• Anonym (Kåt)
    Äldre 13 Sep 07:20
    47348 visningar
    182 svar
    182
    47348

    Min kollega är för snygg!

    Jag har ett problem på jobbet. Tjejen jag delar skrivbord med är en ung, tajt skitsnygg blondin. Hon klär sig utmanande i korta kjolar, magtröjor och bara axlar. 

    Jag är gift och äldre än henne, men kan inte låta bli att vilja knulla henne. 

    Har någon haft samma problem? Vad gjorde ni? 

    Tror ni det bäst att försöka ligga med henne för att få ut det ur systemet eller blir det bara värre då? 

    Blir fan galen snart.
  • Svar på tråden Min kollega är för snygg!
  • Äldre 13 Sep 07:23
    #1

    Väx upp och lägg ner. Du ska INTE ligga med henne. Det borde du fatta själv.

  • Anonym (Kåt) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 07:29
    #2
    klen skrev 2017-09-13 07:23:55 följande:

    Väx upp och lägg ner. Du ska INTE ligga med henne. Det borde du fatta själv.


    Vad ska jag göra då? Sparka henne?
  • Äldre 13 Sep 07:32
    #3

    Är du hennes chef så är hon i beroendeställning till dig och då är det ännu mer fel. Skaffa dig eller henne ett eget rum.

  • Anonym (Kåt) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 07:35
    #4
    klen skrev 2017-09-13 07:32:48 följande:

    Är du hennes chef så är hon i beroendeställning till dig och då är det ännu mer fel. Skaffa dig eller henne ett eget rum.


    Hon jobbar under mig, ja, men det är inte mitt företag så jag kan inte bara "skaffa ett rum".

    Fler förslag? 

    Hon är så jäkla het.. brukar springa på lunchrasten, sen kommer hon tillbaka svetting och duschar. Perfekt kropp har hon också.
  • Anonym (Suck)
    Äldre 13 Sep 07:45
    #5
    -1 +1

    Jag skrev ett långt svar som försvann tyvärr.

    Så i korthet

    1. Har ni inga klädkoder på jobbet?

    2. För hennes egen skull kan du strunta i att ge henne bekräftelse för hennes utseende. Alltså tänka att du gör henne en tjänst. Ju förr hon förstår att hon är mer än en knulldocka desto bättre kommer hon må sen.

    3. Tänk på att om du gör närmanden så kan det snabbt sluta med polisanmälan om våldtäktsförsök. Jag vet fler tjejer som uppmuntrat killar och sen förstört för dem på det sättet. Alternativt anklagelse om sexuella trakasserier om du bara tittar.

    4. Sätt dig över din biologi...du kan inte hjälpa att du känner såhär, men du har makten över dig själv och din kropp.

    Det kommer gå över så småningom.

  • Anonym (Kåt) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 08:03
    #6
    Anonym (Suck) skrev 2017-09-13 07:45:25 följande:

    Jag skrev ett långt svar som försvann tyvärr.

    Så i korthet

    1. Har ni inga klädkoder på jobbet?

    2. För hennes egen skull kan du strunta i att ge henne bekräftelse för hennes utseende. Alltså tänka att du gör henne en tjänst. Ju förr hon förstår att hon är mer än en knulldocka desto bättre kommer hon må sen.

    3. Tänk på att om du gör närmanden så kan det snabbt sluta med polisanmälan om våldtäktsförsök. Jag vet fler tjejer som uppmuntrat killar och sen förstört för dem på det sättet. Alternativt anklagelse om sexuella trakasserier om du bara tittar.

    4. Sätt dig över din biologi...du kan inte hjälpa att du känner såhär, men du har makten över dig själv och din kropp.

    Det kommer gå över så småningom.


    1. Nej inga klädkoder. Vi jobbar på ett "hippt" teknikföretag med pingisbord, biljardbord och arkadmaskin. Folk kommer i mjukisbyxor, shorts osv. 

    2. Hon klär sig ju som att hon vill ha uppmärksamheten :/

    3. Det vore inte bra alls... Det är nog den största anledningen att jag inte gjort några närmanden än.

    4. Hoppas verkligen det.
  • Äldre 13 Sep 08:06
    #7
    -1

    Bli av med henne. Hon är uppenbarligen inte bra för företagets produktivitet. Och att hon klär sig på ett sätt som distraherar dig från att göra ditt jobb är bara ansvarslöst. Hur mycket pengar tror du företaget har förlorat p.g.a. henne? Dessutom är jag är beredd att satsa pengar på att hon är inkompetent och fick jobbet pga. sitt utseende...

    Gör så att hon får sparken. Företaget kommer bara vinna.

    Ja, bara mina 2 öre :)

  • Anonym (Kåt) Trådstartaren
    Äldre 13 Sep 08:11
    #8
    Dr Nail skrev 2017-09-13 08:06:31 följande:

    Bli av med henne. Hon är uppenbarligen inte bra för företagets produktivitet. Och att hon klär sig på ett sätt som distraherar dig från att göra ditt jobb är bara ansvarslöst. Hur mycket pengar tror du företaget har förlorat p.g.a. henne? Dessutom är jag är beredd att satsa pengar på att hon är inkompetent och fick jobbet pga. sitt utseende...

    Gör så att hon får sparken. Företaget kommer bara vinna.

    Ja, bara mina 2 öre :)


    Ja kanske det är det bästa i slutändan... Hon är dock inte inkompetent. Hon är designer på juniornivå, raka vägen från högskolan. Alltsa oerfaren men duktig.

    Men du har ju rätt i att det är väldigt distraherande. Kanske mitt ansvar som hennes gruppledare att låta henne gå.
  • Stårsc­han
    Äldre 13 Sep 08:15
    #9
    +1

    Det bästa vore om du bytte jobb så att du slapp komma i kontakt med andra människor, eftersom du tydligen har svårt att hantera dina hormoner trots att du låtsas vara vuxen. Trapper i Alaska kanske kunde vara nåt för en karlakarl som du?

  • Äldre 13 Sep 08:18
    #10
    Anonym (Kåt) skrev 2017-09-13 08:11:32 följande:
    Ja kanske det är det bästa i slutändan... Hon är dock inte inkompetent. Hon är designer på juniornivå, raka vägen från högskolan. Alltsa oerfaren men duktig.

    Men du har ju rätt i att det är väldigt distraherande. Kanske mitt ansvar som hennes gruppledare att låta henne gå.
    Är hon inte inkompetent, då blir det dessutom lättare för henne att hitta ett nytt jobb.

    Låt henne gå. Tänk på att genom att påverka dig så påverkar hon hela gruppen. En grupp är bara så stark som dess svagaste länk, och hennes närvaro gör dig inte till någon stark länk.
Svar på tråden Min kollega är för snygg!