• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2017-11-22 08:03:40 följande:

    Åh va jobbigt! :( vad var det för test du tog? Ett sånt där tidigt-test? Men din bim är på fredag va? Kan bara säga att jag plussade inte förrän bim+1 med dottern. Det kom lite blod för mig också på bim-1 så trodde det va mens men sen kom det inte mer. Hade med massa molande som mens var på g men det va väl växtvärk. Jag håller tunmarna för dig, har inte gett upp än!


    Hade lite moligt efter att ja va på wc.. Men d sluta. Mådde lite ha illa efter kaffe kopia nr 2..har bim på fredag. Får alltid massa flytningar före.. Men int ännu..
  • molltroll0609
    Let it Rain skrev 2017-11-21 21:26:23 följande:

    Nej, jag ska testa nästa gång när min monitor säger till att det går att testa genom den (antagligen imorgon). Är för snål för att springa och köpa en massa tester. :p Eftersom detta är första cykeln jag kör med monitorn denna gång jag vill bli gravid så är alla värden nollställda och då utgår den ifrån en lutealfas på 14 dagar fast jag brukar ha 12, och man kan testa max 3 dagar före BIM på den, men vad den räknat ut som min BIM nu stämmer ju inte riktigt. Nåja, jag testar iaf imorgon igen. Tror dock inte att det är nåt. Jag känner nämligen ingenting alls.

    23:e stämmer bra. :)

    Hur går det för dig?


    Hur har det gått? Testat ännu?

    Här är jag ÄL +6 och har hittills inte börjat analysera om jag är gravid eller inte, men känner att det börjar bli så nu.....ska göra mitt bästa att koppla bort det fram till strax innan bim, men det vet man ju hur det kommer gå :-P
  • Let it Rain
    molltroll0609 skrev 2017-11-22 08:18:25 följande:
    Hur har det gått? Testat ännu?

    Här är jag ÄL +6 och har hittills inte börjat analysera om jag är gravid eller inte, men känner att det börjar bli så nu.....ska göra mitt bästa att koppla bort det fram till strax innan bim, men det vet man ju hur det kommer gå :-P
    Jag är gravid!!!! Testade nu och monitorn sa med bokstäver "GRAVID". :D Jag smäller av!
  • Sommaren12
    Let it Rain skrev 2017-11-22 09:32:36 följande:

    Jag är gravid!!!! Testade nu och monitorn sa med bokstäver "GRAVID". :D Jag smäller av!


    Wow! Stort grattis! :) Kände du det på dig? :)
  • MammaMia1012
    Let it Rain skrev 2017-11-22 09:32:36 följande:

    Jag är gravid!!!! Testade nu och monitorn sa med bokstäver "GRAVID". :D Jag smäller av!


    Men vad säger du!!!? Guuuuud vad roligt! Stort jättegrattis!!! <3 vad härligt! Vilken start på denna dag!!!
  • Sommaren12
    villblitremedpcos skrev 2017-11-22 08:47:55 följande:

    Är på ÄL+10, kan även ni se den andra linjen på testet? Det syns tydligare i verkligheten, vad tror ni?


    Jo jag ser det. :) det ser lovande ut, det var väl tidigt också?
  • Saima17
    Let it Rain skrev 2017-11-22 09:32:36 följande:

    Jag är gravid!!!! Testade nu och monitorn sa med bokstäver "GRAVID". :D Jag smäller av!


    GRATTIS!!!!!!!! Va roligt!!!
  • saijda
    Let it Rain skrev 2017-11-22 09:32:36 följande:

    Jag är gravid!!!! Testade nu och monitorn sa med bokstäver "GRAVID". :D Jag smäller av!


    Åh grattis grattis! Så glad för din skull :D

    Jag hoppas mina tester kommer idag så jag kan ta ett imorgon bitti. Hade BIM den 17e november <3
  • Sommaren12
    saijda skrev 2017-11-22 10:18:19 följande:

    Åh grattis grattis! Så glad för din skull :D

    Jag hoppas mina tester kommer idag så jag kan ta ett imorgon bitti. Hade BIM den 17e november <3


    Wow respekt säger jag bara som klarar hålla dig så långe haha! Brukar din mens va regelbunden?
Svar på tråden Följas åt till ett plus!