• Anonym (tjej)
    Äldre 7 Feb 05:47
    4047 visningar
    30 svar
    30
    4047

    har du någonsin sagt till en man att hans kuk är för liten?

    Läser tråd efter tråd med stackars karlar som påstås blivit dumpade med motiveringen att deras kuk är för liten. Jag har varit med många män med modell mindre och även om det inte alltid blivit en andra dejt så har jag aldrig sagt till dem att storleken på deras paket skulle vara anledningen. Lite finkänsla måste man ju ha.

    Eftersom min teori är att dessa män ljuger så skapar jag nu denna omröstning.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden har du någonsin sagt till en man att hans kuk är för liten?
  • Anonym (Nej)
    Äldre 7 Feb 06:47
    #1

    Aldrig! Det skullle aldrig falla mig in ens om han hade en mikropenis...

    Däremot har jag sagt till min partner att hans kuk är lite för stor då det krävs att jag är väldigt upphetsad och avslappnad för att han ska få in den. Använde det för att prata om varför förspel är viktigt och varför det är viktigt att han tar det lugnt i början. Hade kunnat nämna motsvarande om jag tyckt att den hade varit för liten, typ att jag föredrar vissa ställningar eller att jag vill ha klitorisstimulans samtidigt för att det gör det lättare för mig att komma. Men då hade jag inte nämt storleken eftersom att jag vet att många killar har komplex.

    Jag föredrar faktiskt mindre kukar, men inte fan dumpade jag min i övrigt underbara kille för det - vi är faktiskt inne på vårt femte år nu. Man anpassar sexet helt enkelt och han har ju lärt känna mig väldigt bra i sängen i och med att jag gav honom en chans trots att det inte klickade direkt. ;) Min gissning är att dessa killar antingen blivit dumpade av en annan anledning och själv blandat in sina komplex eller att de haft oturen att träffa sviniga tjejer...

  • Anonym (Mnje)
    Äldre 7 Feb 06:52
    #2

    Nej, men jag skulle på något sätt trösta mitt ex som gnällde över att hans penis var liten.. Jag tyckte seriöst att den var alldeles perfekt för mig och försökte förklara detta genom att jämföra med mitt ex innan honom. Så jag hävde helt enkelt ur mig att han hade alldeles för STOR så jag fick superont och att min dåvarande därför hade en helt perfekt! ..Det var ju jävligt osmidigt av mig eftersom han då ofta gick och fundera på VILKET av mina ex som hade den där monsterkuken.

  • Äldre 7 Feb 07:34
    #3

    Ja det har jag. Fick en ofrivillig dickpick och tog mig rättigheten att betygsätta minipenisen.

  • Anonym (tjej) Trådstartaren
    Äldre 7 Feb 08:07
    #4
    +1
    millionvoices skrev 2018-02-07 07:34:23 följande:

    Ja det har jag. Fick en ofrivillig dickpick och tog mig rättigheten att betygsätta minipenisen.


    ja i det sammanhanget förtjänade han det ju!
  • Äldre 7 Feb 08:51
    #5
    millionvoices skrev 2018-02-07 07:34:23 följande:

    Ja det har jag. Fick en ofrivillig dickpick och tog mig rättigheten att betygsätta minipenisen.


    Har man en pick som påminner om nåt som man tar upp ur burken av minimajs så har man väldigt dålig självinsikt om man skickar iväg ett kort på det!
    Trodde han att du skulle bli imponerad?
  • Anonym (My)
    Äldre 7 Feb 09:12
    #6

    Ja det har jag.

  • Anonym (Sanna­)
    Äldre 7 Feb 09:40
    #7
    +1

    Nej det har jag aldrig gjort! Tycker det låter osannolikt med män som fått höra det flera gånger..

  • Äldre 7 Feb 09:58
    #8

    Jag träffade en kille i ett par månader som hade en väldigt liten penis och han kom dessutom extremt snabbt. Berättade det inte för honom men däremot så kläckte jag ur mig det till hans bästa kompis på ett väldigt osmakligt. Skäms fortfarande över det!

  • Anonym (aldri­g)
    Äldre 7 Feb 11:39
    #9

    Nej skulle aldrig falla mig in. Har lite svårt att tro att någon kvinna skulle göra det om den inte var så liten att det var omöjligt att känna något möjligen.
    Däremot har jag sagt till killar att de haft för stor eftersom jag träffat flera av den varan eftersom det gjort ont, skapat komplikationer så att vi inte kunnat ha sex lika ofta. Man måste läka emellan..skitjobbigt. Föredrar en lagom på både längd och tjocklek även om det kan vara visuellt upphetsande med en kraftig och praktfull penis på samma sätt som ett par magnifika bröst som drar uppmärksamheten till sig. Men hur saker funkar i praktiken är viktigare likaså vad lillen kan göra med resten och hur duktig han blir på min kropp och intresserad av min njutning;)

  • Aylae
    Äldre 7 Feb 12:00
    #10

    Japp det har jag sagt. Men han var ganska svinig och förtjänade det enligt min mening!

Svar på tråden har du någonsin sagt till en man att hans kuk är för liten?