• Anonym (Vän)

    Han pratar bara om hennes utseende men aldrig om hur hon är som person??

    Har en killkompis som i många år varit gift nu. Grejen är att jag verkligen ibland inte förstår mig på honom. Han har en skitsnygg fru och han pratar gärna om hur otroligt bra hon ser ut vilket verkligen stämmer. Samtidigt kan ha göra mig fly förbannad eftersom han regelbundet kan bedra henne. Ibland när vi bara är ute på AW så kan han avsluta kvällen med att gå hem med någon lite sådär objektivt halvfull tjej. Sen har han haft en älskarinna till och från i fem års tid som är lite halvtjock men som han gärna pratar om med mig om att hon är så smart och härlig. Jag kan verkligen undra vad som händer i hans huvud. Vi har varit vänner i 10 år nu och helt ärligt har jag aldrig hört honom säga en enda positiv sak om henne mer än att hon är snygg, har fina bröst och är bra i sängen plus att hon är en bra mamma till hans barn. Utöver det så hånar han sin frus yrke regelbundet, säger att dom som jobbar inom hennes yrkeskår är direkta idioter, riktigt pantade människor.

    Är det många killar som är såhär? Han är ju aldrig otrogen med folk som är i närheten av så snygga som hans fru men han gillar att prata med dom för han finner detta stimulerande??? Någon som känner igen det här?

    Förövrigt så spelar det ingen roll om jag säger till hans fru att han är otrogen, hon vet redan om detta

  • Svar på tråden Han pratar bara om hennes utseende men aldrig om hur hon är som person??
  • Anonym (Vän)
    Anonym (orka) skrev 2017-11-10 00:05:49 följande:

    Vilka fina vänner du väljer. 


    Han är en bra vän också. Det här är dock en av hans riktigt vidriga sidor
  • Anonym (orka)
    Anonym (Vän) skrev 2017-11-10 00:08:59 följande:
    Han är en bra vän också. Det här är dock en av hans riktigt vidriga sidor
    Förstår verkligen inte människor som dig. Hur kan man vilja vara vän med omoraliska människor, bara för att dom är snälla mot just dig? 
  • Anonym (Vän)
    Anonym (orka) skrev 2017-11-10 00:10:19 följande:

    Förstår verkligen inte människor som dig. Hur kan man vilja vara vän med omoraliska människor, bara för att dom är snälla mot just dig? 


    Hur då omoralisk? Hans fru vet om att han är otrogen. Men jag förstår verkligen inte varför han är det. Han är ju objektivt snygg, typ en klar 8 och hans fru är 10 + men han är otrogen med kvinnor som är max 6-7or. Objektivt sätt då
  • Anonym (Vän)
    Anonym (Man) skrev 2017-11-10 00:11:38 följande:

    Ingen bra man har nära kvinnliga vänner. Är inte ett dyft överraskad hur han håller på när han han har dig som nära vän.


    Vadå?? Det är väl inte mitt fel att han är otrogen. Jag skäller på honom ibland men det är meningslöst han är som han är, bara acceptera. Däremot undrar jag vad han verkligen ser i sin fru och i sina älskarinnor. Han ligger med brudar som har mer avancerade civilingenjörsutbildningar, psykologer, ekonomer och mer högstatus yrken som är rätt fula till utseendet då. Medans hans fru är skitsnygg men är sjuksköterska och sånna är idioter enligt honom ????
  • Anonym (Man)
    Anonym (Vän) skrev 2017-11-10 00:19:32 följande:

    Vadå?? Det är väl inte mitt fel att han är otrogen. Jag skäller på honom ibland men det är meningslöst han är som han är, bara acceptera. Däremot undrar jag vad han verkligen ser i sin fru och i sina älskarinnor. Han ligger med brudar som har mer avancerade civilingenjörsutbildningar, psykologer, ekonomer och mer högstatus yrken som är rätt fula till utseendet då. Medans hans fru är skitsnygg men är sjuksköterska och sånna är idioter enligt honom ????


    Nej, det är inte ditt fel men att han vill ha dig som nära vän är ett symptom på att han är en skitstövel. Därför är det inte förvånande att han vanhedrar sin fru.
  • Anonym (Vän)
    Anonym (Man) skrev 2017-11-10 00:24:42 följande:

    Nej, det är inte ditt fel men att han vill ha dig som nära vän är ett symptom på att han är en skitstövel. Därför är det inte förvånande att han vanhedrar sin fru.


    Vad tycker du jag ska göra då? Jag har bett honom avsluta relationen med älskarinnan han haft i 5 års tid nu då hon faktiskt verkar vara direkt besatt av honom men det vägrar han att göra. Det är ju ändå bättre med hans AW brudar tycker jag
  • Anonym (Man)
    Anonym (Vän) skrev 2017-11-10 00:41:59 följande:

    Vad tycker du jag ska göra då? Jag har bett honom avsluta relationen med älskarinnan han haft i 5 års tid nu då hon faktiskt verkar vara direkt besatt av honom men det vägrar han att göra. Det är ju ändå bättre med hans AW brudar tycker jag


    Varför bryr du dig om hur han sköter sitt liv över huvud taget? Skaffa en riktig man, bilda familj och dumpa denna skitstövel på sophögen.
  • Anonym (Varför vara vän med ett svin..)
    Anonym (Man) skrev 2017-11-10 00:52:05 följande:

    Varför bryr du dig om hur han sköter sitt liv över huvud taget? Skaffa en riktig man, bilda familj och dumpa denna skitstövel på sophögen.


    Håller med. Strunta i den där personen överhuvudtaget. En sån person är inte värd att vara vän med. Alls.
  • Anonym (Vän)
    Anonym (Man) skrev 2017-11-10 00:52:05 följande:

    Varför bryr du dig om hur han sköter sitt liv över huvud taget? Skaffa en riktig man, bilda familj och dumpa denna skitstövel på sophögen.


    Vad menar du nu? Jag är i en relation med en person jag redan älskar. Det här är min vän och jag vill seriöst kunna finnas där för honom men vet bara inte hur jag ska vägleda honom rätt. Han börjar bli väldigt "omogen" och hans sätt att vara på börjar bli patetiskt. Det med älskarinnorna och hur han pratar om sin fru.
Svar på tråden Han pratar bara om hennes utseende men aldrig om hur hon är som person??