• Längtarsåefterbarn

    Bf juli 2018

    Hej!

    Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

    Plussade imorse och är överlycklig!

    Är det någon mer som precis plussat?

    Behöver någon att prata lite med :)

  • Svar på tråden Bf juli 2018
  • Tumvante
    beso skrev 2017-11-19 08:56:52 följande:

    Åh fy va jobbigt! Men det kan gå vägen iaf. Hoppas det fortsätter att öka på testen. När jag fick missfall blev testen negativa efter ca 3dagar.. Jag ska göra ett tidigt vul pga av tidigare upprepade missfall. En v efter bim sa hon att det inte va säkert att man såg något så vi bokade 2v efter bim för att vara 'säkra.

    Lycka till! Håller tummarna!


    Tycker det kan vara lite fel att ropa missfall innan du blivit kollad. 20% blöder i sina graviditeter. Kan vara hematom. Lycka till, hoppas allt är bra!
  • Jean89A
    Zora skrev 2017-11-18 20:08:10 följande:

    Det går inte att lägga till dig pga du redan är inbjuden. Kolla i din hotmail efter inbjudan.


    Men märkligt ja har ju letat som en tok :-/ få kika igen då . Tack i alla fall
  • Lilliz84

    Hur mår ni alla? Jag mår jätte bra förutom lite trötthet. Men däremot känner jag mig som en stor ballong. Är bara i vecka 5 och ingenting passar längre ???? fävet inte hur länge jag ska kunna dölja detta. Har två barn sedan innan och en antar för 12 år sedan. Så kroppen har ju ändå varit med tre graviditeter. Ni som har fler hur hur känns det för er?

  • Zora
    Jean89A skrev 2017-11-19 10:09:47 följande:

    Men märkligt ja har ju letat som en tok :-/ få kika igen då . Tack i alla fall


    Ja kika igen, hittar du det inte måste samma person som la till dig skicka inbjudan igen.
  • Trolliboll
    Iowhannah skrev 2017-11-10 21:46:54 följande:

    Hm. Du skrev att han hade sagt att han NOG inte vill ha barn. Tror du det finns en liten tvekan där?

    Sedan jag själv fick barn har jag väldigt svårt att förstå varför någon INTE vill ha barn. Det är ju typ det bästa som finns! Jag kan ångra mycket i mitt liv, men mitt barn kommer alltid att vara det bästa jag har gjort :)


    Nu har jag äntligen berättat för honom. Han ville absolut inte ha några barn men nu när jag berättade att jag är gravid så blev han överlycklig och vill behålla det ????
  • Iowhannah
    Trolliboll skrev 2017-11-19 11:35:48 följande:

    Nu har jag äntligen berättat för honom. Han ville absolut inte ha några barn men nu när jag berättade att jag är gravid så blev han överlycklig och vill behålla det ????


    Åh vad härligt! Stort grattis, det måste verkligen kännas som en lättnad :D
  • NeaK

    Jag har nu lagt till er som skickat PM till mig. Om jag har fått eran mail.
    Jag brukar gå igenom mina PM en gång i veckan om ni tycker det tar lång tid att bli tillagda..

  • Trolliboll
    Iowhannah skrev 2017-11-19 12:01:41 följande:

    Åh vad härligt! Stort grattis, det måste verkligen kännas som en lättnad :D


    Tack! :)

    Jag är överlycklig. Jag hann inte få barn innan jag fyller 30 men hann bli gravid iaf haha
  • Horisonten
    beso skrev 2017-11-18 22:21:50 följande:

    Oj nej va tråkigt! Har någon medicin funkat för dig? När jag åkte in akut gav dom mig stolpiller som e starkare mot illamående men jag vågade aldrig ta dom pga biverkningarna som kunde va dåligt för bebben. .

    Varken postafen eller leriga funkar för mig tyvärr. Oroar mig lite nu då jag måste orka med allt som har att göra med min 4årige son som minst sagt e vild..

    Hur gamla är dina barn?


    Hade en medicin som hette ondasetron när jag var gravid med dotter men de slutade ju skriva ut den sen. Så till sonen hade jag bara lerfigan Como men hjälpte inte alla. Men antar att de ör bättre än inget. Jag fick någon sprut när jag åkte i akut mot illamåendet med sonen funkade aå bra och så 3 påsar med dropp. Se hur de blir denna gången. Är ju bara i v 6(5+ 3) idag enligt senaste mensen men mår redan såhär.

    Jag förstår att du oroar dig. Gör jah med. Har behövt sjukskrivning innan. Så känns sådär oh behöva säga de till jobbet ev snart. Men min man skall vara pappaledig i december oh början av januari vilket känns så skönt. Min dotter är snart 4,5 år och min son är 1,5 år
  • Zarina

    Så fort man känner en lite större flytning bara måste man asap springa till toan och kolla att det bara var ofärgat.........!!
    Någon annan som känner igen sig? *apa som håller sig för ögonen-smiley"

Svar på tråden Bf juli 2018