• Anonym (3,333­33)
    Äldre 5 Feb 18:23
    37160 visningar
    423 svar
    423
    37160

    Du som Är feminist, se hit.

    HUR mycket hatar du Män, på en 10-gradig skala?

  • Svar på tråden Du som Är feminist, se hit.
  • Tveksa­mt
    Äldre 5 Feb 18:31
    #1
    +4

    Varför bara feminister? Varför inte män? Amerikaner? Bananodlare? Skidåkare?

    Att hata män och att vara feminist har ungefär lika mycket med varandra att göra som rabarberpaj har med månlandningar att göra.


    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Äldre 5 Feb 18:36
    #2

    Hur definierar du hat? :)

  • Anonym (Femin­ist)
    Äldre 5 Feb 18:51
    #3

    Som tvättäkta pk-feminist skulle jag säga 0 på en tiogradig skala. Delar mitt liv med en underbar man, står väldigt nära min pappa och har många fina män i min umgängeskrets. Så inte alls faktiskt.

  • Anonym (Femin­ist)
    Äldre 5 Feb 18:54
    #4
    +4

    Däremot är jag inte ett direkt fan av troll på familjeliv men to each their own som man säger.

  • Äldre 5 Feb 18:56
    #5
    +2

    Inte alls, men jag är trött på alla erbarmligt dåligt underbyggda trådar som startas här av antifeminister.

  • Anonym (sessa­n)
    Äldre 5 Feb 19:18
    #6

    0. Enskilda människor har jag dock förmågan att känna hat för.

  • Anonym (Man)
    Äldre 5 Feb 22:39
    #7

    Du kanske ska precisera vilken typ av feminister du vänder dig till?

  • Anonym (man2)
    Äldre 6 Feb 12:35
    #8

    Dum fråga TS, ingen manshatande feminist kommer någonsin erkänna att hon hatar män. Det är inte så hon ser sig själv.

  • Anonym (man2)
    Äldre 6 Feb 12:39
    #9
    Anonym (Man) skrev 2018-02-05 22:39:33 följande:

    Du kanske ska precisera vilken typ av feminister du vänder dig till?


    Din fråga är irrelevant, manshat finns inom alla feministiska ideologier vare sig man vill erkänna det för sig själv eller inte. Koncentrationen är kanske störts hos radikalfeministerna, eller så beror det kanske på att det tillåts visas mer öppet bland dem än hos andra. 
  • Anonym (0-10)
    Äldre 6 Feb 12:46
    #10
    +1

    10: De män som slår, våldtar, kör med slutshaming, inte klarar av kvinnor med åsikter utan att säga att de ska våldtas/inte fått tillräckligt med kuk, skickar kukbilder. Tja, jag gissar att du förstår vad jag menar.

    0: De män som beter sig som vettiga människor, som inte börjar kalla kvinnor för fula ord när argumenten tryter, som inte tar till våld när orden tar slut, som säger ifrån om de tycker att andra (män) beter sig illa, helt enkelt beter sig som en vettig, tänkande människa.

Svar på tråden Du som Är feminist, se hit.