• Anonym (Snygga Anna BOOk!!)

    Är Anna Book Sveriges snyggaste kändis?

    Hej hej! Har sett nya bilder på Anna Book och oj, vad snygg hon är! 47 år och strålar verkligen av skönhet.

    Vacker leende och vita tänder med en schysst solbränna. Fina former med, hon har varit med i ngt. bantningsprogram som gav resultat!!

    Vad tycker ni, är hon en av landets snyggaste kvinnor?

  • Svar på tråden Är Anna Book Sveriges snyggaste kändis?
  • Anonym (H 2)

    Är inte det minsta avundsjuk på henne och jag skulle verkligen inte vilja vara en kändis.

  • Anonym (mor)
    klyban skrev 2017-09-27 18:09:33 följande:

    Man behöver inte lyxfällan för inse sin egen dumhet, och bara spendera pengar man har.
    Och dom som är där är som Annor och mest vill ha uppmärksamhet och få se sig själva i TV.

    Idol är en plattform som inte går fixa till själv så enkelt som där.
    Dessa program har genererat en del, tex  One Direction, men visst är det en svår bransch.
    Men utan dessa TV-program, så hade de flesta i programmet inte fått ens en chans och visa upp sig någonsin.
    Så väldigt unikt mot de andra exemplens i programlistan.

    Men frågan är hur väl man hade tagit emot Anna i Idol, eller har hon varit med där med?


    Ja hur Anna skulle mottagits i idol kan man fundera kring om man orkar. Jag tror juryn skulle behållit henne några program i egenskap av tjockis.
  • Anonym (Vad tycker kvinnor?)

    Vilken kille/man är den snyggaste kändisen? enligt er

  • Anonym (Snygga Anna BOOk!!)
    Anonym (H 2) skrev 2017-09-27 18:13:30 följande:

    Är inte det minsta avundsjuk på henne och jag skulle verkligen inte vilja vara en kändis.


    Håller med. Är heller inte avundsjuk, men vet hur dagens samhälle fungerar.

    Syns du inte så finns du inte.

    Måste sammanlagt vara 100 000-tals som söker till Farmen, Paradise Hotel, Ex On The Beach, Bonde Söker Fru, Big Brother och allt vad det heter.

    Därför att de vill bli kända!
  • Anonym (Snygga Anna BOOk!!)
    Anonym (Vad tycker kvinnor?) skrev 2017-09-27 19:32:08 följande:

    Vilken kille/man är den snyggaste kändisen? enligt er


    Bert Karlsson såklart!
  • smulpaj01
    Anonym (Vad tycker kvinnor?) skrev 2017-09-27 19:32:08 följande:

    Vilken kille/man är den snyggaste kändisen? enligt er


    Några svenska snyggingar enligt mig är:

    Martin Stenmarck

    Ola Rapace

    Pontus Gårdinger

    Men allra snyggast är min man
  • klyban
    Anonym (Snygga Anna BOOk!!) skrev 2017-09-27 19:58:15 följande:
    Håller med. Är heller inte avundsjuk, men vet hur dagens samhälle fungerar.

    Syns du inte så finns du inte.

    Måste sammanlagt vara 100 000-tals som söker till Farmen, Paradise Hotel, Ex On The Beach, Bonde Söker Fru, Big Brother och allt vad det heter.

    Därför att de vill bli kända!

    Det råder det ingen tvivel om.
    Du är så entusiastiskt för Anna, att man anar oråd.

    Nä, alla söker inte för att bli kända per se, utan att dom ser det som en utmaning och en kul grej.
    Själv varit på TV par ggr, men gillade det inte så undviker detta idag.
    Och det råder ingen brist på folk som gör allt för synas, men helt saknar talan av någon sort.


    hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Snygga Anna BOOk!!) skrev 2017-09-27 19:59:33 följande:
    Bert Karlsson såklart!
    Och om du inte ska barnsla dig, vad blir då svaret?
    hur många meter var det?
  • Anonym (Towanda!)
    Anonym (Snygga Anna BOOk!!) skrev 2017-09-27 13:59:21 följande:

    Nej, nej. Tycker Anna Book är snyggast och det har jag tyckt ändå sedan jag såg henne sjunga ABC i melodifestivalen 1986! Så sjukt bra låt, kan inte sluta sjunga på den. Bra låtar glömmer man aldrig, eller hur?Oj, hur många svenskar tror du drömmer om att bli kända och sedda? Hamna på löpsedlarna och få vara med i TV som Anna. Miljontals drömmer om att bli kända!

    Så många avundsjuka och hatiska människor i denna tråd. Tänk att det finns så mycket hat!


    Är du ironisk? Du måste skämta eller?

    Anna Book är nog en av de mest självcentrerade och mindre smarta personer jag sett i TV, och håller sig dessutom kvar i offentligheten genom att delta i flertalet B-program....verkar ha ett extremt behov av uppmärksamhet.

    Såg henne absolut på melodifestivalen på 80-talet, samt i Solstollarna och i Toffelhjältarna. Hon hade varit ett ok minne. Nu har hon gjort utspel efter utspel av mer elker mindre pinsam art, och verkar mest centrerad runt.....Anna Book.
  • Anonym (Von knorrhane)
    Anonym (Snygga Anna BOOk!!) skrev 2017-09-27 19:58:15 följande:
    Syns du inte så finns du inte.
    Där är Anna Books motto och anledningen till att hon klamrar sig fast så hårt.
    Tragiskt och patetiskt.
Svar på tråden Är Anna Book Sveriges snyggaste kändis?