• Anonym (bedrö­vligt)
    Äldre 12 Sep 22:24
    15458 visningar
    62 svar
    62
    15458

    Måste man gå med på analt för att få ha sex med killar?

    Kan nämligen inte tänka mig att hålla på med detta. Har försökt men fann bara obehag.. Sista två dejterna har velat detta och de sket sig pga att jag inte gick med på det...Dessa två kunde  knappt ens knulla vanligt och slakade under samlaget och var bedrövliga att ha sex med.
    Riktigt dåliga upplevelser som fick mig att undra om killar generellt missuppfattat den kvinnliga anatomin?

  • Svar på tråden Måste man gå med på analt för att få ha sex med killar?
  • Anonym (:o)
    Äldre 12 Sep 22:35
    #1

    Absolut inte, du har bara råkat träffa på anal snubbar, kanske skippa sexet om ni är ute efter 2 helt olika saker?

  • Anonym (Love)
    Äldre 12 Sep 22:36
    #2

    Nej det måste du inte ! Lika lite som de måste (om du skulle vilja köra in en jättedildo i arslet på dem). Gör det som känns bra för dig och skippa ALLT annat. De som inte accepterar det vill inte ditt bästa. Du är inte någons knulldocka. Stå på dig. Du är värd mycket och det finns gott om killar som inte beter sig sådär :)

  • Anonym (Kansk­e)
    Äldre 12 Sep 22:43
    #3

    Det beror på. Hävdar du att du är "kondomallergisk" så vill jag inte ha sex med dig om du inte tar den i stjärten. För det är mitt krav, jag vägrar vara någons spermadonator enbart för att få ligga.

    Nu är jag förvisso steril, men det vet inte dom.

  • Anonym (AnalK­ungen)
    Äldre 12 Sep 22:53
    #4
    +2
    Anonym (bedrövligt) skrev 2017-09-12 22:24:19 följande:

    Kan nämligen inte tänka mig att hålla på med detta. Har försökt men fann bara obehag.. Sista två dejterna har velat detta och de sket sig pga att jag inte gick med på det...Dessa två kunde  knappt ens knulla vanligt och slakade under samlaget och var bedrövliga att ha sex med.
    Riktigt dåliga upplevelser som fick mig att undra om killar generellt missuppfattat den kvinnliga anatomin?


    "de sket sig"
  • Anonym (Hmmm)
    Äldre 12 Sep 22:53
    #5

    Har provat A6 med några tjejer och tyckt om det.
    De också vad det verkade.
    Kan dock inte förstå fixeringen, blir det inget så blir det inget - vad är problemet??
    Måste inte in i ballongknuten. Sex är skönt ändå!!

  • Anonym (AnalK­ungen)
    Äldre 12 Sep 23:00
    #6
    +4
    Anonym (Hmmm) skrev 2017-09-12 22:53:54 följande:

    Har provat A6 med några tjejer och tyckt om det.
    De också vad det verkade.
    Kan dock inte förstå fixeringen, blir det inget så blir det inget - vad är problemet??
    Måste inte in i ballongknuten. Sex är skönt ändå!!


    95 % av alla unga killar idag är porrskadade och analfixerade. Tror de känner sig misslyckade om de inte får sätta på i röven därför att polarna får det.

    Det snackas & överdrivs.


  • smeden­75
    Äldre 12 Sep 23:02
    #7
    Anonym (bedrövligt) skrev 2017-09-12 22:24:19 följande:

    Kan nämligen inte tänka mig att hålla på med detta. Har försökt men fann bara obehag.. Sista två dejterna har velat detta och de sket sig pga att jag inte gick med på det...Dessa två kunde  knappt ens knulla vanligt och slakade under samlaget och var bedrövliga att ha sex med.

    Riktigt dåliga upplevelser som fick mig att undra om killar generellt missuppfattat den kvinnliga anatomin?


    Verkligen inte.. För mig är det nog tvärtom..
  • Anonym (Nej)
    Äldre 12 Sep 23:13
    #8

    Men vad fan, analsex eller ej det ska väl den som får ta emot bestämma. Är det ett nej så är det ett nej. Respekt eller sparka ut idioten. Det finns bättre killar där ute. Jag är själv en kille. Lycka till i framtiden killarna.

  • Anonym (Man)
    Äldre 12 Sep 23:50
    #9

    Skulle aldrig komma på tanken att ha analsex. Vaginalt sex är bäst och även att slicka tjejer är underbart.

  • Anonym (Man 35)
    Äldre 13 Sep 06:09
    #10

    Nej, självklart ska du inte ställa upp på något som inte känns bra.

    Jag tillhör dem som praktiserar analsex emellanåt (inte ofta, men det förekommer). Jag uppskattar det mycket, och skulle tycka det var en stor nackdel om en tjej jag träffar inte uppskattar analsex, men ingen direkt dealbreaker.

Svar på tråden Måste man gå med på analt för att få ha sex med killar?