• Anonym (Li)

    Vad tycker ni killar är sexigt hos tjejer (som inte har med sex att göra)

    Vad tycker ni är sexigt/gulligt/attraktivt hos tjejer som inte har med sex att göra. Tex. Är det när hon har på sig mjukisbyxor. Står och lagar mat. Har håret i en hästsvans. Nyvaken? :)

  • Svar på tråden Vad tycker ni killar är sexigt hos tjejer (som inte har med sex att göra)
  • Anonym

    När tjejer går barfota, i flipflops eller i sandaler utan strumpor.

  • villbusa
    Anonym (Jk) skrev 2018-02-20 22:46:19 följande:

    Gillar den här tråden! (Är tjej) Hoppas fler svarar. Kul att läsa svaren.


    Tränar du jk?
  • Anonym (50 years of grey)

    Rejält trashiga jeans med nätstrumpor under, högklackat ,black rose sleve tattoo på ena armen,  motörhead tanktop, hårt sminkad, och en slank kropp, tja, ni andra som åker på Sweden Rock vet precis vad jag menar :)

  • Anonym (Jk)
    villbusa skrev 2018-02-20 23:02:36 följande:

    Tränar du jk?


    Ja det gör jag faktiskt.
  • villbusa
    Anonym (Jk) skrev 2018-02-20 23:14:54 följande:

    Ja det gör jag faktiskt.


    Härligt! Vad för träning? Hur klär du dig?
  • Anonym (Man 42)
    villbusa skrev 2018-02-20 22:52:03 följande:

    Intelligens... o tjejer som tränar... tjejer på gym i idrottshall simhall i löparspåret etc kan vara väldigt lockande...


    JA! Min absoluta favorit är en kvinna i sports BH. Alltså, man kan ju knappast se någonting av brösten men jävla vad sexigt det är!
  • Anonym (Pell)

    Slank midja med smidiga, bara lite större höfter. Gillar inte breda rövar alls, det finns tjejer med timglasform som inte har överdrivna tanthöfter. Nätta, naturligt vackra tjejer.

  • Anonym (Anonym man)

    Högklackade skor på tjejer är det sexigaste som finns. Spelar ingen roll om hon är lite för tjock eller lite smal. Klackarna gör henne så mycket sexigare. Mums....

  • Anonym (RR)

    Naturlighet, humor och självdistans. Allt annat är sekundärt.

Svar på tråden Vad tycker ni killar är sexigt hos tjejer (som inte har med sex att göra)