• Äldre 14 Jan 13:15
    3099 visningar
    6 svar
    6
    3099

    Hjälp mensen kommer inte ;)

    Jag behöver lite mer intryck känner jag. Min mens är 4 dagar sen. Så BM+4, nu är jag inne på BM+5 idag. Inga tecken på att mensen ska komma, inga flytningar heller. Sen två veckor tillbaka så har jag ont i brösten till och från, den ena ömmar mer än den andra. Magen är svullen, jag mår illa till och från och när jag äter guldnougat så släpper det stundvis :) Har fått humörsvängningar nu och är väldigt trött utav mig. Vad tror ni? Med vänlig hälsning, en förvirrad och ensamstående mamma.

  • Svar på tråden Hjälp mensen kommer inte ;)
  • Äldre 14 Jan 13:18
    #1

    Har du haft oskyddat sex så bör du ta ett g-test.

  • Anonym (M)
    Äldre 14 Jan 13:19
    #2

    Det är väl bara att ta ett graviditetstest? Är nog ingen som kan svara åt dig vad det skulle va annars..

  • Anonym (E)
    Äldre 14 Jan 13:19
    #3

    Låter som symptom på att du tror att du är gravid. Det är väl bara att testa isåfall?

  • Anonym (V)
    Äldre 14 Jan 13:20
    #4

    Ta ett test.

  • Anonym (.)
    Äldre 14 Jan 13:27
    #5
    +1

    Om jag fick en krona för varje tråd som startas om misstänkt graviditet som bara kan besvaras av ett enkelt test, skulle jag bara ekonomiskt oberoende...

  • Äldre 14 Jan 16:15
    #6

    Jag har tänkt att ta testet på fredag, men tänkte om det kan finnas andra orsaker. Jag har genomgått två operationer på livmodern, och tänkte att det skulle vara svårare nu.

Svar på tråden Hjälp mensen kommer inte ;)