• Anonym (Snygga Anna BOOk!!)

    Är Anna Book Sveriges snyggaste kändis?

    Hej hej! Har sett nya bilder på Anna Book och oj, vad snygg hon är! 47 år och strålar verkligen av skönhet.

    Vacker leende och vita tänder med en schysst solbränna. Fina former med, hon har varit med i ngt. bantningsprogram som gav resultat!!

    Vad tycker ni, är hon en av landets snyggaste kvinnor?

  • Svar på tråden Är Anna Book Sveriges snyggaste kändis?
  • Anonym (Snygga Anna BOOk!!)
    Anonym (Undrar) skrev 2017-09-28 15:35:34 följande:
    Anna Book och Gunilla Persson är kända endast för att de säger och gör korkade saker.

    Hade Anna Book varit så bra som du tycker, så hade hon gjort någon endaste låt till, för vuxna människor alltså.

    Den där ABC-låten var ju för 11-12 åringar.
    Går fortfarande och trallar på ABC. "Du är en bästa i hela klassen i biologi..."

    La la la la la....
  • klyban
    Anonym (Snygga Anna BOOk!!) skrev 2017-09-28 18:45:01 följande:
    Går fortfarande och trallar på ABC. "Du är en bästa i hela klassen i biologi..."

    La la la la la....
    Det låter som en grund att söka för detta.
    hur många meter var det?
  • Anonym (4234123512345)

    Hon har iaf en av Sveriges vitaste tänder :D

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Snygga Anna BOOk!!) skrev 2017-09-28 18:45:01 följande:

    Går fortfarande och trallar på ABC. "Du är en bästa i hela klassen i biologi..."

    La la la la la....


    Det säger allt.......
  • Anonym (Psykos)

    Anna Book- Sveriges kändis närmast psykos tror jag!! Hon verkar helt övertaggad och helt uppblåst självkänsla som känns otroligt fejkad. Jag tror hon är på gränsen till ett sammanbrott!

  • klyban
    Anonym (Psykos) skrev 2017-10-01 06:59:01 följande:
    Anna Book- Sveriges kändis närmast psykos tror jag!! Hon verkar helt övertaggad och helt uppblåst självkänsla som känns otroligt fejkad. Jag tror hon är på gränsen till ett sammanbrott!

    Det är bara en fasad, och hon borde gå vidare i livet och sluta jaga kändisskap som hon aldrig kommer få.


    Kan tänka mig en del unga funderar på vad det är för en tomte, och sen får det reda på hon ENDAST är känd för en låt som är på sin höjd medioker.
    Då står dom där som fågelholkar och undrar än mer.

    Det är en D-kändis, normalt skulle man kunna använda uttrycket one-hit-wonder.
    Tyvärr kan man inte heller applicera detta här, när jag var ung så kan jag inte påminna mig någon gjorde annat än häckla låten.
    Men som en del väldigt dåliga låtar gör, så fastnade den ett tag.
    Men nu har det gått typ 30år sedan det skedde.

    Och var gång jag ser henne, så tänker man varför är hon där, har hon gjort nått nu denna gång.
    Men svaret är alltid nej.

    Så nej jag tror inget sammanbrott, men väl tror jag hon skulle kunna fake'a för få uppmärksamhet.
    Och man måste ge henne lite beröm för lyckas nästla in sig så ofta, och få par minuter i strålkastarljuset, dock så är det väldigt kortvarigt var gång.


    hur många meter var det?
  • Anonym (Snygga Anna BOOk!!)
    klyban skrev 2017-10-01 11:39:21 följande:

    Det är bara en fasad, och hon borde gå vidare i livet och sluta jaga kändisskap som hon aldrig kommer få.


    Kan tänka mig en del unga funderar på vad det är för en tomte, och sen får det reda på hon ENDAST är känd för en låt som är på sin höjd medioker.
    Då står dom där som fågelholkar och undrar än mer.

    Det är en D-kändis, normalt skulle man kunna använda uttrycket one-hit-wonder.
    Tyvärr kan man inte heller applicera detta här, när jag var ung så kan jag inte påminna mig någon gjorde annat än häckla låten.
    Men som en del väldigt dåliga låtar gör, så fastnade den ett tag.
    Men nu har det gått typ 30år sedan det skedde.

    Och var gång jag ser henne, så tänker man varför är hon där, har hon gjort nått nu denna gång.
    Men svaret är alltid nej.

    Så nej jag tror inget sammanbrott, men väl tror jag hon skulle kunna fake'a för få uppmärksamhet.
    Och man måste ge henne lite beröm för lyckas nästla in sig så ofta, och få par minuter i strålkastarljuset, dock så är det väldigt kortvarigt var gång.


    Men visst är et imponerade att någon håller sig medial 31 år efter sin, som du uttrycker det, "enda" ¨låt!
  • klyban
    Anonym (Snygga Anna BOOk!!) skrev 2017-10-01 12:50:12 följande:
    Men visst är et imponerade att någon håller sig medial 31 år efter sin, som du uttrycker det, "enda" ¨låt!

    Det är därför hon är en D-kändis.


    hur många meter var det?
  • Anonym (Snygga Anna BOOk!!)
    klyban skrev 2017-10-01 12:56:18 följande:

    Det är därför hon är en D-kändis.


    Har man, enligt er, presterat så minimalt lite och för över 30 år sedan och nu ständigt är aktuell överallt så måste ni väl ändå förstå att hon har någon extra, eller hur?

    Hon är toksnygg, beror på det!! Och har gnistrande utstrålning!!
  • klyban
    Anonym (Snygga Anna BOOk!!) skrev 2017-10-01 15:18:22 följande:
    Har man, enligt er, presterat så minimalt lite och för över 30 år sedan och nu ständigt är aktuell överallt så måste ni väl ändå förstå att hon har någon extra, eller hur?

    Hon är toksnygg, beror på det!! Och har gnistrande utstrålning!!

    Aktuell för vad?
    Det har ju inte producerats nått på över 30år.
    Kändisar som har dessa förhållanden är D-kändisar och inget annat.
    Och när D-kändisar dyker upp, så är det ofta av lyteskomik och ingen vet varför dom är där.


    hur många meter var det?
Svar på tråden Är Anna Book Sveriges snyggaste kändis?