• Äldre 6 Nov 01:26
    2059 visningar
    3 svar
    3
    2059

    Varför är hunden så?

    Hur kan hundar vara så söta och förståndiga?

    Min hund hade inte en lätt uppväxt som valp men redan sen den dag då han hoppade in i bilen men glädje har han varit så söt och snäll mot alla och han är som en människa?

    Går upp när jag går upp, säger till när han vill gå ut och gå genom att han sätter sig vid dörren, viftar alltid på svansen, lägger sig när jag lägger mig och lugn.

    Han är jätte gulllig men även lite bortskämd :// men han har inte haft det lätt <3

    Vad tänker ni om hundar? Blir dom kanske som man är själv som matte eller husse?

  • Svar på tråden Varför är hunden så?
  • Anonym (Absol­ut)
    Äldre 6 Nov 02:31
    #1

    Dom visar sig ofta ha en helt fantastisk personlighet om dom tillåts visa den

    Som min fina tös helt överlycklig bara hon får vara med, en enda stor tuss av kärlek. Hon är väl också om jag ska vara helt ärlig lite lite bortskämd men vet ändå hur man beter sig ordentligt. Det är otroligt egentligen hur tydlig en hund är i sin kommunikation om man bara lyssnar/tittar efter.

  • Anonym (natur­e)
    Äldre 3 Dec 06:45
    #2

    Visst är dom fantastiska ! 

    Tror att alla djur mår bra utav att komma ut utomhus.
    Naturen har så mycket spännande att erbjuda!

    Lyssnar husse / matte på sin hund och är snälla och roliga tillbaka och anpassningsbara efter hundens små önskemål, ute som inne.. så kommer hunden anpassa sig tillbaks.
    Med maten, värmen, äventyren o mycket bus så blir den ens bästa vän <3

  • Anonym (Absol­ut)
    Äldre 3 Dec 11:50
    #3
    Anonym (nature) skrev 2017-12-03 06:45:20 följande:

    Visst är dom fantastiska ! 

    Tror att alla djur mår bra utav att komma ut utomhus.

    Naturen har så mycket spännande att erbjuda!

    Lyssnar husse / matte på sin hund och är snälla och roliga tillbaka och anpassningsbara efter hundens små önskemål, ute som inne.. så kommer hunden anpassa sig tillbaks.

    Med maten, värmen, äventyren o mycket bus så blir den ens bästa vän <3


    Kan bara hålla med

    Jag hatar vintern med hela min själ men ser ändå fram emot snön för jag vet hur mycket min hund fullkomligt älskar den, hon blir fullkomligt tossig Hahaha vi kastar snöboll och bygger ?snögubbar? som hon älskar att demolera.

    Det enda negativa jag kan komma på med hund är den där sista dagen det gör så fruktansvärt ont. Vår gamla fick somna i förfjol och jag var beredd på att det skull va fruktansvärt men det blev värre än jag trodde. Usch nu tjuter jag som en unge, saknar henne så fortfarande men man måste för deras skull.

    Jag bestämde mig för att aldrig mer men det blev så vansinnigt tomt så efter 7 mån stod jag inte ut längre och vi fick en ny liten skrutt att ösa kärlek över
Svar på tråden Varför är hunden så?