• Anonym (TS)

    Jag läste en artikel jag aldrig trodde jag skulle få se

  • Svar på tråden Jag läste en artikel jag aldrig trodde jag skulle få se
  • klyban
    Anonym (flashback light?) skrev 2017-09-23 17:53:30 följande:
    krisitsera är helt ok, det har jag själv gjort och gör propelemet är att dessa propagandatyper har tagit ifrån oss vanliga människor all trovärdighet när vi kritiserar och nu blandas vi ihop med dessa människor och där man tidigare åtmisntonde tog sig tid att lyssna på vår kritik så har man nu slutat tack vare såna här internetfasoner.

    jag pratar om kritik i person där man står för sin åsikt och inte sitter och sprider vidare trams anonymt online för det har ju visat sig leda till förbättringar - not.

    flytktingpolitiken måste förändras drastiskt, men att sitta och yla om att bara invandrare våldtar osv är ju kontraproduktivt

    ha en bra dag för nu skriver jag inte mer, all respekt till er som orkar ta debatten på ett bra sätt på båda sidor men jag har tröttnat på det då fanatiker på båda sidor bara förstör en debatt som skulel kunna leda till något bra men nu bara står still

    Våldtäkt i sig, tycker jag är viktigt vi reder ut varför Svenskar och invandrare begår våldtäkter.
    Men tyvärr är vänstern helt obstinata till nått sånt.


    Som en på ST om kartläggningen av vem som begår brott sa och det var "är det då inte bra att vi en gång för alla reder ut detta, så att vi vet istället för gissar?"(Ej ordagrant dåd etta var jävligt länge sedan),  vet faktiskt inte ens hur det gick med studien om den ens blev av.

    En sak vi dock inte kan komma undan, det är att vi har invandrare som kommer hit som anses det är deras rätt och ge sig på kvinnor som tex våldtäkt coh sexuelltofredande
    Och sina egna kvinnor som blir våldtagna, de vill de döda.
    En sak vi skulle kunna ta tag i direkt om någon vågade, men folk är så rädda och bli kallade rasist så de låter bli.


    hur många meter var det?
  • flkgjldfgdgfdgf
    Anonym (TS) skrev 2017-09-23 17:57:59 följande:
    Herregud vart faan kom du ifrån. Det är ingen som använder sig av offer. Tvärtom vill vi inte att det ska behöva finnas offer. Dessa brott måste komma upp till ytan. Man måste våga tala om problemen.

    Man måste börja ta sitt ansvar i regeringen och dom ska förstå och våga prata och komma med handlingskraftiga lösningar. Nu!!!!!

    Bra är iaf att denna artikel, skriven av SVT , kom ut idag !!
    Nähä, och vart fanns du och din upprördhet under alla år när svenska tjejer blev våldtagan av lika svenska killar??
    Det är inte så att nätet översvämmades av upprörda inlägg från er då

    Ni skiter i offren och bryr er bara om hudfärgen på de som våldtar för först om det är invandrare som våldtar så är det intressant för er
  • Anonym (???)
    flkgjldfgdgfdgf skrev 2017-09-23 19:24:47 följande:

    Nähä, och vart fanns du och din upprördhet under alla år när svenska tjejer blev våldtagan av lika svenska killar??

    Det är inte så att nätet översvämmades av upprörda inlägg från er då

    Ni skiter i offren och bryr er bara om hudfärgen på de som våldtar för först om det är invandrare som våldtar så är det intressant för er


    Fast det där är lite överdrivet... bara för att det finns svenska rötägg så behöver man ju inte gladeligen importera utländska rötägg...
  • klyban
    flkgjldfgdgfdgf skrev 2017-09-23 19:24:47 följande:
    Nähä, och vart fanns du och din upprördhet under alla år när svenska tjejer blev våldtagan av lika svenska killar??
    Det är inte så att nätet översvämmades av upprörda inlägg från er då

    Ni skiter i offren och bryr er bara om hudfärgen på de som våldtar för först om det är invandrare som våldtar så är det intressant för er

    Vet inte vad du levt någonstans eller hur gammal du är, men visst har det varit argt på våldtäktsmän då med.
    Så ingen ursäkt, och som jag förstår ökar dessa hemska dåd mot kvinnor.
    Och detta predatorbeteende att jag i grupp och antasta tjejer/kvinnor har ökat mycket kraftigt.
    Det är dessa som sen poliser mörkar ibland.


    hur många meter var det?
  • EnAnonumius
    sosserne skrev 2017-09-23 15:22:54 följande:
    Mest skrämmande är väl att 87 procent av svenska folket tycker om sånt här och vill massimportera övergrepp till Sverige
    sosserne skrev 2017-09-23 15:26:52 följande:
    Röstar du för invandring röstar du för sexuella övergrepp,du borde läsa lite statistik lilla vännen  
    Smaklös argumentering du för. Och du gör saken för enkelt också. Seriöst jag har sett flera SD:are resonera långt mycket intelligentare och mer nyanserat än vad DU gör.
    Nej jag påstår INTE att du är en SD'are för den saken skull. Men om du skulle vara det så tycker jag det är synd om SD som har en person som dig bland sina röstare.

