• AnonymKL

    BERÄKNAD FÖRLOSSNING JULI 2018

    Bf juli månad 2018 (-_-)

    Hej alla glada

    Jag har precis plussat och är super super glad vi har kämpat i ett år och en månad och ÄNTLIGEN så händer det!!! har 2 barn och 2 MF i bagaget så jag är nu glad nervös och orolig för missfall men hoppas att det går vägen den gången jag försöker vara positiv iaf.

    Nu kollar man överallt och läser om graviditets veckor och allt som har med graviditet att göra :) :) SPÄNNANDE*) (*_*)

    Det kanske finns fler där ute som precis ha plussat och vill följas åt under graviditeten. Hoppa in i tråden så har vi varandra att peppa och bolla med :) *) *)

  • Svar på tråden BERÄKNAD FÖRLOSSNING JULI 2018
  • Ciccig

    Åh vad roligt för er, grattis!! ????????????

    Gjorde ett graviditetstest för 2 dagar sen och där kom två streck. Enligt gravidappen är det beräknat juli även här. ??????

  • Ciccig

    Oj, de som blev frågetecken är igentligen smilisar med hjärtan för ögonen haha :)

  • AnonymKL

    Tack snälla vi är jätte glada här! har testat positivt varje dag hihi Bim idag o mensvärk men nu får den hålla sig borta!! är glad och rädd hoppas det passerar. Ciccig stort Grattis till dig med när har du Bim?

  • Ciccig

    AnonymKL.

    Åh håller tummarna för det håller dig borta!! Tack så jättemycket! :) jag har också bin idag :)

  • AnonymKL

    Hahaha jag förstår! kmr du testa dig mer eller vill du vänta??

  • AnonymKL

    Grattis till plusset och välkommen Hit:)

    nån mer som känner att mensen är på gång? hoppas denna känsla går över inte roligt att sitta och vänta såå! Usch!!

  • Anonym (4an)

    Hej hej. Plussade i måndags och har Bim på fredag. Testat massor och de ökar fint i styrka så hoppas liten vill stanna. Har 3 barn (+1missfall) sedan innan. Om allt går vägen är bf 6 juli.

Svar på tråden BERÄKNAD FÖRLOSSNING JULI 2018