• Anonym (K)
    Äldre 27 Feb 07:56
    23477 visningar
    170 svar
    -5 +8
    170
    23477

    Kan inte alla oskulder bara lägga av?

    Kan inte alla manliga oskulder som spammar FL med trådar och inlägg om hur synd det är om dem som är oskulder bara lägga av?

    Det finns anledningar till att kvinnor ej vill ha er. Det är upp till er att göra er attraktiva om ni vill ha nån. Att buhuhua om att man bara blir nobbad är patetiskt i kubik. Och är ni för gamla för att vara oskulder får ni skylla er själva att ni var handfallna tidigare och inte gjorde nåt. Man gör sina val i livet och man gör dem i tid. Det gäller alla och även er.

  • Svar på tråden Kan inte alla oskulder bara lägga av?
  • Äldre 27 Feb 08:15
    #1
    +3

    Finns väl många ämnen som är ständigt återkommande.. men du vet att man kan välja, helt fritt, vilka trådar man läser och engagerar sig i?

  • Anonym (Nina)
    Äldre 27 Feb 12:05
    #2
    -2 +2
    Anonym (K) skrev 2018-02-27 07:56:53 följande:

    Kan inte alla manliga oskulder som spammar FL med trådar och inlägg om hur synd det är om dem som är oskulder bara lägga av?

    Det finns anledningar till att kvinnor ej vill ha er. Det är upp till er att göra er attraktiva om ni vill ha nån. Att buhuhua om att man bara blir nobbad är patetiskt i kubik. Och är ni för gamla för att vara oskulder får ni skylla er själva att ni var handfallna tidigare och inte gjorde nåt. Man gör sina val i livet och man gör dem i tid. Det gäller alla och även er.


    Word!

    Kunde inte sagt det bättre!
  • Äldre 27 Feb 12:22
    #3
    CitronTulo skrev 2018-02-27 08:15:06 följande:

    Finns väl många ämnen som är ständigt återkommande.. men du vet att man kan välja, helt fritt, vilka trådar man läser och engagerar sig i?


    Håller med.

    Ts, bra för dig att du inte delar just detta problemet, och har du så lite empati att du inte förstår att andra kan ha problem som du inte har, står det dig fritt att inte läsa just de trådarna.

    Den dagen du får ett problem som du tycker är jobbigt, hoppas jag ingen hånar och förminskar det, utan tar din oro på allvar.
  • Anonym (Fakta­lurar)
    Äldre 27 Feb 14:37
    #4
    Anonym (K) skrev 2018-02-27 07:56:53 följande:

    Kan inte alla manliga oskulder som spammar FL med trådar och inlägg om hur synd det är om dem som är oskulder bara lägga av?

    Det finns anledningar till att kvinnor ej vill ha er. Det är upp till er att göra er attraktiva om ni vill ha nån. Att buhuhua om att man bara blir nobbad är patetiskt i kubik. Och är ni för gamla för att vara oskulder får ni skylla er själva att ni var handfallna tidigare och inte gjorde nåt. Man gör sina val i livet och man gör dem i tid. Det gäller alla och även er.


    Menar du även de trådar där oskulder ber om råd och tips om hur de kan förbättra sig?
  • dream on
    Äldre 27 Feb 14:46
    #6
    +1

    Är inte problemet att de inte har/haft något val? Tänker att de flesta väljer att vara oskuld lika mycket som folk i allmänhet väljer att bli fattiga, feta, fula eller neurotiska. De har säkerligen en del i det själva men vet/kan/förmår kanske inte ta sig ur det?


    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (Fakta­lurar)
    Äldre 27 Feb 14:58
    #8
    Anonym (Trög) skrev 2018-02-27 14:44:23 följande:

    Grattis, du blev skapt med en vagina och behöver inte göra många knop för att få sex. Män har det inte lika "lätt" rent generellt, och att vara utan sex och närhet i flera år tär på en, klart man känner sig misslyckad om man aldrig lyckas bli av med oskulden? Men det förstår väl intr du och din sönderknullade fitta.. Idiot


    Ja det är provocerande skrivet av TS, men det här var väldigt onödigt skrivet. 
  • Anonym (K) Trådstartaren
    Äldre 27 Feb 16:28
    #9
    +1
    annabellelee skrev 2018-02-27 12:22:50 följande:

    Håller med.

    Ts, bra för dig att du inte delar just detta problemet, och har du så lite empati att du inte förstår att andra kan ha problem som du inte har, står det dig fritt att inte läsa just de trådarna.

    Den dagen du får ett problem som du tycker är jobbigt, hoppas jag ingen hånar och förminskar det, utan tar din oro på allvar.


    Visst händer det att jag får problem. Det har jag fått många gånger. Men jag tar tag i problemen och gör något åt dem istället för att gnälla i meningslösa trådar på nätet. Det hjälper inte dem. Agera är dej enda som hjälper. Är man så menlös och osäker så man inte kan hantera problemen, ja då ska man banne mig inte vara förvånad om ingen vill ha dem.
  • Anonym (K) Trådstartaren
    Äldre 27 Feb 16:31
    #10
    -1
    Anonym (Faktalurar) skrev 2018-02-27 14:37:55 följande:

    Menar du även de trådar där oskulder ber om råd och tips om hur de kan förbättra sig?


    De flesta av dem. De fastnar i gamla bekväma vanor och gör inget åt problemen utan återkommer bara gång på gång igen. Ja, jag står för att det är patetiskt.

    Gör man nåt aktivt som ger resultat, ja då ser jag på personen med respekt i stället.
  • Anonym (K) Trådstartaren
    Äldre 27 Feb 16:32
    #11
    Anonym (Trög) skrev 2018-02-27 14:44:23 följande:

    Grattis, du blev skapt med en vagina och behöver inte göra många knop för att få sex. Män har det inte lika "lätt" rent generellt, och att vara utan sex och närhet i flera år tär på en, klart man känner sig misslyckad om man aldrig lyckas bli av med oskulden? Men det förstår väl intr du och din sönderknullade fitta.. Idiot


    Och du är förvånad varför ingen vill ha dig?
  • Anonym (K) Trådstartaren
    Äldre 27 Feb 16:35
    #12
    dream on skrev 2018-02-27 14:46:02 följande:

    Är inte problemet att de inte har/haft något val? Tänker att de flesta väljer att vara oskuld lika mycket som folk i allmänhet väljer att bli fattiga, feta, fula eller neurotiska. De har säkerligen en del i det själva men vet/kan/förmår kanske inte ta sig ur det?


    Alla har val! Väljer man att inte göra nåt alls så är det ett val och man får stå för dem. Vet de inte vad de ska göra kan de ju kontakta en terapeut, psykolog eller dejtingcoach. Men de gör inget! Och då har man ingen anledning att gnälla då de valt att vara oattraktiva. Och då är det direkt patetiskt att grina över att ingen vill ha en.
Svar på tråden Kan inte alla oskulder bara lägga av?