    Det DU missar i ditt påstående är att

    1) Det är knappast "svenska folket" det handlar om. Det utlåtandet berör 9.1 miljon svenskar.
    Det du SKA ha i beräkningen är att alla svenskar är knappast röstberättigade. Så det är helt fel att säga "svenska folket". Det som SKA uteslutandes användas är "de röstberättigade" när man pratar om val och val resultat.

    2) Att alla som är _röstberättigade_ i Sverige så röstade inte alla.
    Det var många som röstskolkade. D.v.s de man kallar för "soffliggarna".
    De SKA du också räkna bort.

    3) De som blir kvar är de som faktiskt makade på sig och gick ned till urnorna och lade sin röst. De var "de som röstade".

    Bara för att man inte lade sin röst på SD betyder inte att man röstar för invandringen och sexuella övergrepp. Det är bara en direkt snävsynt svartvitt tänkande från dins sida att resonera så, en s.k Falsk Dikotomin du bjuder på här.

    Det ena måste aldrig innesluta/utesluta det andra per se. Bara för att det fanns folk som valde att röta på andra parti än SD, så betyder det inte att de vill ha och att det röstar för invandring och sexuella övergrepp. Det fins dem som röstar på sjuklövern som är invandringskritiska och vill ha en skärpning i invandringspolitiken, men de kanske INTE anser att SD har den rätta lösningen ELLER så betyder det att de har andra frågor de prioritera också och de anser att SD inte är representativ för dem p.g.a det.

    Jag röstade men jag vägra att rösta på något av partierna från Sjuklövern, jag vägrar att rösta på F! och jag vägra att rösta på SD. Men jag röstade och jag röstade på ett eget litet parti så jag tillhör gruppen "övriga".

    Och nej jag röstar knappast för sexuella övergrepp och för invandringen för den saken skull.



    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    sosserne skrev 2017-09-23 15:59:29 följande:
    Lär dig använda google 
    Lär dig att fatta att om du kommer med ett påstående då är det du som skall penetrera bevisen med.
    "Lär dig använda Google" är inte att presenta bevis, det är samma sak som att säga rent ut att "jag har inga källor som backar upp mitt påstående" alternativt "jag är för lat att fixa fram bevis för mina påståenden".
    sosserne skrev 2017-09-23 15:26:52 följande:
    Röstar du för invandring röstar du för sexuella övergrepp,du borde läsa lite statistik lilla vännen  
    Oj oj oj.,.. Klara du inte av att argumentera för din sak?
    Är det därför du försöker att använda den desperate utväg med härskarteknik i stället?



    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • klyban
    Anonym (???) skrev 2017-09-23 20:06:58 följande:
    Fast det där är lite överdrivet... bara för att det finns svenska rötägg så behöver man ju inte gladeligen importera utländska rötägg...

    Det som oroar mig är att en del områden som invandringen kommer ifrån, så verkar kvinnan vara en ägodel som man gör precis vad faan man vill med.
    Man måste identifiera såna här saker, så man kan göra ett försök och lösa det i alla fall.
    Här ingår även kartläggning av Svenska våldtäktsmän, om nu någon inbilla sig nått annat.


    Aldrig förstått hur man ska lösa problem utan ta in fakta, men vi har delar av befolkning som under inga omständigheter vill ta in fakta och försöka lösa  nått.


    Sen om man samlar in fakta och inte löser nått i andra änden, ja, då har vi prövat den metoden och får gå vidare till nästa.
    Vad nu den kan vara, och svårt och nå till rätt personer om man inte vet vilken grupp som är en riskgrupp.
    Plocka samtliga män rätt över, kan man på sin höjd göra med ett informationsblad.
    Ett informationsblad kommer inte fungera på vissa grupper.


    hur många meter var det?
  • Anonym (mor)
    Anonym (TS) skrev 2017-09-23 11:37:57 följande:

    Nu börjar man äntligen att tala om det som händer i Europa. Länge har man sopat detta under mattan.

    Man måste ta itu med problemen.


