• Äldre 7 Nov 19:37
    2498 visningar
    4 svar
    4
    2498

    manipulativ och hotande mamma

    hej, jag ville bara kolla och höra om andras mammor kanske beter sig såhär eller om det bara är min.

    min mamma har så länge jag kan minnas hotats med allt möjligt för att " lära mig en läxa" , det kan vara allt från " du får inte gå på dansen om du inte gör dehär" " jag avbokar resan till...", oså klassikern, "jag kommer till skolan och skämmer ut dig framför dina kompisar"
    asså den kan hon dra dagligen, att hon typ ska komma till skolan och " berätta " för mina kompisar vad jag gör ( det hon menar med " vad jag gör" är oftast att vi tjafsat, men jag står ju fan inte och tjafsar med mig själv direkt hon e minst lika delaktig) och så kan hon dra till med attt hon ska smsa mina kompisar och säga till dom att hålla sig borta osv.
    Förövrigt så är jag en helt normal tjej på 16 år men inga alls större problem i skolan eller bland kompiasar.
    är detta normalt eller är det bara min morsa som typ e mentalt sjuk?
    ( speciellt dedär med skolan och att hon ska smsa mina kompisar)

  • Svar på tråden manipulativ och hotande mamma
  • Äldre 7 Nov 19:42
    #1
    +1

    Skojar du? Det är en normal mamma som är lite uppgiven. Du har nog provocerat henne en hel del.

  • Äldre 7 Nov 19:53
    #2

    Varför tjafsar du med din mamma då?

  • Äldre 7 Nov 19:54
    #3

    Mentalt sjuk??

    Är du så respektlös så förstår jag henne!

  • Äldre 7 Nov 21:05
    #4

    Min mamma var sådär, kanske värre. Alltid en massa hot. Hon känner sig nog maktlös, det är då man börjar hota.

Svar på tråden manipulativ och hotande mamma