• Längtarsåefterbarn

    Bf juli 2018

    Hej!

    Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

    Plussade imorse och är överlycklig!

    Är det någon mer som precis plussat?

    Behöver någon att prata lite med :)

  • Svar på tråden Bf juli 2018
  • Iowhannah
    Tårta93 skrev 2017-11-17 20:38:45 följande:

    Hoppar in här med.

    24 år och väntar första barnet. Plussade 28/10 (vecka 4+2 enligt Natural Cycles och 4+4 Preglife) Just nu i vecka 7+1 (NC) Super glada efter att försökt i 7 månader. BF 6/7 enligt NC (2/7 Preglife). Symtom just nu är vääääldigt svullen mage, lite molvärk till och från och väldigt ömma bröst och hungrigare än vanligt. Craving på äpplejuice. Längtar som bara de till 22/12 då det är dags för UL (KUB). Bästa julklappen :D Tiden går väldigt sakta då vi bara vill se den lilla <3 Inte berättat för någon ännu då vi inte vågar så här tidigt.


    Vi är nästan lika långt gångna och tycks ha exakt samma symptom. Jag har ingen direkt craving än men jag kan inte äta pasta längre (vilket är väldigt synd då jag har en tvååring som knappt äter nåt annat). När jag låg och skulle sova i går kväll så blev jag galet sugen på majskakor! Självklart hade vi inga hemma, och närmsta affär är typ en kvart bort med bil, så det blir till att köpa efter jobbet i dag :D

    Gud vad kul att ha tid till KUB! Jag ska på inskrivning den 6 december så jag hoppas verkligen att jag får en KUB-tid innan julafton, då ska min pappa få UL-bilden med texten Vi ses i juli :)

    Vi har gjort tidigt UL (pga stark oro efter tidigare missfall) så jag vet att det finns liv iaf :) Så förmodligen berättar vi i jul även om vi inte har nån bra bild. Men vi får se, det är ju ett tag kvar.
  • Petsamo

    Hej,
    Plussade för en vecka sedan på bim-4, bf 22/23 juli (men lär gå över tiden). Tredje barnet och hoppas allt går bra :)
    Vill gärna gå med i fb-gruppen, min mail till fb är petra_sandberg33@hotmail.com
    Om någon kan lägga till mig? :)

  • Zora
    Petsamo skrev 2017-11-18 07:13:36 följande:

    Hej,

    Plussade för en vecka sedan på bim-4, bf 22/23 juli (men lär gå över tiden). Tredje barnet och hoppas allt går bra :)

    Vill gärna gå med i fb-gruppen, min mail till fb är petra_sandberg33@hotmail.com

    Om någon kan lägga till mig? :)


    Fixat!
  • beso

    Godmorgon tjejer! :)

    Kan ni förklara denna facebooksgrupp för mig? Jag vill ju hålla det hemligt så e rädd nån man känner ska se att man e med i den..det vill jag inte..

    Hur funkar det? :)

    Intresserad! :)

  • UngmammatillE
    Tumvante skrev 2017-11-17 22:13:18 följande:

    Jag har också babyplan tidiga... men jag tycker inte mina test ökar på som de ska i styrka... blir dina streck starka?


    Ja de är jättestarka nu, och digitala imorse blev positivt igen :)
  • beso

    Maaaaat! Huuuungrig!!!! ;D

    Fler än jag som e extremt hungriga många gör per dag!? Är ju bara på 3+1! Alltså v5!

    Ändå blir jag helt hysterisk mellanvarven! Hehe! ;)

    Vad kan man trycka i sig utan att behöva bli flodhäst? Jag är redan tjock o vet barnmorskan kommer skälla på mig! Jag avskyr frukt! Kanske ev banan.. Några tipps? ;)

  • Zora
    beso skrev 2017-11-18 09:52:10 följande:

    Godmorgon tjejer! :)

    Kan ni förklara denna facebooksgrupp för mig? Jag vill ju hålla det hemligt så e rädd nån man känner ska se att man e med i den..det vill jag inte..

    Hur funkar det? :)

    Intresserad! :)


    Antingen skriver du din mailadress som du använder på Facebook här i tråden, eller så skickar du ett PM till någon som du vet redan är medlem i FB-gruppen. Du får då en inbjudan att bli medlem i FB gruppen. Gruppen är hemlig vilket innebär att det inte går att söka efter den och dina vänner kan varken se att du gåt med eller vad du skriver där :)
  • Oktober2017

    Jag har varit på gyn några vändor nu. Jag har troligtvis en normal och fin graviditet. Gjort tre VUL på kort tid pga smärta. Igår såg de att jag hade ett hålrum i livmodern som troligtvis är en graviditet. Är 4+2.

  • beso
    Zora skrev 2017-11-18 10:44:13 följande:

    Antingen skriver du din mailadress som du använder på Facebook här i tråden, eller så skickar du ett PM till någon som du vet redan är medlem i FB-gruppen. Du får då en inbjudan att bli medlem i FB gruppen. Gruppen är hemlig vilket innebär att det inte går att söka efter den och dina vänner kan varken se att du gåt med eller vad du skriver där :)


    Låter bra! :) Tack! Den som kan lägg då gärna till mig! beso.x2014@gmail.com :)
  • Pusselbiten88
    Zora skrev 2017-11-18 10:44:13 följande:

    Antingen skriver du din mailadress som du använder på Facebook här i tråden, eller så skickar du ett PM till någon som du vet redan är medlem i FB-gruppen. Du får då en inbjudan att bli medlem i FB gruppen. Gruppen är hemlig vilket innebär att det inte går att söka efter den och dina vänner kan varken se att du gåt med eller vad du skriver där :)


    Va bra

    Kan du lägga till mig med? :) mariiia135@hotmail.com
Svar på tråden Bf juli 2018