• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Saima17

    Fick mens nu! Sku int orka va kvar på jobb men int nå val mitt hjärta håller på å går sönder. Mens 2 dar före.. Hadd 27 dagars cykel nu.. 24 förra mån. Bara dags att börja äl testa igen nu då.. Men hur tusan ska ja hitt rätt da å börja testa nu när d va längre den här mån? Faaaan.. Vill bara skrik å bryt ihop. :'(

  • molltroll0609
    Let it Rain skrev 2017-11-22 09:32:36 följande:

    Jag är gravid!!!! Testade nu och monitorn sa med bokstäver "GRAVID". :D Jag smäller av!


    GRATTIS!!!!! Åh vad roligt!!!
  • Let it Rain
    Sommaren12 skrev 2017-11-22 09:36:17 följande:
    Wow! Stort grattis! :) Kände du det på dig? :)
    Alltså... både ja och nej. Hjärnan sa nej, det borde inte ha tagit sig nu. Men jag har varit kolugn, aningens förstoppad och mått oförskämt bra. Hade samma symptom förra graviditeten, så jag hade lite på känn att det kunde vara så även om jag inte vågade tro nåt.
  • Let it Rain
    Saima17 skrev 2017-11-22 11:18:46 följande:

    Fick mens nu! Sku int orka va kvar på jobb men int nå val mitt hjärta håller på å går sönder. Mens 2 dar före.. Hadd 27 dagars cykel nu.. 24 förra mån. Bara dags att börja äl testa igen nu då.. Men hur tusan ska ja hitt rätt da å börja testa nu när d va längre den här mån? Faaaan.. Vill bara skrik å bryt ihop. :'(


    Kram! :(
  • Let it Rain
    MammaMia1012 skrev 2017-11-22 11:12:55 följande:

    Japp där kom mensen.. nya tag Ursh vad ledsen jag blev även om jag på något vi visste det....


    Nä, så trist. :( Kram!
  • Let it Rain
    MammaMia1012 skrev 2017-11-22 09:37:09 följande:
    Men vad säger du!!!? Guuuuud vad roligt! Stort jättegrattis!!! <3 vad härligt! Vilken start på denna dag!!!
    Tack! <3 Är både förvånad och inte. Tror att jag känt det i hjärtat men inte trott på det rent förnuftsmässigt. Svårt att fatta nu också.
  • Let it Rain
    saijda skrev 2017-11-22 10:18:19 följande:
    Åh grattis grattis! Så glad för din skull :D

    Jag hoppas mina tester kommer idag så jag kan ta ett imorgon bitti. Hade BIM den 17e november <3
    Så mensen har inte kommit än? Håller tummarna för att även du får ett plus nu. :) Skriv här direkt när du vet nåt mer. <3

    Och tack!
  • saijda
    Let it Rain skrev 2017-11-22 12:29:02 följande:

    Så mensen har inte kommit än? Håller tummarna för att även du får ett plus nu. :) Skriv här direkt när du vet nåt mer. <3

    Och tack!


    Nej den har inte kommit än. Är på BIM+5. Hoppas mina tester kommer idag så jag kan testa imorgon. :D

    Tack så mycket vännen, uppdaterar när jag vet mer <3
  • MammaMia1012
    Let it Rain skrev 2017-11-22 12:27:32 följande:

    Tack! <3 Är både förvånad och inte. Tror att jag känt det i hjärtat men inte trott på det rent förnuftsmässigt. Svårt att fatta nu också.


    Förstår precis, så glad för din skull <3 själv får jag ta nya tag
Svar på tråden Följas åt till ett plus!