov.
    Så jag förstår inte erat problem ut o dejta o ligg så mycket ni får sen en vacker dag är ni för gamla och orkar inte


    Alltså sa de indirekt att storleken inte var att föredra när det kom till penetration? Visst, oralt är nice men att det är ändå inte samma sak som penetration.  Att bara lägga problemet åt sidan är inte så lätt som du tror, så att bara gå ut och dejta och ligg finns inte på världskartan för min del i dagsläget. 
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 12 Sep 09:25
    #10
    +1

    Jag är tjej. Tycker inte era är särskilt små. De flesta tjejer tycker det känns skönt med ett finger också liksom. Visst finns det några storleksfixerade som vill ha så stora som möjligt och de kanske gör mycket väsen av sig men de flesta tjejer/kvinnor skulle inte tycka er storlek var dålig.

Svar på tråden smal omkrets