• Anonym (TS)
    Äldre 12 Jan 22:20
    22301 visningar
    124 svar
    124
    22301

    KVINNOR: Hur mycket pengar behöver en man du dejta MINST tjäna?

    Som frågan i rubriken lyder. Hur mycket pengar tycker du som är kvinna att en man minst ska tjäna för att du ska vara beredd att dejta honom? Utgå ifrån att du är ute efter ett seriöst förhållande.

    Jag tror medelinkomsten för män är runt 26000 i månaden. Duger det för er eller ska han tjäna mer än så? Kan han ha en lägre lön? Skulle du rent av kunna tänka dig att dejta någon som är långtidsarbetslös eller går på socialbidrag?

  • Svar på tråden KVINNOR: Hur mycket pengar behöver en man du dejta MINST tjäna?
  • Anonym (Brill­a)
    Äldre 12 Jan 22:26
    #1
    Anonym (TS) skrev 2018-01-12 22:20:42 följande:

    Som frågan i rubriken lyder. Hur mycket pengar tycker du som är kvinna att en man minst ska tjäna för att du ska vara beredd att dejta honom? Utgå ifrån att du är ute efter ett seriöst förhållande.

    Jag tror medelinkomsten för män är runt 26000 i månaden. Duger det för er eller ska han tjäna mer än så? Kan han ha en lägre lön? Skulle du rent av kunna tänka dig att dejta någon som är långtidsarbetslös eller går på socialbidrag?


    Han måste tjäna minst det jag tjänar. Jag vill ha en man som kan försörja sig själv:).
  • Anonym (Lå)
    Äldre 12 Jan 22:29
    #2

    Hej, det är inte det jag tänker på först. Min sambo som jag lever med nu var då ja träffa han typ arbetslös. Jobbade lite extra. Jag jobbade också extra. Nu tre år senare har han en bra stadig inkomst på 22 000 ut efter skatt. Jag pluggar till elektriker och kommer så småningom att tjäna en fin slant????????

  • Äldre 12 Jan 22:29
    #3

    0 kr, så länge han inte är fast i det, så att säga.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Anonym (Ulrik­a Eleono­ra)
    Äldre 12 Jan 22:36
    #4
    +1

    0 kr. Jag dejtade en sån och idag är vi lyckligt gifta. <3

  • Äldre 12 Jan 22:41
    #5

    Behöver få ut i alla fall 20.000 i månaden.

  • Anonym
    Äldre 12 Jan 22:42
    #6

    0kr

  • Anonym (Okej)
    Äldre 12 Jan 22:42
    #7

    minimum så att han kan försörja sig själv. Jag tycker det är viktigare att han faktiskt HAR ett arbete. Och att han har ett ekonomiskt tänkande och inte har en massa skulder och slösar en massa.

  • Äldre 12 Jan 22:42
    #8

    Skulle absolut inte inleda dejtande med någon långtidssjukskriven eller som går på försörjningsstöd.

  • Äldre 12 Jan 22:43
    #9

    Tillräckligt mycket för att försörja sig själv.


  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 22:43
    #10
    Queennr1 skrev 2018-01-12 22:41:41 följande:

    Behöver få ut i alla fall 20.000 i månaden.


    Få ut? Efter skatt alltså?
Svar på tråden KVINNOR: Hur mycket pengar behöver en man du dejta MINST tjäna?