• Anonym (under ytan)
    Äldre 10 Nov 18:31
    13792 visningar
    39 svar
    39
    13792

    Har du blivit besviken på någons kropp vid sex?

    Som du tyckt var väldigt attraktiv med kläder på?

    Har förstått att skenet kan bedra en del när tygerna faller! Har du dumpat någon för att kroppen har gjort dig besviken eller inte varit så spännande?

  • Svar på tråden Har du blivit besviken på någons kropp vid sex?
  • Äldre 10 Nov 18:39
    #1

    Nej.

  • Merkel
    Äldre 10 Nov 18:44
    #2

    Nej Har gått på personlighet

  • Anonym (Nja)
    Äldre 10 Nov 18:49
    #3

    Inte dumpat honom på grund av det, men blivit lite besviken. Dejtade en kille som det visade sig att han antagligen gått ner mycket i vikt för det var en massa extra hängande hud på magen. Jättebra gjort att ha gått ner i vikt, men hade nog varit skönt att ha vetat att han gjort det så jag hade varit förberedd på att kroppen inte skulle se ut som jag tänkt mig den.

  • Anonym (Man)
    Äldre 10 Nov 18:54
    #4

    Jag blir ofta förvånad när jag tar hem smala tjejer. För med kläder ser de väldigt fit och smala ut, men när de åker av kan man se både en mage och lovehandles som dolts riktigt bra. Detsamma gäller byst när bh:n åker av, tjejer som får dubbelt så små bröst efter de tagit av den. Eller tjejer med liten byst som har hängpattar.

    När man träffar en större kurvig/mullig tjej runt bmi 24-26 så förväntat man sig hängpattar, celuliter och lite mage. Men tycker fan att jag snarare blivit mer positivt överraskad av dessa. Att de sett bättre ut, utan kläder.

  • Anonym (under ytan) Trådstartaren
    Äldre 10 Nov 19:05
    #5
    Anonym (Man) skrev 2017-11-10 18:54:49 följande:

    Jag blir ofta förvånad när jag tar hem smala tjejer. För med kläder ser de väldigt fit och smala ut, men när de åker av kan man se både en mage och lovehandles som dolts riktigt bra. Detsamma gäller byst när bh:n åker av, tjejer som får dubbelt så små bröst efter de tagit av den. Eller tjejer med liten byst som har hängpattar.

    När man träffar en större kurvig/mullig tjej runt bmi 24-26 så förväntat man sig hängpattar, celuliter och lite mage. Men tycker fan att jag snarare blivit mer positivt överraskad av dessa. Att de sett bättre ut, utan kläder.


    Låter som du blivit besviken mer än en gång? Vilka kroppstyper föredrar du då? Du verkar ju ha varit med blandad kompott? Det där med bröst måste vara en downer för er killar sedan push up BH:n gav alla tjejer drömsnygga fasta bröst;)
    Fake it until you make it:)!!

    För mig som tjej är det mest hårigheten som kan överraska eller läskiga fötter..(not too fresh) alltid!! Killars hygien är nog min värsta dealbreaker och alltid lika stor överraskning...
  • Anonym (Anna)
    Äldre 10 Nov 21:09
    #6

    Att suga av någon som inte rakar sig därnere är det värsta jag vet... så när man upptäcker det blir man ju besviken!

  • Äldre 10 Nov 22:15
    #7
    +1

    Hans pung va dubbelt så stor som hans snopp. Först tyckte jag det var ganska sexigt för gillar mycket pung...men det var verkligen för lite snopp. Som en liten prinskorv i ett french hotdog-bröd...fast brödet var ett grekiskt lantbröd. Men det var åtminstone mycket dressing ;) Me like.

  • Äldre 10 Nov 22:36
    #8
    Anonym (Anna) skrev 2017-11-10 21:09:52 följande:

    Att suga av någon som inte rakar sig därnere är det värsta jag vet... så när man upptäcker det blir man ju besviken!


    Många,  många gånger. Precis som du säger är push up verkligen falsk marknadsföring. Många gånger det ramlat ur taxöron ur C- och D-kupor.


    Som bi måste jag säga att kvinnors hygien ligger långt efter killars. Dessutom är det klart läskigare med discofitta än discokuk. 


    Håller även med om behåring. Och då menar jag inte att man glömt raka/ansa en vecka utan rejäl energiskog. Återigen värre på tjejer än män. Man kan ju suga utan att få hår i munnen. Och doft fastnar ju i viss mån i könshåren. 

  • Anonym (M36)
    Äldre 10 Nov 23:09
    #9

    Fick hem en tjej i min ungdom. Fick av henne kläderna (ja hon fick av mig kläderna med) och hennes bröst var..... typ obefintliga. Det var små små bröstvårtor som stack ut, så det var typ inga bröst alls att tala om. Sak samma, vi båda ville knulla men hon frågade om kondom, jag hade ingen och inte hon heller. Där blev besvikelsen total, jag ville inte ens fortsätta petta henne då brösten var obefintliga och vi letade kondom utan framgång. Hon sov över men var borta när jag vaknade. Haha..

  • Äldre 10 Nov 23:18
    #10

    Nej, jag har alltid varit mer än nöjd. Det enda som skulle kunna göra mig besviken, vore om en kvinna förstört sig med för många tatueringar.

Svar på tråden Har du blivit besviken på någons kropp vid sex?