• Anonym (Anony­m)
    Äldre 14 Sep 11:09
    4380 visningar
    26 svar
    26
    4380

    Män, slapphet!

    Vad tycker ni män om kvinnor som har slappa underliv?

  • Svar på tråden Män, slapphet!
  • Anonym (slapp­a kukar nästa)
    Äldre 14 Sep 11:45
    #1
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-14 11:09:41 följande:

    Vad tycker ni män om kvinnor som har slappa underliv?


    Ska bli spännande att följa denna tråden. Svaren borde säga sig själv?!

    Det finns ju grader av slapphet..menar du slappa vagina som efter en förlossning eller slapp hud som i åldrande?
  • Anonym (Femin­ist)
    Äldre 14 Sep 12:05
    #2

    Och vad tycker Ni kvinnor om slapphet hos män

  • Anonym (Så snacka­r en femini­st)
    Äldre 14 Sep 12:07
    #3
    Anonym (Feminist) skrev 2017-09-14 12:05:14 följande:

    Och vad tycker Ni kvinnor om slapphet hos män


    Om en kvinna legat så, hade hon varit lika slapp då eller är hon fin i sitt sätt att ligga på soffan, tycker du?
  • Anonym (.)
    Äldre 14 Sep 12:08
    #4

    Finns andra hål.... Nej men seriöst så har jag i alla fall aldrig stött på ett för slappt underliv.

    Däremot undrar jag om känseln i kuken blir lägre med ökande ålder, för jag har mycket lättare att hindra för tidig utlösning idag, snarare kan jag pumpa på så länge orken och konditionen räcker, ibland till och med lite svårt att komma. Men det kanske bara är jag...

  • Anonym (Fila)
    Äldre 14 Sep 12:10
    #5
    Anonym (.) skrev 2017-09-14 12:08:05 följande:

    Finns andra hål.... Nej men seriöst så har jag i alla fall aldrig stött på ett för slappt underliv.

    Däremot undrar jag om känseln i kuken blir lägre med ökande ålder, för jag har mycket lättare att hindra för tidig utlösning idag, snarare kan jag pumpa på så länge orken och konditionen räcker, ibland till och med lite svårt att komma. Men det kanske bara är jag...


    Eller dags att kolla prostatan?
  • Anonym (Man)
    Äldre 14 Sep 12:27
    #6
    Anonym (.) skrev 2017-09-14 12:08:05 följande:

    Finns andra hål.... Nej men seriöst så har jag i alla fall aldrig stött på ett för slappt underliv.

    Däremot undrar jag om känseln i kuken blir lägre med ökande ålder, för jag har mycket lättare att hindra för tidig utlösning idag, snarare kan jag pumpa på så länge orken och konditionen räcker, ibland till och med lite svårt att komma. Men det kanske bara är jag...


    Det är nog vanligt att man får svårare att känna av med åren. Själv har jag aldrig haft jättelätt för att komma och nu börjar det bli svårt att nå fram till utlösning.
  • Anonym (Man)
    Äldre 14 Sep 12:28
    #7
    Anonym (Fila) skrev 2017-09-14 12:10:59 följande:
    Eller dags att kolla prostatan?
    Vad menar du att det finns för samband mellan prostatan och förmågan att känna av och få utlösning? Prostatan har väl en viktigt roll för sköna orgasmer, men påverkar den också känsligheten menar du?
  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 14 Sep 12:48
    #8
    Anonym (slappa kukar nästa) skrev 2017-09-14 11:45:55 följande:

    Ska bli spännande att följa denna tråden. Svaren borde säga sig själv?!

    Det finns ju grader av slapphet..menar du slappa vagina som efter en förlossning eller slapp hud som i åldrande?


    Slapp vagina
  • Anonym (Fila)
    Äldre 14 Sep 12:57
    #9
    Anonym (Man) skrev 2017-09-14 12:28:42 följande:

    Vad menar du att det finns för samband mellan prostatan och förmågan att känna av och få utlösning? Prostatan har väl en viktigt roll för sköna orgasmer, men påverkar den också känsligheten menar du?


    Jag är ingen expert men att ha svårare att kissa och/eller få utlösning brukar väl va det första som nämns.
  • Anonym (Man)
    Äldre 14 Sep 13:01
    #10
    Anonym (Fila) skrev 2017-09-14 12:57:49 följande:
    Jag är ingen expert men att ha svårare att kissa och/eller få utlösning brukar väl va det första som nämns.
    Förstorad prostata ger problem att kissa jo. Men att det också skulle göra det svårare att få utlösning har jag inte hört. Intressant.
Svar på tråden Män, slapphet!