• Anonym (Matil­da)
    Äldre 30 Sep 08:39
    7635 visningar
    14 svar
    -1
    14
    7635

    Smekmånaden förstörd pga av barnslig idiot!

    Efter en magisk natt på hotellet vaknar man av att sängen gungar lite och att det kliar i näsan.

    Slår upp ögonen, då är det maken som står med baken precis vid mitt ansikte. Det är håren i hans bak som kittlat mig på näsan.

    Godmorgon raring säger han och särar på skinkorna och släppet sig prrrrrrr pffffffff prrr prrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttrr

    Jag blev vansinnig och är fortfarande ursinnig och vill hem.

    Överreagerar jag?

  • Svar på tråden Smekmånaden förstörd pga av barnslig idiot!
  • Äldre 30 Sep 08:57
    #1

    Men va? På riktigt? Åh vad äckligt!!

  • Äldre 30 Sep 09:02
    #2

    Vill du ha en busig man i framtiden?

    Annars åk hem nu så han lär sig att det finns konsekvenser.

  • Äldre 30 Sep 09:07
    #3
    +1

    Fattar inte att ni orkar starta såna här tramsiga trolltrådar stup i ett. Nej, det är givetvis inte något som hänt på riktigt...

  • Äldre 30 Sep 09:17
    #4

    Hoppas att detta är en trolltråd!!

    Annars utgår jag ifrån att du tagit skilsmässa nu

  • Anonym (Matil­da) Trådstartaren
    Äldre 30 Sep 09:19
    #5
    -1

    Vadå troll??

    Han sa han fått inspirationen här:



  • Äldre 30 Sep 09:21
    #6
    +1

    Snarare du som fick inspirationen till din trådstart.

  • Anonym (kjhgf­gh)
    Äldre 30 Sep 09:34
    #7

    Ta ut skilsmässa direkt eller kontra med att stoppa en kork i röven på honom under natten. Du får gärna visa detta inlägg och tala om att du fick inspirationen här.

  • Anonym (Ärlig­t?)
    Äldre 30 Sep 09:40
    #8
    Anonym (Matilda) skrev 2017-09-30 08:39:53 följande:

    Efter en magisk natt på hotellet vaknar man av att sängen gungar lite och att det kliar i näsan.

    Slår upp ögonen, då är det maken som står med baken precis vid mitt ansikte. Det är håren i hans bak som kittlat mig på näsan.

    Godmorgon raring säger han och särar på skinkorna och släppet sig prrrrrrr pffffffff prrr prrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttrr

    Jag blev vansinnig och är fortfarande ursinnig och vill hem.

    Överreagerar jag?


    Nu tror jag att du har bred fantasi men om detta är sant hade iaf jag packat ihop mina saker och bett mannen tänka över sitt beteende. Om han fortsatt tycker att detta är ok hade inte mitt äktenskap blivit längre än så.
  • Äldre 30 Sep 14:26
    #9

    Oj då.

  • YEEJJJ­O
    Äldre 30 Sep 14:38
    #10

    Alltså vafan sluta hata honom bara för att han pruttar

    Trolltråd

    Vad tycker ni om Finland

  • Äldre 24 Oct 23:29
    #11

    Jag tycker pra om Finland!

  • Moulin­ette86
    Äldre 30 Jan 14:32
    #12
    Anonym (Matilda) skrev 2017-09-30 08:39:53 följande:

    Efter en magisk natt på hotellet vaknar man av att sängen gungar lite och att det kliar i näsan.

    Slår upp ögonen, då är det maken som står med baken precis vid mitt ansikte. Det är håren i hans bak som kittlat mig på näsan.

    Godmorgon raring säger han och särar på skinkorna och släppet sig prrrrrrr pffffffff prrr prrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttrr

    Jag blev vansinnig och är fortfarande ursinnig och vill hem.

    Överreagerar jag?


    Hahahahahaha, grabbar (och en del tjejkompisar) kan ju göra så mot varandra, men man är ju inte så smart om man gör det mot den man vill vara intim med... känns mest som något riktigt lurkiga brittiska killar skulle kunan få för sig :-P
  • Äldre 1 May 00:04
    #13

    Var det första gången det hände? Jag fisar ofta på min man, ju närmare man kommer fejset desto roligare är det. Men han är beredd så det går inte att överrumpla han längre.. Men att dela stinkare är ju sjukt roligt. Dock tycker jag det är överdrivet att påstå att hela smekmånaden blev förstörd pga en fis. 

  • Äldre 1 May 00:51
    #14
    Mullbär skrev 2018-05-01 00:04:44 följande:
    Var det första gången det hände? Jag fisar ofta på min man, ju närmare man kommer fejset desto roligare är det. Men han är beredd så det går inte att överrumpla han längre.. Men att dela stinkare är ju sjukt roligt. Dock tycker jag det är överdrivet att påstå att hela smekmånaden blev förstörd pga en fis. 
    Finns ju civiliserade alternativ till det där.

Svar på tråden Smekmånaden förstörd pga av barnslig idiot!