• Äldre 9 Nov 10:55
    4982 visningar
    7 svar
    7
    4982

    Son beställt på wish klarna

    Min 11 åriga son har utan tillåtelse beställt från sitt wish konto o angett mitt personnummer och via klarna ! Beställningar var redan skickade så gick ej att stoppa o klarna kan inte göra nåt! Min fråga är hur någon i detta fallet min son kan beställa klarna bara via sitt wish konto! Tacksam för råd

  • Svar på tråden Son beställt på wish klarna
  • Äldre 9 Nov 10:59
    #1

    Hej. Jag skickade efter en grej men ångrade mig. Klickade på avbruten order. Jag tror att det gick bra. Är det länge sen? De är ju svårt att få kontakt eftersom det är i Kina, men kräv att du får se hans mail, Wish är duktiga på att skicka ut mail. Kanske kan du se i ett av mailen hur man avbryter

  • Äldre 9 Nov 11:02
    #2

    Ser du där att det står återbetalning ?

    Klickar du där så kommer det frågor. Mailet jag gick in på nu "hette" din order är levererad. Med två alternativ

  • Äldre 9 Nov 11:03
    #3


    Glömde skicka bilden :)
  • Äldre 9 Nov 11:05
    #4
    +1

    Badbomb har han beställt? Är väll bättre att ta det dom en läropeng för han att han får betala av själv och ett allvarligt samtal. Sen kan man ju undra varför en 11 åring både har ett eget wish konto och varför han fått ditt personnummer.

  • Äldre 9 Nov 11:14
    #5

    Dra ner från hans veckopeng.

  • Äldre 9 Nov 11:15
    #6
    stina1976 skrev 2017-11-09 10:55:04 följande:

    Min 11 åriga son har utan tillåtelse beställt från sitt wish konto o angett mitt personnummer och via klarna ! Beställningar var redan skickade så gick ej att stoppa o klarna kan inte göra nåt! Min fråga är hur någon i detta fallet min son kan beställa klarna bara via sitt wish konto! Tacksam för råd


    det är inget han köpt åt dig i julklapp?
    ALL KÄRLEK
  • Äldre 9 Nov 12:36
    #7

    Nä det var saker han beställt till sig själv många saker jag aldrig skulle tillåta! Såg att han reggat sig som född1972 fast han föddes 2006 det räckte att han skrev datum och år för att beställa! O sen skicka klarna till mig ! Så sjukt att det kan gå till så!

Svar på tråden Son beställt på wish klarna