    Jo man kan ju tycka det MEN här i Sverige kommer utanförskapsområdena att fortsätta fyllas på med unga män som blir sittande där utan jobb och pengar och utan kvinnor..................! Är ju jättefint när man låter folk stanna här och liksom bli det finaste man kan bli.....SVENSK! WOW liksom. Arbetslös, pank och singel....men SVENSK.......*typ*
  • klyban
    Anonym (mor) skrev 2017-09-25 07:47:30 följande:
    Jo man kan ju tycka det MEN här i Sverige kommer utanförskapsområdena att fortsätta fyllas på med unga män som blir sittande där utan jobb och pengar och utan kvinnor..................! Är ju jättefint när man låter folk stanna här och liksom bli det finaste man kan bli.....SVENSK! WOW liksom. Arbetslös, pank och singel....men SVENSK.......*typ*

    Det är faktiskt ett fenomen jag inte förstår mig på, varför ska man kalla icke Svenskar för Svenskar?
    Individen själv har väl många ggr inga som helst tankar att de är Svenskar.


    hur många meter var det?
  • Pretorian IV
    klyban skrev 2017-09-25 10:59:03 följande:

    Det är faktiskt ett fenomen jag inte förstår mig på, varför ska man kalla icke Svenskar för Svenskar?

    Individen själv har väl många ggr inga som helst tankar att de är Svenskar.


    Ja, det är väkdigt märkligt. Samma personer som hävdar att alla som befinner sig innanför gränsen är svenskar skulle ju knappast se sig själv som tex japan, om de flyttade dit, eller som somalier om råkade bo i Somalia.

    Tror ingen skulle se sig som ens dansk eller norrman, utan man är den nationalitet man är uppväxt med.

    Tror inte speciellt många kurder skulle acceptera att någon ickekurd flyttade till deras "land" (om de nu får något) och kallade sig för kurd...risk för handgemäng skulle jag tippa.
  • Anonym (Alltså)
    flkgjldfgdgfdgf skrev 2017-09-23 19:24:47 följande:

    Nähä, och vart fanns du och din upprördhet under alla år när svenska tjejer blev våldtagan av lika svenska killar??

    Det är inte så att nätet översvämmades av upprörda inlägg från er då

    Ni skiter i offren och bryr er bara om hudfärgen på de som våldtar för först om det är invandrare som våldtar så är det intressant för er


    Vart finns din upprördhet när kvinnor blir våldtagna av utländska män? Ser inte direkt att debatten översvämmas av inlägg från dig.. Du skiter i offren och bryr dig bara om hudfärgen på de som våldtar för så fort det är en invandrare som våldtar så är det inte intressant för dig.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Alltså) skrev 2017-09-28 14:24:46 följande:

    Vart finns din upprördhet när kvinnor blir våldtagna av utländska män? Ser inte direkt att debatten översvämmas av inlägg från dig.. Du skiter i offren och bryr dig bara om hudfärgen på de som våldtar för så fort det är en invandrare som våldtar så är det inte intressant för dig.


    Debatten handlar om det som står i artikeln. Är det så svårt att förstå? Hoppar du över artikeln och bara läser inläggen ???
  • klyban
    Pretorian IV skrev 2017-09-28 13:54:58 följande:
    Ja, det är väkdigt märkligt. Samma personer som hävdar att alla som befinner sig innanför gränsen är svenskar skulle ju knappast se sig själv som tex japan, om de flyttade dit, eller som somalier om råkade bo i Somalia.
    Tror ingen skulle se sig som ens dansk eller norrman, utan man är den nationalitet man är uppväxt med.

    Tror inte speciellt många kurder skulle acceptera att någon ickekurd flyttade till deras "land" (om de nu får något) och kallade sig för kurd...risk för handgemäng skulle jag tippa.

    Jag vet inte vart denna kommer ifrån, men jag gissar media även på denna
    Då mycket skit kommer därifrån, vet nu en del kommer skrocka vänstermedia.
    Men blir svårt då all media hoppat på den, och ~80% är högermedia på detta(kanske är högre tom.)
    Vilket gör det än märkligare.


    hur många meter var det?
  • Anonym (TS)
    klyban skrev 2017-09-28 16:15:00 följande:

    Jag vet inte vart denna kommer ifrån, men jag gissar media även på denna

    Då mycket skit kommer därifrån, vet nu en del kommer skrocka vänstermedia.

    Men blir svårt då all media hoppat på den, och ~80% är högermedia på detta(kanske är högre tom.)

    Vilket gör det än märkligare.


    Jag förstår faktist inte vad du skriver.....
  • klyban
    Anonym (TS) skrev 2017-09-28 16:24:42 följande:
    Jag förstår faktist inte vad du skriver.....
    Kan inte hjälpa dig.
    hur många meter var det?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Alltså) skrev 2017-09-28 14:24:46 följande:

    Vart finns din upprördhet när kvinnor blir våldtagna av utländska män? Ser inte direkt att debatten översvämmas av inlägg från dig.. Du skiter i offren och bryr dig bara om hudfärgen på de som våldtar för så fort det är en invandrare som våldtar så är det inte intressant för dig.


    Förlåt mig. Jag missuppfattade dig. Läste för fort. Jag ber om ursäkt.
Svar på tråden Jag läste en artikel jag aldrig trodde jag skulle få se