• Loomi

    Vi som är beräknade i Juli -18!

    Hej!

    Här är en som precis plussat! Testat två gånger för säkerhets skull och jo - jag är gravid!!

    Tredje gången gillt stämde för oss och i morgon på fars dag kommer blivande pappa få världens finaste fars-dag-present, veta att han ska bli pappa!

    BF är ca 23 juli! Fler som är beräknade i juli och vill följas åt?

  • Svar på tråden Vi som är beräknade i Juli -18!
  • beso
    mrshellstrom skrev 2017-11-12 22:45:00 följande:

    Hej alla!

    Plus hos oss också efter många om och men.

    Har 2 barn på 4 och 2,5 men också ca 7 missfall i bagaget och ett avbrytande i v12. Senaste missfallet var i augusti.

    VI sökte hjälp hos en privatklinik och precis innan tiden där blev vi gravida igen.

    Är i v4+6 enligt min NC-app och 5+2 enligt läkaren på kliniken.

    Nästa måndag har jag tid för ultraljud.

    Är jättenervös och ganska ängslig. Hoppas att detta går vägen och inte slutar i ma som förra.

    Hoppas vi får följas åt!


    Hej o Välkommen! Jag har tre barn o oxå fått 7 missfall senaste 3åren! :( Nu har jag fått trombyl o även progesteron utskrivet. Håller tummarna för oss! Kram
  • mrshellstrom
    beso skrev 2017-11-13 07:33:08 följande:

    Hej o Välkommen! Jag har tre barn o oxå fått 7 missfall senaste 3åren! :( Nu har jag fått trombyl o även progesteron utskrivet. Håller tummarna för oss! Kram


    Jag äter också Trombyl nu, hoppas det räcker :)
  • miachr78
    Johanna79 skrev 2017-11-13 01:00:18 följande:

    Åh tack för ditt svar! Var i landet finns du? Känner att jag verkligen behöver komma i kontakt med andra i min situation!


    Jag bor i Linköping. Skicka meddelande till mig så kan vi ha vidare kontakt :)
  • beso
    mrshellstrom skrev 2017-11-13 10:10:31 följande:

    Jag äter också Trombyl nu, hoppas det räcker :)


    Va bra! :) Nu jäklar!! :)
  • sjsson

    Hej! Samma här, plussade igår ???????? om jag har räknat rätt så är bf 21/7 ????????????


    Loomi skrev 2017-11-11 21:34:45 följande:

    Hej!

    Här är en som precis plussat! Testat två gånger för säkerhets skull och jo - jag är gravid!!

    Tredje gången gillt stämde för oss och i morgon på fars dag kommer blivande pappa få världens finaste fars-dag-present, veta att han ska bli pappa!

    BF är ca 23 juli! Fler som är beräknade i juli och vill följas åt?


  • beso
    Omermammashjerta skrev 2017-11-13 21:35:48 följande:

    Jag fick missfall, misstänkt utomhavadeskap idag ligger inlagd på sjukhuset får se om det blir akut operation närmsta timmarna ....


    Åh nej! Så sorgligt o jobbigt! Beklagar så jättemycket! :( Hoppas du slipper opereras men bra dom håller koll! Har du mkt ont på ena sidan av magen eller?

    Kramar
  • Mjauram

    Beräknad 12 juli:) Följer er hemskt gärna på denna resa!

  • eriwag
    Omermammashjerta skrev 2017-11-13 21:35:48 följande:

    Jag fick missfall, misstänkt utomhavadeskap idag ligger inlagd på sjukhuset får se om det blir akut operation närmsta timmarna ....


    Men nej!!! Beklagar verkligen :(
  • Loomi

    Hej! Hur mår alla nu?

    Jag är ju bara i v 4+1 så säkert lite tidigt med symptom ännu... bara ömma bröst än så länge!

    När/ hur tidigt berättar ni för nära & kära?

Svar på tråden Vi som är beräknade i Juli -18!